Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Tar bort skiten jag skrev nyss av ren frustration.. Tänkte inte efter :P Givetvis finns det betydligt fler än 6st som fick 5 rätt och då kanske det blir svårt att höja utdelning så mycket för 5 rätt. Men tycker fortfarande 3000kr är för lite.. Runda av 1miljon jämnt till 6 rätt och resten fördelas mest på 5rätt. Det är en bedrift att få in 5 rätt en sån här omgång och man ska bli belönad för det..
Senast redigerad av Cyran den 2016-09-27 klockan 20:41. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Jag säger det igen, det är en bedrift att få 5 rätt en sån här omgång och nog fan ska man bli mer belönad än fjuttiga 3000kr när 6 rätt ger 400x mer.. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vinstandelen i procent är på V64 40-20-40, alltså 20 % av kakan fick spelarna som hade 5 rätt idag. De som hade 6 eller 4 rätt fick 40 % på respektive. Det är samma vinstprocent på V75. Slopa trerättspotterna och återgå till V65 med delade potter rakt av så slipper vi detta spektakel. Ja, de kan gärna slopa 5 rätt på V75 också. Där vill väl ändå Harry-boy spelarna få tillbaka en femtiolapp så de kan vara med nästa vecka också och detta vet givetvis ATG.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hur funkar det egentligen med V6 när det rör sig om stora belopp på 6 rätt. Vi säger samma person fick in 3 system idag med 6 rätt och spelade V6 på alla. Är det 9 miljoner in på kontot då? Eller får det inte överstiga jackpoten?
Senast redigerad av Cyran den 2016-09-27 klockan 22:25. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nä, du kan aldrig vinna mer än potten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Om det hade varit som du beskriver hade det ikväll inte funnits 3 rader med 6 rätt utan det hade varit 7,5 rader. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1) |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
När man spelar V6 så spelar man i praktiken 2.5 rader mot 6 rätts-potten. Det innebär att om man är ensam vinnare så blir det 2.5 rätta rader som får dela på 6-rättspotten. ( Varav samtliga 2.5 rader tillhör en själv. ) Om man spelar 3 system med V6 så spelar man 3 x 2.5 = 7.5 rader mot 6-rättspotten. Jag gillar inte att man uttrycker det som att man vinner 2.5 x utdelningen ( underförstått på en rad ). Om det var tydligare att man spelar 2.5 rader mot 6-rättspotten så skulle färre behöva ställa den här frågan. Med undantag för Grand Slam på söndagarna så är det alltid 6-rättspottens storlek dividerat med antalet rätta rader med 6 rätt som utgör 6-rättsutdelningen.
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5) |
||
|