|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Är det verkligen nödvändigt att gardera sesdorf i silver den kraken känns ju nästan överkvalificerad och borde vara i guld, den slog ju nadal i juli. finns det anledning och gardera? eller har jag hunnit bli packad
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Roliga spiken:
6 Önas Igor har fått en riktig nytänding i sommar i nya regin och senast med ny utrustning och proffskusk blev det succé. Startsnabb och det finns ännu mer att plocka fram. . "ide!" 16% Dragen: 7 Windy Ways Har haft en toppsäsong. V75-vinst senast. Vid favoritfall. avd1 3 Scellino Luis är ett stabilare kort än sin stallkamrat och har formen i stigande med lopp i kroppen. Spännande om han kan lugga favoriten om spetsen. Utgång till 16% 12 Michelangelo Ås var en V75-följetong förra vintern. I form igen. 7 Tripolini vs Rejäl sort och fin vid V75-segern näst senast. Outsider. avd3 5 Imperator har inte tävlat så mycket men visat kapacitet för att vandra upp i klassen bara han får kontinutet i sitt matchande. Tuff häst som kan göra jobbet själv. 10 Ottens Casher var nära att kvala in till Derbyt näst senast och följde upp med en mycket rejäl insats som V75-vinnare. Given trots bakspåret. 8 Part Nan Angelen har stabiliserats och visat att han har mycket kvar att ge. Skall inte underskattas. 6 Napoleon C.D. har hittat tillbaka till de toppar han visade förra året. Ger favoriten en match. 14% 2 Heartbreake vs utmanade rejält om vinsten senast. Nu med lopp i kroppen. 9 Eder Bob satt fast med mycket sparat senast i V75. Notera att han slog favoriten vid segern näst senast. 5 Le Miracle gör allting rätt och tio vinster på 13 lopp och aldrig sämre än trea hittills imponerar. Han är både startsnabb och spurtstark och Erik Adielsson kan välja upplägg. Givetvis en bra chans men möter mer rutinerade hästar nu. Upp till bevis! 3 Spitcam Jubb fortsätter att utvecklas. Trivs bäst med tätkänning. Stark. 1 Global Response Fast med mycket sparat i V75 näst senast. Outsider. avd5. Nya namn i gulddivisionen och det är extra intressant med hästar som direkt tar plats i den svenska eliten. 6 Coldtown är också en uppstickare i eliten. Tål full fart och ett offensivt upplägg är att vänta. Rolig utgång! 7 Nadal Broline har en inställning utöver det vanliga och han vann senast direkt i gulddebuten. Gör alltid sitt och får tipset. 9 D.D.'s Hitman har gjort två fina lopp i skymundan mot Nuncio på slutet. Han har spurten som sitt signum. 5 Shadow Woodland behärskade från ledningen till lätt vinst senast. 12 Know Nothing är en vass sprinter som står lite illa till. Fin form! 4 Charlura forlan Pigga spurter på slutet och i ett härlig skick. Outsider. avd6 7 Wingait C.H. är en häst med potential för att matcha de bästa fyraåringarna i landet. Fick elakt tryck i derbykvalet och var ursäktad näst senast. Visade sin klass vid lätt vinst senast och det är toppchans till nya framgångar. 8 Triton Neergård profiterade på högt tempo senast men avslutade också storstilat. Outsider. 12 Oki Doki Face har tävlat bra hela sommaren och håller en hög nivå på sitt tävlande. 13 Stall Warning starka insatser i nya regin. Han kan göra mycket jobb själv. 15 Kiss Pride allt bättre i nya regin. Står på tur för seger snart. Rysare. 1 Feeka Sk vann lätt från ledningen senast och får ett fint lopp härifrån, 10 Lobster sam Har visat fin styrka men passar bäst på långa lopp. Rejäl! 11 Barkevious Mingo är jämn och säker och i full form. Har skicklig kusk. Outsider. Jag spelar för hög utdelning..... Bolaget miljondragen nr 2 (en plats kvar) https://pinracer.se/systems/cthmf977...jq-3vam/shared Senast redigerad av Klanke den 2016-09-23 klockan 22:49. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Eller tänker jag fel?? Skrev detta innan jag lyssnat på Björnkollen, men jag tror/hoppas Björn säpper ändå Senast redigerad av Dahle den 2016-09-24 klockan 00:17. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ni röker en hel del crack här inne!!!
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Förklara dig, idiotisk kommentar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Det här stal jag från ett Tillsammans Expert lag. Kanske det är någon Sharpare som har skrivit det och känner igen texten?
Är Expert lagen till bara för att finansiera alla Experter? Ja jag tror nog att det ligger något i det resonemanget. Hej på er alla(och framförallt du från ATG som måste gå igenom vad som skrivs här). Jag överväger nu att helt och hållet gå ifrån att spela på V75. Varför? Jo,min dröm är ju att vara ensam vinnare på en lördag. Förr så var jag bara tvungen att spela emot folket,nu måste jag också spela emot alle sk. experter(typ 100000 rader har ju en del). Jag vet att de är bra, och jag vet att de oftare än jag sätter sjuan. Men jag kan garantera att jag satt den oftare också om jag fick göra 73586 rader varje helg. ATG har skapat detta för att de skall ha lön till alla anställda,men tyvärr så tror jag att det mer dödar intresset än att utöka. Jag har numera börjat att spela mer o mer V5. Där finns det ej någon påverkan ännu. Kontentan av det hela så tror jag att ATG går helt fel väg. Vad tror ni? |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Alla "experter" har ju inte rätt varje vecka
Dom som inte har bidrar till potten.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Är man själv duktig så lär ju fler och fler medlemmar tillkomma och man kan själv spela dom stora systemen som man tror automatiskt ger vinst... Att ha en stor V75-ram men ändå inte veta i vilka lopp man ska spika, gå kort eller gardera rikligt är ju just enbart en stor V75-ram! Tröttsamt att höra ifrån vissa att hade man bara haft en "större" spelkassa så skulle man sätta sjuan var och varannan vecka ![]() Och även "experterna" missar ju på sina system trots en större spelkassa
|
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#87 |
|
Tja någon som har TT eller spelvärde att dela med sig idag ?r
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
DD Hitsman tror jag har bra chans nu när Nadal broline fått vingelläge !
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|