|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
mitt ljud brytts ibland, någon annan?
|
|
|
|
#62 |
|
Helvete va bra Carabineri va! Väldigt laggig sändning...
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tänk om nån jävel hade gjort nått istället för att ge bort loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
varför tar inte johan dödens istället för att gå sista varvet först i tredjespår. Helt obegripligt
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banned
|
Har spik men
Fossens ska fällas nästa lopp!
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dessa värmningstips och den jävla Robin kan döda vilken lördag som helst.
Men får skylla mig själv som inte tar bort ljudet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5) |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Man får vara glad, att man inte garderade i första. Sex streck och dunderfavoriten vinner är det värsta jag vet.
Resolut agerat att sätta på bootsen och snabb start av Mognus
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 | ||
|
Citat:
Citat:
Senast redigerad av Lazze den 2016-10-22 klockan 16:28. |
|||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banned
|
Otroligt...en häst utan kulor som har mer kulor än kusken...!
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Vill bara gå ut med en liten varning tillsammans med svensk polis. Folk som uppträder som "clowner" ska omedelbart tas om hand. Ber härmed att polisen eller någon på ATG/Kanal 75 hämtar och förflyttar den störste clownen av dem alla, Micke Nybrink, ut ur studion för alltid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
I nästa 15 On Hold till 7%..?
1 lopp i kroppen och tillägg på 3140 ej så stor verkan(beroende på tempo) Bortglömd hur som helst.. **Grovt räknat tid** Tillägg per 20m/km= 1640-1.3 sec 2140-0.9 sec 2640-0.6 sec 3140-0.4 sec Källa(kommer ej ihåg )L Senast redigerad av Lazze den 2016-10-22 klockan 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banned
|
Har du sett förra loppet i arkivet? Magnus J är ute och vinglar i ett lopp där enda motbudet varit borta i mer än ett halvår.....Magnus J skulle ha behövt 200 meter i försprång för att vinna...
|
|
|
|
|
|
|