Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-31, 18:27   #1

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

V86 Bergsåker/Solvalla

Wow, nu fick man verkligen så man teg! Har önskat klurigare omgångar och den här veckans V86 kan vara den svåraste någonsin. Dessutom kan vädret bli en avgörande faktor för hur man spelar. Hoppas fälla både Mellby Collector och Montreal. Ingen av dem har garantispets men det finns i bägge fallen en överhängande risk att de släpps till spets. Jag hoppas verkligen att så inte blir fallet. Tävla, snälla!

Gillar Tenzing (9%) och Gizah Boko (1%) men behöver mer info om väder och utrustning.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 07:30   #2

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Som föregående talare sa så ser det riktigt lurigt ut, vädret ser ut att vara runt 0 och risken för nederbörd ganska hög även om det verkar ska sluta före travet enligt nuvarande prognos så kan bli lite slaskig bana både på B och S.

Den mest tveksamma favoriten för mig är i avdelning 5 9 Prins Tom, inte startat på 3 månader och tillägg på kort väcker varningsklockor för mig även om motståndet inte är av hårdaste typ så känns 43% på tok för högt.

12 Furious Francis(avd 4) samt 15 Wariner(avd 1) känns som måstestreck trots läge.

Vågar man chansa att 9 Mellby Don Juan(avd 3) bara är bäst och spika?

TL;DR krävs nog lite större system än vanligt ikväll.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 07:35   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

svårt ikväll, vågar man chansa och spika Nicklas Westerholm med Ola Montana och Frida Montana ....?????
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 08:36   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Som föregående talare sa så ser det riktigt lurigt ut, vädret ser ut att vara runt 0 och risken för nederbörd ganska hög även om det verkar ska sluta före travet enligt nuvarande prognos så kan bli lite slaskig bana både på B och S.

Den mest tveksamma favoriten för mig är i avdelning 5 9 Prins Tom, inte startat på 3 månader och tillägg på kort väcker varningsklockor för mig även om motståndet inte är av hårdaste typ så känns 43% på tok för högt.

12 Furious Francis(avd 4) samt 15 Wariner(avd 1) känns som måstestreck trots läge.

Vågar man chansa att 9 Mellby Don Juan(avd 3) bara är bäst och spika?

TL;DR krävs nog lite större system än vanligt ikväll.

Jag kommer spika MELLBY DON JUAN
Svårt hitta bra spikar ikväll

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 09:11   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
svårt ikväll, vågar man chansa och spika Nicklas Westerholm med Ola Montana och Frida Montana ....?????
I min mall har jag utgång 1 av 2 på dom =)
Gammal 2016-11-02, 09:35   #6

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Möjligen har jag fått en smäll i huvudet igen, men jag överväger att spika Ove A i DD1.
Borde väl sitta i spets efter en bit och om den bara går felfritt så...
Castle Rose mao

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 10:21   #7

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 675
Standard

Akropolis Scandi är jag inne på att spika i ett lopp där jag annars behöver många streck. Har ett bra läge och gått bra på slutet. Möter liknande motstånd som tidigare och står perfekt inne i loppet.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 10:52   #8

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Det har regnat hela gårdagen i Stockholm. I natt och fortsättningsvis nu så är det snöblandat regn och en plusgrad. Man får nog avvakta strykningar och balansförändringar under dagen och kanske inte bestämma för mycket redan nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 11:03   #9

Standard

Fick just ett samtal från en kompis som bor 4-5 mil från bergsåker, 5cm snö hade det kommit under dagen där han bor.
Gammal 2016-11-02, 15:15   #10
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Akropolis Scandi är jag inne på att spika i ett lopp där jag annars behöver många streck. Har ett bra läge och gått bra på slutet. Möter liknande motstånd som tidigare och står perfekt inne i loppet.
Är det inte kuskminus modell Gigantisch på den ikväll....?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 16:09   #11

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Sjukt lurig omgång som sagt. Spikar Prins Tom som har överlägset bäst fart. Visst saknar han säkerligen matchtempo men enligt tränaren känns han åtminstone fin i träningen och det är ju inte jättetufft emot. Spåret är perfekt då han kan öppna bra och Ulf vann näst senast med honom. Värst emot på förhand är väl 4 som har galopprisk lär som bäst få en tappstart och då är Ulf ikapp.

Furious Francis måste gå med skor bak och det är ett minus. Trodde annars mycket på den. Kan kanske gå ändå.

Barfota runt om och då gör Lincoln Lawyer alltid bra lopp. Förstår inte att han bara står på 3% för det här loppet är ju jättetunt. Barfota runt om även på formtoppade Celebrity Lane och på klart kapable Forecast i samma lopp. Alla tre är singelprocentare och klart prisvärda.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-02, 17:33   #12

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Även om Montreal är favorit så har jag alltid älskat min favorit häst Power M.M.Såg den många gånger när Bo Falsig körde den i Västsverige.Tror att Kevin.O kan skrälla med den ikväll.
Gammal 2016-11-02, 17:33   #13

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Även om Montreal är favorit så har jag alltid älskat min favorit häst Power M.M.Såg den många gånger när Bo Falsig körde den i Västsverige.Tror att Kevin.O kan skrälla med den ikväll.
Det finns 3-4 hästar som är intressanta i det loppet, men Power M.M. skulle jag inte betala en krona för.
Gammal 2016-11-02, 17:47   #14

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det finns 3-4 hästar som är intressanta i det loppet, men Power M.M. skulle jag inte betala en krona för.
Vill man betala för den får man ta fram plånkan.
Gammal 2016-11-02, 17:58   #15

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vill man betala för den får man ta fram plånkan.
Det kostar inte mer att betala för den än någon annan häst, men jag tycker inte att den är intressant då jag inte tror att den har någon vinstchans.
Svara

td