|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 | |
|
Citat:
Var iofs inte så orolig att jag börjat klä av mig! |
||
|
|
|
|
|
#152 |
|
1 - Örjan
2 - Ulf 3 - Björn 4 - Örjan 5 - Erik 6 - Björn Varför skall man tippa några andra överhuvudtaget? (undrar jag med både facit och ett överdimensionerat system i min hand) |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Banned
|
Citat:
Nä, det är ingen idé att ta med nån av de andra lallarna. De kör i en annan liga. Om de kör alls. Verkar som att de sitter och porrsurfar på mobilen istället. Eller vad de nu håller på med. I en sån här omgång så är det ju närmast övertydligt. Utanför topp 5 så är de aktiva en samling rikslallare. Helt oförmögna att köra sina styrningar till vinst. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banned
|
Ja, hur f-n får man till det att den skulle ha chans. Klassisk medhängare, invändiga smörlöpningar i hårt sällskap blir plötsligt synad när han ska gå utvändigt bland betydligt hårdare konkurrenter. Puro måste ju ha varit packad när han trodde att den skulle ha chans i Guld.
Nä, schas, tillbaka till Silver där han hör hemma.... Pajasdrag. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Super Moderator
|
Många som hoppades på tredje, fjärde invändigt i dag. Ingen elitloppshelg direkt. I dag överger jag Marcus Hultman helt. Han kunde välja på 5 ut eller 4:e in. Han tog 4.e in. Tjena. Jeppe Juel satt kvar när tåget gick. Man hisnar ju.
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Bolaget (Winner takes all) går som tåget nu, vi fick idag vår 35;e V7;a. Bittert att Örjan slog av 2%-aren Digital Engine med Ove A, hade suttit fint
1 1 Delicious U.S. (US) 7, 3 1 2 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1, 12 3 3 1 Seedorf O.M.F.* (IT) 3, 2 1 4 1 4 5 7 10 11, 9 10 5 2 3 5 6 9 10 11 1, 4 5 6 5 7 9 6, 1 5 7 2 4 7 8 1, 9 4 = 7 RÄTT 7 rätt: 1 x 3 193 kr 6 rätt: 24 x 26 kr 5 rätt: 215 x Jackpot Vinst för kvittot: 3 817 kr |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Låter mer som en utbetalning. För nog satsade du väl mer än 26 kr?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
7 rätt i dag men som vanligt lite betalt när den väl sitter. Undrar vad det hade gett om Donato hållit undan i fjärde?
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ungefär det dubbla skulle jag tro...ca 6k.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+5) |
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Citat:
|