|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Ni får helt enkelt börja köra själva efter som det verka så j.vla enkelt.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ni vet ju tydligen bättre än toppkuskarna.
För min del så har utgår jag från att dom kör efter bästa förmåga. Om dom sedan gör något finns det säkert någon förklaring till. Att raljera här och säga att dom är dumma i huvudet är patetiskt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Men visst ibland är det blunders som görs bland toppkuskar.
jag säger inte att dom är felfria |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Kan ha med detta att göra "5 MCSPIRIT (startförbud 161106-161116 + friskintyg (övrig)) "
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Det är väl ingen som har sagt att han är dum i huvudet? Däremot kändes det obegripligt att han satt kvar i 2:a när tåget gick med tanke på hur påställt det lät på förhand. Om nu hästen visar sig ha varit sjuk så förklarar det saken.
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banned
|
Citat:
Vi andra utgår från att de borde köra bättre än Patrik Sjöberg eller Loa Falkman och de andra i ICA-reklamen. Rätt dumt, med andra ord. Vi borde fatta bättre. Och hylla tekniken. Som redan 700 kvar skickar ett "sjukintyg" till Christoffer Ericsson så att han inte skall förivra sig.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) Senast redigerad av Stankarn den 2016-11-06 klockan 20:08. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
Bestraffningar på Sundbyholm
Sundbyholm 6 nov. lopp 11, Ulf Ohlsson orsakar omstart, ingen bestraffning.
800.000 i första pris. Kan någon förklara?
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vad ska uffe göra annorlunda? Hästen galopperar och han försöker hinna till bilen i tid, vilket misslyckas med någon meter?? Sånt kan ej kusken påverka då går det ej bestraffa kusken. Tveksam omstart enligt mig, han får ju ingen större fördel att det och ingen blir väl störd? möjligtvis 9an om kenneth velat haft rygg på uffe. Men nu tröck de på knappen. Men helt klart kan ju Uffe ej göra något åt att hans häst galopperar. Därav ingen bestraffning
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Från loppets resultatlista: För omstarten i detta lopp utgår ingen bestraffning. Starten avblåstes pga att häst nr 1 galopperat och riskerade att få flygande start.
|
|
|
|
|
|
|
|