|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Det räknar kag med, supersnabb och fint långax, jag spikade.
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
vafan
*puh
Chips To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Rickart den 2016-09-19 klockan 19:29. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Såg ju bra ut....varvet kvar. Men helvete vad Time Machine skrynklade ihop sig. Efter att ha fått trollat bort två varv! Var han verkligen frisk?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Jo, och det var fullt förståeligt - med det utgångsläget. Men sitter man i spets efter 300 meter från spår 11 så trodde åtminstone jag att förhoppningarna hos herr Westerholm ökade betydligt. Men han var ju bara kass.....kastrerad eller ej...nåja, NTBL var väl 50 meter bättre efter att man åtgärdat lite tandproblem så det var väl positivt...
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Någon som är villig att dela med sig av vilka spelvärde rankar som första häst i DD-loppen?
Tänkte spika 10an i DD2 med Kevin men vetifan var jag ska ta för häst/hästar i DD1. Senast redigerad av chrisso84 den 2016-09-19 klockan 20:06. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vilket jävla lottospel. Hur fan ska man hitta denna en procentare? Otroligt
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Haha Fredrik Berg hade inte en tanke på att köra för vinst. Tvåla till favoriten var enda tanken.
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tyckte han hade fog för styrningen, slog favoriten och blev väl tvåa i mål, slagen av en smygare?
|
|
|
|
#26 |
|
alsen blåsa spets med 8 M.T. Insider dd 8-4
|
|
|
|
#27 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#29 |
|
Liksom Kyodai lirar jag DD 8-4, som nu gått ner i odds till 15 ggr.
|
|
|
|
|
|
|
|