Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-17, 17:24   #16

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 241
Standard

3 lopp körda på Solänget, bara lopp1 inlagt som resultat...inte kan man fylla i vinnarna själv...så nu sitter man och har ingen aning om antal rätta rader som är kvar...samt på vilka strecken sitter i kommande lopp...skärpning
larockma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 17:33   #17

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av larockma Visa inlägg
3 lopp körda på Solänget, bara lopp1 inlagt som resultat...inte kan man fylla i vinnarna själv...så nu sitter man och har ingen aning om antal rätta rader som är kvar...samt på vilka strecken sitter i kommande lopp...skärpning
Varför kan du inte fylla i vinnarna själv?

Jag har inga problem med detta iaf
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:42   #18

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

Håller med talande
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 21:03   #19

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 31
Standard

kör Hjälp på Traven om du vill ha pc program. dessutom mängder av reduceringsalternativ som Joker saknar.
dudaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 07:36   #20

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dudaah Visa inlägg
kör Hjälp på Traven om du vill ha pc program. dessutom mängder av reduceringsalternativ som Joker saknar.
Helt klart men gränssnittet är inte i närheten lika rappt som joker var. Jag personligen har väldigt svårt för oresponsiva program =/
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 16:47   #21

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1402
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Helt klart men gränssnittet är inte i närheten lika rappt som joker var. Jag personligen har väldigt svårt för oresponsiva program =/
Testa att välja bort den automatiska systemberäkningen.

Starta den när du tycker att du är klar med ditt system istället.

Undvik att använda översiktsbilden för att välja ut dina hästar.

Jag använder bara översiktsbilden för att justera ( den automatiska ) reservordningen.
Gammal 2016-09-22, 14:32   #22

Standard

Dessvärre så jobbar jag uteslutande i översiktsbilden och det är inte beräkningen som är problemet utan att om man klickar på en tab så tar det typ 1s innan tabben kommer fram och liknande. Och nej, jag har inte gammal och seg dator. Däremot upplever jag det ungefär lika långsamt på min lilla bärbara som är en 4 år gammal i5 så tror inte det sitter i hårdvaran utan mjukvarans optimering. Sen fortsätter jag använda hpt eftersom jag inte hittar något bättre alternativ men det hindrar en ju inte att söka =)
Gammal 2016-09-22, 18:16   #23

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1402
Standard

Citat:
Dessvärre så jobbar jag uteslutande i översiktsbilden och det är inte beräkningen som är problemet utan att om man klickar på en tab så tar det typ 1s innan tabben kommer fram och liknande. Och nej, jag har inte gammal och seg dator. Däremot upplever jag det ungefär lika långsamt på min lilla bärbara som är en 4 år gammal i5 så tror inte det sitter i hårdvaran utan mjukvarans optimering. Sen fortsätter jag använda hpt eftersom jag inte hittar något bättre alternativ men det hindrar en ju inte att söka =)
Och mitt råd är att du bör undvika översiktsfliken så mycket du bara kan.

Efter ett tag så inser man att man inte behöver den ( till annat än att justera automatiska reservordningen när man är klar med allt annat. )
Gammal 2016-09-24, 08:19   #24

Standard

Men då är jag nyfiken hur du rankar loppen utan att använda översikten? Hur bestämmer du tex att du ska ha A 4-5-1 B 10-15-2-3 i just den specifika ordningen? Jag måste vara korkad för jag har inte lyckats med det utan att använda översikten mer än att sitta och trycka pil upp/ner i "egen rank" fältet vilket inte direkt känns smidigt.
Gammal 2016-09-24, 09:02   #25

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Men då är jag nyfiken hur du rankar loppen utan att använda översikten? Hur bestämmer du tex att du ska ha A 4-5-1 B 10-15-2-3 i just den specifika ordningen? Jag måste vara korkad för jag har inte lyckats med det utan att använda översikten mer än att sitta och trycka pil upp/ner i "egen rank" fältet vilket inte direkt känns smidigt.
Sådant klarar man av under fliken avdelningar, och gör avdelning för avdelning. Översiktsfliken använder jag aldrig.
Gammal 2016-09-24, 09:10   #26
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 4939
Standard

Citat:
Klicka på fältet, fyll i valfri rank med siffror. Eller ännu smidigare, hoppa mellan fälten med PgUp/PgDn och fyll i på samma sätt. Sorterar man på Egen rank går det även att köra drag-and-drop på Avdelningar-fliken om man nu föredrar det.

Är det fortfarande så i Jokersystemet att man måste välja sina X antal högst rankade i varje lopp utan möjlighet att hoppa över någon? Man kan ju faktiskt anse att en häst har något större vinstchans än en annan, men den första är så kraftigt överspelad att du hellre tar med den andra som du tycker har högre spelvärde.

Senast redigerad av HPT den 2016-09-24 klockan 10:16.
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-24, 10:35   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Sorterar man på Egen rank går det även att köra drag-and-drop på Avdelningar-fliken om man nu föredrar det.
Det var typ det jag letade, upplever dock "lagg" när man kliver mellan flikarna ändå även om jag inte använder översikten något vilket är lite märkligt och det är ungefär samma lagg oavsett om jag kör lowend/highend dator.
Gammal 2016-09-24, 11:02   #28

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 241
Standard

Citat:

Det går ej i webb varianten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
larockma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-24, 11:09   #29

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av larockma Visa inlägg
Det går ej i webb varianten
Bedrövligt!

Och själv så går mitt abonnemang på PC ut om ca 6 veckor och man "tvingas" nu in i webb-versionen istället
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-24, 11:26   #30

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Och själv så går mitt abonnemang på PC ut om ca 6 veckor och man "tvingas" nu in i webb-versionen istället
Det var lite jobbigt när PCJokern abdikerade. Det tog flera sekunder
att lära sig webbJokern.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td