Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-12, 01:29   #31

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
"tvåan" har klart uttalat att det är spets och köra där som gäller. Sedan förutsätter det så klart att han kommer dit också, men släpp är inte aktuellt.
Lyssnade nyss på Vass eller kass , där Malmroth trodde femman skulle spetsa lätt......
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 01:39   #32

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Lyssnade nyss på Vass eller kass , där Malmroth trodde femman skulle spetsa lätt......
Ja och det får han ju tro om han vill Skämt åsido så visst är han snabb ut och om han får spets så gynnar det Berghs, för 5:an släpper tveklöst. Fast jag tror det blir svårare än vad Malmroth tror. Vi får se i morgon helt enkelt.
Gammal 2016-11-12, 05:47   #33

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Bergsåker, Ohlssons och Bergs hemmabana, fördel, duktiga kuskar som kommer att
utnyttja sina kunskaper om banan.
Ohlsson till Maldiverna, mycket intressant att veta var han semestrar!
Hoppas han vet var det ligger.
Nästa: Ovalla, Hoting och Lycksele!
Ni behöver inte va orolig då han har med sig Stenströmmer och Lindroth
Gammal 2016-11-12, 06:25   #34

Standard

Valeur klart gynnad av brodd.

Det är Valeurs årstid nu.Vem kommer inte ihåg loppet på Mantorp när Örjan vinner på en bana som det krävdes brodd på.Visst hästen fick stryk mot Zenit Brick nu senast men är kraftigt på gång för att ta en v75 seger igen.Ligger Norman stilla ett lopp på väntan så får dom övriga va bra i detta fält.

Viskades i ett öra att jänkarvagnen skulle på idag
Gammal 2016-11-12, 07:42   #35

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg

Viskades i ett öra att jänkarvagnen skulle på idag
Vet inte vem som viskat det, men eftersom den alltid går i jänkarvagn, så var det ingen direkt nyhet. Till och med när det varit voltstart har den haft jänkarvagnen på...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 07:51   #36

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Saknas en del starter på ST gällande Velvet Girl. Bland annat segern från dödens på 3120, 24/2-2016. Kika på finska sidan https://heppa.hippos.fi/heppa/app?pa...rvice=external

Kuslig form på det stoet, kika på senaste loppet med!

Risto brukar bara åka och starta i Sverige med hästar i toppform, se upp.

Jag tror fan jag spikar denna 5 %
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Trinity (+1), asgaya3141 (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 08:09   #37

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1440
Standard

Har nyss vaknat till en klarblå himmel och -10 grader i Sundsvall (centralt). I Bergsåker så kan man räkna med ytterligare några minus grader.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 08:13   #38

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Har nyss vaknat till en klarblå himmel och -10 grader i Sundsvall (centralt). I Bergsåker så kan man räkna med ytterligare några minus grader.
Vill inte höra talas om barfotamöjligheter idag!
Hela mitt tänk på spelet idag - skor/brodd hästar ska gynnas

Heja skotvång
hugotheboss (+2)
Gammal 2016-11-12, 08:46   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vill inte höra talas om barfotamöjligheter idag!
Hela mitt tänk på spelet idag - skor/brodd hästar ska gynnas

Heja skotvång
Skotvång kanske?
Gammal 2016-11-12, 08:50   #40

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Skotvång kanske?
Är väl låga odds för det, banan va kanon igår enligt banskötaren, men jag hoppas.

Gammal 2016-11-12, 09:15   #41

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Vem tar spets först i avd6?!
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 09:58   #42

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Tror också på velvet idag. Lutar åt ett tvsystem. Avslutar med 2 spik. DD blir detsamma 6-7.
Helge (+3)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 10:39   #43

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa spik:
7 Angel Of Attack - Bergh har toppform, hemmabana och A.O.A laddas och flyger till spets alternativt övertar efter lite mer försiktig start. Sänker från dödens om så behövs! Felfri vinner den lätt! 40% är högt men en klar är en klar!

Dagens näst bästa spik:
6 Raz Mackenzie - Roger Nilsson är snällt sagt så lite V75-kusk/vinnare man kan komma men inte ens det här kan han lägga! Hästen har återfunnen toppform och såg bländande ut vid segern sist! Tung, spänstig och storleken gör att det ser ut som han äter upp dom! Toppen med strykning av Ready For More, nu spår 5 och inget hinder mot spets. Köra rakt fram, titta på klockan, trolla bort 500 meter och gasa kan väl för i helvete inte Roger Nilsson misslyckas med? 17% är jättebra!

