|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Märklig styrning av Stefan Jansson....
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banned
|
Man blir ju nästan förvånad över att Stefan Jansson lyckats köra ihop över 100 000kr år....på 8 månader....efter den styrningen. Eller får han betalt för att köra som han gör? Köra loppet i halsen på Björn Goops megalampa.......
Finns det ingen veterinär som kan rycka in? Värre djurplågeri än det där finns väl inte? Köra upp till dödens med en 100-oddsare och trycka på som en idiot tills bensinen är slut 500 kvar...finns nog ingen behandling för det där traumat.... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Är Uhrberg vinsttrött eller varför släpper han?
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Banned
|
Förstår inte...varför rycker man skorna på 2 Kemas Magic, om man inte har för avsikt att köra i ledningen?
1. "Vi vill få riktigt bra fart på honom från start för att vi ska kunna krypa ner i vinnarhålet och få en hedrande andraplats..." 2. "Vi vill att han ska kunna spurta riktigt bra till andraplatsen från vinnarhålet....bakom vinnaren som vi frivilligt släppte spetsen till...." 3. "För att vi ska kunna haka på 1 Slide to Easy sista 500..." 4. "....? |
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ja jag formulerade mig lite knasigt ser jag. Det jag menar är att Kemas borde ha körts i spets, tycker det var mesigt att släppa även om Flemmings är bra.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ja Hanna hade inte åkt från Boden i onödan. Borde man ju ha fattat.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banned
|
Citat:
Det är väl bara Kenneth Haugstad och Jennifer Tillman som är sämre på att få fart på hästarna från start...? |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
|
||
|