|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Travkusk anklagas för sextrakasserier
Vem är det nu som är i farten?
http://www.expressen.se/sport/trav/t...xtrakasserier/ OBS! Då jag ej är speciellt datorkunnig så har jag säkerligen inte lagt in länken rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det spekuleras på flashback om Stefan Söderkvist, helt osannolikt, känner honom som en riktig hedersman i alla avseenden. Sen nämner man Claes Svensson på gamla meriter, men han är ju tränare och inte bara kusk, tror jag heller inte på. Tids nog får vi väl veta.....
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jörgen Sjunnesson enligt vissa källor.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trist läsning. Det är bara att anmäla. Sån skit ska inte förekomma.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skriv inte ut namn om ni inte har källan.Bäst är att vara tyst, även det som Shooter säger så får det inte förekomma.
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kompenserar sin totala oförmåga att köra häst med att vara ett riktigt drägg. Vilken nolla, hoppas vi aldrig får se aset igen. Att skriva sån här skit på facebook samtidigt som han är "känd" bevisar dessutom stor brist på hjärnceller.
|
|
|
|
#8 |
|
Det är INTE Stefan Söderkvist!
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5) |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vad tragiskt hoppas att någon anmäler honom på studs
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jörgen har en ung fästmö och gör detta!! Vad?????
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jag tror vi snart kan säga hade...
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
Skulle kunnat vara Gris-Åke!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
#15 |
|
Det kan man aldrig veta så vida inte hon hoppar på en och sliter av en kläderna, det brukar vara ett bra tecken på en önskad sexinvit =)
Jag är inte förvånad över detta för 5 öre, i denna branch brukar kvinnorna få stå ut med en del, sen handlar det som överallt annars i samhället om att kunna säga ifrån oxå. Vet inte hur många ggr man hört liknande av kvinnliga bekanta och när man frågar om dom sagt rätt ut att dom inte är intresserad och inte vill ha denna typ av meddelanden så brukar man få svaret "det måste han väl förstå". Visst det kanske 95% av männen gör men för övriga 5% så kanske man måste vara lite tydligare? Måhända att min syn inte är helt PK men jag förespråkar alltid rak och ärlig kommunikation antagligen för att jag inte är tankeläsare och eller också är jag bara korkad =) Oavsett vilket, det är bra att sånt här kommer fram! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
|