Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-19, 23:27   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravFans Visa inlägg
V75-3.
Körning mellan Fridericus och Coldtown bäddar för Björn och Örjan. Den sistnämnde kanske t.o.m får överta om det gått föör fort i inledningen. Men även möjligt att Örjan sätter sig nöjd i dödens som så många ggr tidigare och därmed "bjuder" rygg till Björn.

Håller med Dodo, 4 och 7 streckas.
Om rätt skall vara rätt. Dodo vill strecka 12 Shadow Woodland. Utan motivering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dodo (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 23:41   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Oskar - du har kört Usain i alla lopp de två senaste åren. Det har du gjort mycket bra. Kreativt/vågat av dig att sätta upp Erik på lördag. Nog tar Usain 40 m på "uppfräschade kastraten" Tellmeastory. Håller tummarna.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 23:52   #18

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Kreativt vet jag inte, var en känsla jag hade inför förra starten. Tog upp det med Erik direkt efter och att det här loppet var aktuellt.
Känsla att det skulle vara bra. Dessutom plus för mig att visa att man får välja toppkuskar som ägare hos mig, bara ingen som velat det senaste året.
Detta var dock min idé, inte ägaren, det var dock ok med honom.
mackpeter (+10), bokis29 (+5), plumpi (+20)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 02:20   #19

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Motivera hur han ska kunna vinna detta sprinterlopp från spår 12.
12 Shadow Woodland är bevisligen i mycket god form och kommer från två segrar. Senast fick han god hjälp av stallkamraten och tillika storfavoriten Nadal Broline (körd av Ulf O).

Shadow har i nuvarande form kapacitet bland de 3-4 bästa i detta lopp. Från spår 12 kommer troligen Ulf att backa. Därför brukar man säga, att det spåret motsvarar 20 m tillägg. Han tar enligt min mening inte 20 m på framspårshästarna och i synnerhet inte på sprint.

Men jag ser fram emot din motivering. Han rensar bra i kuponghögen.
Fullt medveten om att läget är kasst och nästan som ett tillägg.
Jag blev imponerad av hästen redan vid segern i comebacken i våras.
Efter det har han gjort idel bra insatser. Både från spets och bakifrån.
Tycker att han har blivit mer gedigen i de senaste starterna. Speciellt näst senast då han inte bara vann enkelt, utan som han såg ut!
Tycker att han såg ut som en elithäst faktiskt. Kanske bara i mina ögon men det är vad JAG såg och min bedömning. Senast gjorde han inte mer än vad som behövdes.
Om jag jämför vad JAG såg näst senast med lördagens motstånd kan jag säga att det är klasskillnad just nu då många motståndare har dålig form. Värste motståndare i loppet är Volstead.
Han har också ett besvärligt spår men värst av allt har han Veijo och Jorma innanför sig. Släpp till spets kan jag inte tro över kort distans, nej det kan jag inte. Dödens blir det! Att han därifrån skall kunna hålla ifrån sig "blivande elithästen" Shadow Woodland sista 800 över det långa upploppet tror jag inte.
Skulle Volstead komma bort eller komma till spets är dödens ledigt och då kan Ulf dirigera loppet som han vill därifrån.
Läget är avskräckande för spikletarna och vinnarspelarna. Jag tackar!
mackpeter (+5)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 09:15   #20

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

En chans spik är AZZARO LA MARC
Skrällen ART NATTFARI

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 11:42   #21
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Nu har jag inte studerat spets striden i sista avdelning, men Mellby Collector verkar inte vara så jätte snabb ut och spår 1. Stor favorit.

Edit: Inga startraketer direkt på framspår.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-20 klockan 11:53.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 12:57   #22

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nu har jag inte studerat spets striden i sista avdelning, men Mellby Collector verkar inte vara så jätte snabb ut och spår 1. Stor favorit.

Edit: Inga startraketer direkt på framspår.
Skön kommentar, hur kan du dra slutsatsen "Inga startraketer direkt på framspår" om du inte har studerat spetsstriden?
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 12:59   #23
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Skön kommentar, hur kan du dra slutsatsen "Inga startraketer direkt på framspår" om du inte har studerat spetsstriden?
Gjorde det, "Edit"
Snabbast iväg är Cab Hornline men osäker på om den tar en längd på MC, lutar mer åt att den gör det.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-20 klockan 13:00.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 13:28   #24

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 675
Standard

Jag är faktiskt också inne på att Cab Hornline tar ledningen i sista. Då blir den nog svår att slå.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-20, 23:18   #25

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravFans Visa inlägg
Om man kan kalla kastrering för "uppfräschning" så... ��
Ser otroligt mkt smidigare och finare ut i travet nu än innan.

aha , han hade samma problem som jag har nu, för stora
TravFans (+1)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-21, 00:43   #26

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

3 Fossens Bonus vann 9 lopp förra året och 4 i år. 13 vinster på 22 starter. Efter ett uppehåll med uppfräschning har han vunnit två skräplopp övertygande. Näst senast på hemmabanan Färjestad fick han ett preparélopp, vilket Magnus ordentligt sade före loppet. Nu blir han dunderfavorit. Tyvärr kan jag inte hitta någon att strecka emot.

3 Fossens Bonus är en dunderspik. Bläddra vidare till nästa lopp.
Örjan är en mästare på att vinna avdelning 1 på v75 så han lär göra det igen.
Gammal 2016-10-21, 02:08   #27

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Det är ju större sannolikhet att Örjan vinner en annan avdelning än just avdelning ett, i alla fall i år. Sedan spelar loppets avdelning inte någon som helst roll när det kommer till ekipagets vinstchans...

Edit: sedan kan ni ju glömma att någon tar en längd på mellby collector om den är körbar från start. Den är normalt snabbare än cabben första biten så att ta någon längd sida vid sida lär vara omöjligt...

Senast redigerad av rotagg den 2016-10-21 klockan 02:10.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-21, 10:09   #28

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1402
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Det är ju större sannolikhet att Örjan vinner en annan avdelning än just avdelning ett, i alla fall i år. Sedan spelar loppets avdelning inte någon som helst roll när det kommer till ekipagets vinstchans...

Edit: sedan kan ni ju glömma att någon tar en längd på mellby collector om den är körbar från start. Den är normalt snabbare än cabben första biten så att ta någon längd sida vid sida lär vara omöjligt...
Hur ska du ha det?

Är det större sannolikhet eller spelar det ingen roll?

Eller är det så att ett statistiskt utfall inte med nödvändighet speglar utfallets sannolikhet förrän antalet jämförbara försök är "stort"? ( I det här fallet skulle jämförbart kunna vara att ÖK haft lika många, lika stora favoriter i avdelning ett som den avdelning du jämför med. Det blir snabbt ganska komplicerat.)
Gammal 2016-10-21, 10:56   #29

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 2749
Standard

V75

Hej mina vänner !
Bjuder på ett av mina system
avd.1 ...3
2....6-12-15
3...1-2-7
4...10
5...1-2-3-4-5-6
2-7-8
1-7-9
Utan analyser , det var jag som drog över 20 miljoner tidigare i år , skål från Cypern ,ett utav systemen i joker
zarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-21, 11:37   #30

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zarre Visa inlägg
Hej mina vänner !
Bjuder på ett av mina system
avd.1 ...3
2....6-12-15
3...1-2-7
4...10
5...1-2-3-4-5-6
2-7-8
1-7-9
Utan analyser , det var jag som drog över 20 miljoner tidigare i år , skål från Cypern ,ett utav systemen i joker
Kul, njut av vinsten
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td