Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-20, 21:13   #31

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Sen är ju problemet att man jagar jackpoten... Det som förstör lite. Man tar med hästar som egentligen inte har en chans mot storfavoriterna, men ändå drömmer man sig bort och tror de ska vinna på nått jävla sätt.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 21:15   #32
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Om jag vore dig skulle jag spela 500kr vinnare på hästarna du inte har med på bongen. Kanske en tusenlapp t o m. Du drar väl in 15 papp om bongarna går in, som det ser ut så. Tråkigt att bli helt utan....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 21:17   #33
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
En rad man borde spelat är vinnarna i de 5 första loppen. Det var egentligen klara vinnare lopp 2-5, inga konstigheter att välja ut spikarna där. Sen kör man alla hästarna i sista.. Hade lämnat in den 100x. Men det är lätt att säga i efterhand. Att vara så smart och få sån snilleblixt när det verkligen gäller händer nästan aldrig.
Nä, bättre med 2-3 i sista. Så att du får utdelning på flerbongen - om den sitter....
Gammal 2016-09-20, 21:22   #34
Banned

Standard

Varma gratulationer, Cyran.

Glöm nu inte bort att satsa ordentligt i helgen på V7 så att vi får chansen att vinna tillbaka lite...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+10)
Gammal 2016-09-20, 21:25   #35

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Varma gratulationer, Cyran.

Glöm nu inte bort att satsa ordentligt i helgen på V7 så att vi får chansen att vinna tillbaka lite...
Tackar!

Skulle du kunna upplysa mig vad du menade med inlägget du skrev innan. 2-3 hästar istället för alla i sista.. Jag överdrev med alla, man kan vara rätt säker om man tar med de 6-7 bästa hästarna. Jag brukar alltid spela så att jag har de flesta hästarna i sista loppet, för jag klarar inte av det psykiskt om jag har chans till alla rätt men bara har spik eller lås i sista.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 21:28   #36

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

grattis cyran snyggt,
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+10)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td