Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-12, 15:40   #31

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Jag har helt missat att det skulle vara minderåriga? Att närma sig det motsatta könet med text ser jag inte heller några problem med, men det stannade ju inte direkt vid det utan vad som ser ut att vara en video där han runkar känns ju inte direkt ok att skicka om inte mottagaren vill ha det.

Min spontana tanke när jag såg bloggen var att antingen är det ett stort fel i huvudet på han eller oxå har dom haft någon form av relation, annars skickas inte bilder och video av den typ som förekom här.
Som jag förstod var det nån tjej som var runt 15 och att dennes farsa ringt upp Jörgen och undrat vad fan han höll på med?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 15:52   #32

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Tror inte heller att han skickat sånt till någon random. Det är självklart inte ok. Inte om det vart någon minderårig heller. Annars är det väl inte helt ovanligt att killar,gubbar försöker få sig ett ligg ibland och kanske går över gränsen. Händer varje helg på krogen el ålandsbåten, arbetsplatser osv.

Senast redigerad av draken den 2016-11-12 klockan 16:00.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 16:28   #33

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Som jag förstod var det nån tjej som var runt 15 och att dennes farsa ringt upp Jörgen och undrat vad fan han höll på med?
Att sitta och spekulera ger ofta felaktiga ringar på vattnet efterhand. Enligt ursprungsartikeln på
http://ingvarssonopersson.se/2016/11...serar-kvinnor/
skrevs detta:
”Det här hände i mars 2013. Amanda var 18 år och gick sista året på gymnasiet”
” – Jag blev rejält upprörd och ringde upp honom. Liksom min dotter känner jag ju honom väl sen tidigare, säger pappan.”

Det är ruskigt illa men jag hoppas ändå att han får hjälp och tar den chansen. Isf betyder det ånger och då är han i mina ögon välkommen tbx till travet efter behandling.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 19:21   #34

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Man får ju inte veta om tjejerna skickat något tillbaka eller om dom haft en tidigare vågrätt relation.

Att han bara skickat det där utan tidigare kontakt ( i någon form) har jag svårt och tänka mig.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 20:34   #35

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Att han bara skickat det där utan tidigare kontakt ( i någon form) har jag svårt och tänka mig.
Du tror för mycket om folk. Du verkar ju vara en man med både tillräcklig ålder och erfarenhet att ha sett din beskärda del av snubbar som tafsar först och frågar sen. Eller som stöter hårt på allt oavsett hur uppenbart det är att det inte är besvarat.

Tyckte det kunde vara intressant att gå in här och titta om någon skulle få för sig att på något sätt försvara Sjunnessons oförsvarliga beteende. Jag är helt för att inte döma utan att ha tillräcklig info, men allt man kan läsa och se är ju så entydigt att man inte kan få för sig att försvara det tyckte jag. Dessutom har han ju gått ut och erkänt och det finns ju inga tvivel om ord står mot ord. Men ni slutar aldrig att förvåna. Skämmes!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 20:54   #36

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Tyckte det kunde vara intressant att gå in här och titta om någon skulle få för sig att på något sätt försvara Sjunnessons oförsvarliga beteende.:
Tror knappast Wagner försvarar Sjunessons agerande. Att han däremot ställer en motfråga (som folk oftast inte vågar göra) det får stå för han.

För egen del så undrar jag varför Stefan Söderqvist kan husera i sådana spalter utan att Sharps gör någonting.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 20:56   #37

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Tror knappast Wagner försvarar Sjunessons agerande. Att han däremot ställer en motfråga (som folk oftast inte vågar göra) det får stå för han.

För egen del så undrar jag varför Stefan Söderqvist kan husera i sådana spalter utan att Sharps gör någonting.
I varje inlägg finns en "rapportera"-knapp, använd denna om du anser att en överträdelse har begåtts?

Eller förväntar du dig att någon "annan" ska uppmärksamma eventuella överträdelser?
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 21:30   #38

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg

Nej och jag är också för att spela djävulens advokat i de flesta fall, just för att det finns väldigt många nyanser mellan det vita och svarta som folk gärna ställer sig på. Men ibland är det så enkelt som "rätt och fel", case closed och det här är ett sådant i mitt tycke iallafall.

Stefan Söderkvist nämnde ju någon bara att det spekulerades om på ett visst annat forum, dessutom med tillägget att det lät otroligt. För min skulle jag bli ungefär lika förvånad om det hade visat sig vara Söderkvist istället för Sjunnesson. Båda uppträder i media väldigt korrekt och ger sken av att vara vettiga "normala" människor. En av dem har ju nu visat sig vara ett svin tyvärr, trist för alla drabbade genom åren och trist pr för sporten. Men bra att det kom fram om än jävligt sent.

Gammal 2016-11-13, 22:41   #39

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du tror för mycket om folk. Du verkar ju vara en man med både tillräcklig ålder och erfarenhet att ha sett din beskärda del av snubbar som tafsar först och frågar sen. Eller som stöter hårt på allt oavsett hur uppenbart det är att det inte är besvarat.

Tyckte det kunde vara intressant att gå in här och titta om någon skulle få för sig att på något sätt försvara Sjunnessons oförsvarliga beteende. Jag är helt för att inte döma utan att ha tillräcklig info, men allt man kan läsa och se är ju så entydigt att man inte kan få för sig att försvara det tyckte jag. Dessutom har han ju gått ut och erkänt och det finns ju inga tvivel om ord står mot ord. Men ni slutar aldrig att förvåna. Skämmes!
Jag försvarar ingenting. Undrade bara om det fanns någon historia av ömsesidigt sexchattande och umgänge. Och det vet vi väl inte än?

Att Sjunnesson gör en pudel med baklängesvolt i skruv är bara det förväntade.
Om han berättat om tidigare sexuelle relationer och sexchattande skulle bara göra hans sits värre*

Ingen vill höra talas om något sånt. Ingen tidning skulle trycka den historien.

*OBS: Säger inte att det förekommit. Det vet vi inget om och kommer förmodligen aldrig få veta heller.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 10:44   #40

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag försvarar ingenting. Undrade bara om det fanns någon historia av ömsesidigt sexchattande och umgänge. Och det vet vi väl inte än?

Att Sjunnesson gör en pudel med baklängesvolt i skruv är bara det förväntade.
Om han berättat om tidigare sexuelle relationer och sexchattande skulle bara göra hans sits värre*

Ingen vill höra talas om något sånt. Ingen tidning skulle trycka den historien.

*OBS: Säger inte att det förekommit. Det vet vi inget om och kommer förmodligen aldrig få veta heller.
Nej just det där sista var inte riktat till dig direkt, mest den första delen av att du vore förvånad om någon skulle skicka sånt där utan någon ömsesidig historik i den riktningen överhuvudtaget.

Svara

td