|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tror inte heller att han skickat sånt till någon random. Det är självklart inte ok. Inte om det vart någon minderårig heller. Annars är det väl inte helt ovanligt att killar,gubbar försöker få sig ett ligg ibland och kanske går över gränsen. Händer varje helg på krogen el ålandsbåten, arbetsplatser osv.
Senast redigerad av draken den 2016-11-12 klockan 16:00. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
http://ingvarssonopersson.se/2016/11...serar-kvinnor/ skrevs detta: ”Det här hände i mars 2013. Amanda var 18 år och gick sista året på gymnasiet” ” – Jag blev rejält upprörd och ringde upp honom. Liksom min dotter känner jag ju honom väl sen tidigare, säger pappan.” Det är ruskigt illa men jag hoppas ändå att han får hjälp och tar den chansen. Isf betyder det ånger och då är han i mina ögon välkommen tbx till travet efter behandling. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Man får ju inte veta om tjejerna skickat något tillbaka eller om dom haft en tidigare vågrätt relation.
Att han bara skickat det där utan tidigare kontakt ( i någon form) har jag svårt och tänka mig.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+5) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Tyckte det kunde vara intressant att gå in här och titta om någon skulle få för sig att på något sätt försvara Sjunnessons oförsvarliga beteende. Jag är helt för att inte döma utan att ha tillräcklig info, men allt man kan läsa och se är ju så entydigt att man inte kan få för sig att försvara det tyckte jag. Dessutom har han ju gått ut och erkänt och det finns ju inga tvivel om ord står mot ord. Men ni slutar aldrig att förvåna. Skämmes!
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
För egen del så undrar jag varför Stefan Söderqvist kan husera i sådana spalter utan att Sharps gör någonting. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Eller förväntar du dig att någon "annan" ska uppmärksamma eventuella överträdelser?
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Stefan Söderkvist nämnde ju någon bara att det spekulerades om på ett visst annat forum, dessutom med tillägget att det lät otroligt. För min skulle jag bli ungefär lika förvånad om det hade visat sig vara Söderkvist istället för Sjunnesson. Båda uppträder i media väldigt korrekt och ger sken av att vara vettiga "normala" människor. En av dem har ju nu visat sig vara ett svin tyvärr, trist för alla drabbade genom åren och trist pr för sporten. Men bra att det kom fram om än jävligt sent.
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Att Sjunnesson gör en pudel med baklängesvolt i skruv är bara det förväntade. Om han berättat om tidigare sexuelle relationer och sexchattande skulle bara göra hans sits värre* Ingen vill höra talas om något sånt. Ingen tidning skulle trycka den historien. *OBS: Säger inte att det förekommit. Det vet vi inget om och kommer förmodligen aldrig få veta heller.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
|
|