Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-11, 18:13   #16
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är helt konfunderad vad gäller Angels fötter. Ni är flera som säger, att han är kass med skor och urkass med hakar. Men Bergh säger, att han provats med skor osv på sistone och svarat bra på det. Angel är fältets bästa häst, sitter tidigt i ledningen och kan spikas. Annars får man strecka halva fältet. Måste fundera över natten.
Ja jag fattar inte ens själv vad jag menar Jag vet att Bergh säger en sak, vis av erfarenhet väljer jag att titta ut om han säger att det är sol ute tyvärr. I lopp har hästen bevisligen bara funkat bra på bfro och inte annars. Tills jag sett ngt annat kör jag på det som är bevisat därav kommentaren.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 18:57   #17
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Någon har sagt att om han inte går barfota behöver han inte streckas,annars vinner han
det var Hugotheboss
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 20:31   #18
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7844
Standard

Ovanligt tyst med travsurr här i kväll.
Sitter alla och kikar på matchen förstår jag.
Sverige håller bra emot, tom farliga i bland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 21:04   #19
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Dado ropar SO... vad säger du om kallblodsloppet? spik på favoriten eller? tacksam
Jag är sjukt intresserad av SJÖ ODIN. Mött hårdare hästar ?! Dessutpm speedigare än Tangen Haap. Den senare är mera åt tankshållet tycker jag.
Storskrällen (på plats?) är väl 1 Torwall, som senast slog Art Nökkve och blev 2;a i ett LÅNGLOPP (2640). Jag har alltid tyckts att Torwall är bättre på kortare distanser! Amen och god tur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), Major (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 21:08   #20
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag är sjukt intresserad av SJÖ ODIN. Mött hårdare hästar ?! Dessutpm speedigare än Tangen Haap. Den senare är mera åt tankshållet tycker jag.
Storskrällen (på plats?) är väl 1 Torwall, som senast slog Art Nökkve och blev 2;a i ett LÅNGLOPP (2640). Jag har alltid tyckts att Torwall är bättre på kortare distanser! Amen och god tur
har du bästemt spikar? vad tror du om 6 i avd 6 som spik?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 21:55   #21
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

Bergsåker, Ohlssons och Bergs hemmabana, fördel, duktiga kuskar som kommer att
utnyttja sina kunskaper om banan.
Ohlsson till Maldiverna, mycket intressant att veta var han semestrar!
Hoppas han vet var det ligger.
Nästa: Ovalla, Hoting och Lycksele!
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 21:59   #22
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jag spikar Raz MacKensie och garderar friskt i kallblodsloppet - 10 hästar. Alla norska ska med.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:14   #23
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5129
Standard

Har haft två hästar som varit mycket spelade och till och med favorit flera gånger (Knows Nothing) och den övertränade och överskattade (Magic Tonight) och har inte haft med dem en enda gång på V75 i år hittills lyckat, och morgonens guld är ju tunnare än en klar soppa och inte tusan hjälper det KN eller MT, det här vinner Erik eller Örjan.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:21   #24
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Angle of attack har såvitt jag vet aldrig tävlat med brodd. Dock tränats mycket på det. Risk för mjölksyra till slut om det blir en snabb öppning och han går broddat. Ej påläst vare sig om loppet eller vädret...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:22   #25
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Västerbo Loveboat fårn spår 12, 1640a. Det känns som om det kan bli för svårt va? Shaq is Back har ju inte visat nåt alls, hittills....?
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:23   #26
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Angle of attack har såvitt jag vet aldrig tävlat med brodd. Dock tränats mycket på det. Risk för mjölksyra till slut om det blir en snabb öppning och han går broddat. Ej påläst vare sig om loppet eller vädret...
Dessutom debut över distansen...Nja....
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:31   #27
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är helt konfunderad vad gäller Angels fötter. Ni är flera som säger, att han är kass med skor och urkass med hakar. Men Bergh säger, att han provats med skor osv på sistone och svarat bra på det. Angel är fältets bästa häst, sitter tidigt i ledningen och kan spikas. Annars får man strecka halva fältet. Måste fundera över natten.
Spetshästen kan vara värd att passa i 5 Conrads Flamemaker , om nu inte tvåan tar hand om taktpinnen och släpper till favoriten. Per Linderoth ny kusk och en nytändning kan bädda för skräll. Se upp !

Senast redigerad av spalato den 2016-11-11 klockan 22:49.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 23:41   #28
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Spetshästen kan vara värd att passa i 5 Conrads Flamemaker , om nu inte tvåan tar hand om taktpinnen och släpper till favoriten. Per Linderoth ny kusk och en nytändning kan bädda för skräll. Se upp !
"tvåan" har klart uttalat att det är spets och köra där som gäller. Sedan förutsätter det så klart att han kommer dit också, men släpp är inte aktuellt.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 23:57   #29
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Avalon Spider vinner v75-5 med 100 meter
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 00:00   #30
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Nej men seriöst. Hur kan en häst som varit oplacerad senaste sex starterna och var spelad till 120ggr i ett 20k lopp senaste loppet få starta på v75? Finns det verkligen så begränsat utbud på guldhästar här uppe?
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td