Dagens miljondrag:
11 Unreturned Love till 3% är spelvärt! Javisst... kusken är vad han är på V75 och spåret inte roligt men hästen är tung, stark och har toppform! Lär gå vasst sista 400!

12 Sjö Odin och 14 Juni Faks till 8% respektive 2% är kanonbra! 3 Pave Faks har många förespråkare men den är ju mer osäker än ett presidentval! 15 Tangen Haap är stor favorit och herr Karlsson lovar vinst fram och baklänges "växlar dom på en långsida" låter det på förhand och visst! Packet framför är inga problem! Däremot får han dra fram mina drag och dom är lika hårda men speedigare! Mina drag står nog schack matt om Tangen går direkt men jag hoppas och tror att herr Karlsson har underskattat dom och går varvet kvar! Då blir han omåkt sista 100!

7 Velvet Girl och 9 Voulez Vous till 5 respektive 6%! Finska Velvet Girl är startsnabb och har tagit tunga skalper i Finland! Allt finns där! Tyngd, speed och form! Rankar hästen som tvåa bakom favoriten Zenit Brick och är ett fint drag som rensar friskt! Voulez Vous har en riktig klant i jollen men här är det bara åka med och hålla tummarna för fin position. Kommer spurta vasst till slut och om den får sitt lopp blir hästen livsfarlig. Kapacitet, form och speed finns där! Se upp!

Mina viktigaste tankar inför dagen....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 11:00   #44
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
har du bästemt spikar? vad tror du om 6 i avd 6 som spik?
6;6 blir en av spikarna. Väljer mellan 3:7 och 7:4 för den andra spiken. vore kul om favoriten i sista spricker. Härligt rens. Får fundera ett tag till
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 11:05   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:
7 Angel Of Attack - Bergh har toppform, hemmabana och A.O.A laddas och flyger till spets alternativt övertar efter lite mer försiktig start. Sänker från dödens om så behövs! Felfri vinner den lätt! 40% är högt men en klar är en klar!

Dagens näst bästa spik:
6 Raz Mackenzie - Roger Nilsson är snällt sagt så lite V75-kusk/vinnare man kan komma men inte ens det här kan han lägga! Hästen har återfunnen toppform och såg bländande ut vid segern sist! Tung, spänstig och storleken gör att det ser ut som han äter upp dom! Toppen med strykning av Ready For More, nu spår 5 och inget hinder mot spets. Köra rakt fram, titta på klockan, trolla bort 500 meter och gasa kan väl för i helvete inte Roger Nilsson misslyckas med? 17% är jättebra!

Dagens miljondrag:
11 Unreturned Love till 3% är spelvärt! Javisst... kusken är vad han är på V75 och spåret inte roligt men hästen är tung, stark och har toppform! Lär gå vasst sista 400!

12 Sjö Odin och 14 Juni Faks till 8% respektive 2% är kanonbra! 3 Pave Faks har många förespråkare men den är ju mer osäker än ett presidentval! 15 Tangen Haap är stor favorit och herr Karlsson lovar vinst fram och baklänges "växlar dom på en långsida" låter det på förhand och visst! Packet framför är inga problem! Däremot får han dra fram mina drag och dom är lika hårda men speedigare! Mina drag står nog schack matt om Tangen går direkt men jag hoppas och tror att herr Karlsson har underskattat dom och går varvet kvar! Då blir han omåkt sista 100!

7 Velvet Girl och 9 Voulez Vous till 5 respektive 6%! Finska Velvet Girl är startsnabb och har tagit tunga skalper i Finland! Allt finns där! Tyngd, speed och form! Rankar hästen som tvåa bakom favoriten Zenit Brick och är ett fint drag som rensar friskt! Voulez Vous har en riktig klant i jollen men här är det bara åka med och hålla tummarna för fin position. Kommer spurta vasst till slut och om den får sitt lopp blir hästen livsfarlig. Kapacitet, form och speed finns där! Se upp!

Mina viktigaste tankar inför dagen....

Är det spelvärldes tankar Doob?

td