|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Roliga spiken:
Cayenne Ovel tar spets och rinner undan!? 17% Dragen: Dragster tar spets och körs där. Raffinos är mest gynnad av årstiden. Swimming Pool brukar gå bäst bakom hästar gillar årstiden. Othello face vinner om spets eller vinnarhålet!? Swiss acount tar spets och vinner? |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
plus detta.. lämna in sent om ni lirar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goop har redan vunnit på Valla, men jag lutar åt att spika honom med såväl Tesio som Well Done La Marc. Han har fler fina chanser inom V5:an också. Får nog en fin dag.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Blir inget V86 för mig, oklart om hästar kommer till start på Valla, högst oklart hur pållarna fungerar med brodd idag, för mycket gissa.
Men ska ses, intressant med alla sena ändringar in i det sista
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Riktigt trist, såg ut som en intressant omgång innan alla strykningar. Många av mina drag blev strukna/kommer bli, så överväger själv nu att skita i det.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Samt vissa sitter fast i trafiken och osäkra om de kommer fram innan start, och OM de kommer fram, hinner värma och ha sina rutiner som de ska. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Olle Goop trodde på bra platschans nu i lopp 3 på ÅBY, bara att lasta in då
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Undrar om ATG.se brakar nu när alla ska lämna in sent
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Otrobanda kommer inte till start som storfavorit i V5, fast i trafiken.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Natosi Goj struken. Det var min storskräll i det loppet vid gardering, men jag ska ju spika favoriten så det var lika bra.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Än så länge ser det bara bra ut. Inga ytterligare av mina viktiga hästar har strukits under kvällen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|