|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Fan e grymt besviken. Kalla mig girig. Men satte 7an idag på ombudet. Spelade bara för 100kr drygt. Inledde med tre spikar. Sedan snodde jag special promise från sharps.
Hade således. 1x1x1x6x6x5x1. Fick tillbaka 9.000 drygt. Vilket är ett gott tillskott i min sinade kassa. Men är dels besviken på att de inte kom någon riktig skräll. Hade flera fina som slutade tvåa och trea.. Men dagens blunder som gör mig galen kommer i sista loppet. Jag har stått i butiken i två timmar och ska lägga in en tvilling i sista. Utgång på Special Promise mot 3 och 5... 50kr insats. Kommer fram till atg maskinen och ska lämna in. Så har jag skrivit fel jävla bankod..... FEL BANKOD?!?!? Aldrig hänt mig förut. Starten går. Och 58ggr pengarna försvinner ur min hand. Blir galen på mig själv... Fan va klantigt. Herregud. Senast redigerad av Khiarshoor den 2016-09-17 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
Den här hade visst hoppat vid alla tidigare försök vilket gör det än mer oförsvarbart.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|