|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Jag har lite svårt att värdera Jorma när dom frågar om hans chanser på Lördag
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vilka två spikar man bland Fossens Bonus, Björs Frej och Tjacko Zaz?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fossens och Tjacko, troliga spetshästar
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Roliga spiken
Fridericus spets ut och slut! 12% Stallet är uppåt... Dragen: Coco de Vie Nougat Ås Hongslo Gutten Island Life Get a Winner Duffman |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Volstead mordvinnare, elitloppshäst. Käkar upp bronshästen Fridericus till frukost.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De kommer nog knappast att va särskilt uppåt efter loppet, en häst som inte räckt till i silver ska gå ut och vinna gulddebuten mot ganska hyggliga guldhästar.....
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
![]() Dessutom så har Vejo fortfarande sin profetia på att hästen kommer bli riktigt bra, läget är perfekt. ” – Han har toppform och näst senast sprang han fortare än någon annan häst har gjort i Berlin. Vi fick ett bra spår och det borde som sämst bli rygg på ledaren. Det är debut i Gulddivisionen men från det fina läget tror jag att Fridericus kan vara med bland de tre främsta Hästen har varit en besvikelse men de två senaste loppen har verkligen gett mersmak. Kanske är det proppen ur nu?
Senast redigerad av Klanke den 2016-10-22 klockan 00:38. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Raging Mack kan öppna och där säger man från stallet att det blir full laddning och troligtvis barfota runt om. Kan kanske ställa till det för de invändiga åtminstone inledningsvis. Tror nog att man vill smyga med Raging Mack i det här gänget. Vore kul om man kunde snuva Örjan på täten. MC blir ju väldigt stor favorit.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Örjan sitter ju sällan fast så han lär säkert krångla sig ut ifall han skulle bomma ledningen men han får i alla fall ett jobbigare löp. Zenit Brick ser väldigt fin ut just nu och även om läget är piss lär han göra ett bra lopp igen. Måste ju försöka fälla någon storfavvis och leta prisvärda singelprocentare för att det ska bli några pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
V4 är Mjölner Spik en bra spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fossens var en given spik. Tjacko Zaz blev en chansspik.
Mitt bolagssystem: 1) 3 r11-4 (3 Fossens Bonus i full form efter kastrering på försommaren. Kusken likaså? SoS)2) 4,6,9,12,13 r15-1(Knepigt långlopp. 4 M.T. King of Cash såg bra ut efter ny regi och Lähdekorpi som delägare. Stallet optimister och kör i ledningen så länge lampan lyser. 6 Tellmeastory bfro är stark som hemgjord lingondricka men kan hoppa som en drucken. 9 Montreal börjar återfå gammal form. 12 Usain Henna är tidigt streck på stigande form och elitkusk. 13 Nougat Ås urstark dansk. 15 On Hold blev förstareserv och står nog 20 m för långt bak) 3) 1,2,4,7,11 r12-5 (De finska kuskarna på 1 Fridericus och 2 Coldtown strider om ledningen. Ledaren har bra chans att vinna. 4 Thai Broadway gör sin tredje start i år och är på väg upp i form. 7 Volstead har tampats med elithästar och fått det jobbigt. Favorit i stor fara från dåligt spår. 11 Food Money kan skrälla och har ungefär samma kapacitet som 4 Thai Broadway - heja Jennifer!) 4) 6,8,9,10 r11-13 (Antingen spikas 10 Björs Frej eller streckas många. Usch!) 5) 2,3,4,6,9 r1-5 (Knepigt lopp för lägsta klassen. Med 2 Azzarro la Marc tror Björn på vinst. Men hästen liksom 1 Island Life är inte startsnabb. 3 Niagara Broline är formmässigt på väg uppåt. 4 Rorri Bris bfro är min förstahäst. 6 Oceanic Clearence spikas av största speltjänsten. Dom vet tydligen något som inte jag vet. 9 Mithril har jag följt ett tag och han är MYCKET bättre än raden) 6) 3 10-8 (3 Tjacko Zaz från Nurmosstallet blir min chansspik i ett lopp, där många garderar) 7) 1,2,8,9,10,12 r7-5 (Vilket getingbo! 4 Raging Mack rusar till ledningen. Stannar i god tid och kan bli en loppförstörare. Gardera!) Kostar 1500:-. Hoppas Torbjörn gör en äkta hat trick i de tre sista avdelningarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5) |
|
|
|
|
|
|
|