|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
![]() Obi Wan är ALDRIG chanslös! "Ikon" - du menar avatar? Ja, ni inom rödvinsvänstern har mycket att stå till svars för - SD har ALLTID rätt! Det är detta som svider hos er...
|
|
|
|
#32 |
|
Blir spik på obi wan då👍
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Ja, de har bra chans de med... BBA har ju läget emot sig samt struken inför detta, samt uppehåll sedan juli gör att jag passar - behöver extrem överpace, tror jag - då kanske det kan gå. Bra odds om man bara ser på kapaciteten - ser man till förutsättningarna idag så är nog ett odds kring 15 ggr rätt...
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Mycket rödvin ikväll?! Lycka till på spelet - det behöver vi alla...!
|
|
|
|
#38 |
|
Peter Bagger skulle vara mumma för mitt system - stark som få och grym form...
|
|
|
|
#39 |
|
Man får ha lite förståelse för rödvinsvänstern, kan inte vara lätt i dessa tider
![]() heja nobel i första! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Haha bra kört av 3an.wilhelm efterbliven paal......... Dödssist.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Skönt att 3an svarar ut veijo för att sedan sluta sist. Bra kört..
|
|
|
|
#42 |
|
Wilhelm Paal tillykke med at komme sidst i mål med 200 m
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Gå in på sajten "Familjeliv" istället och få lite värmande rödvinskramar och ryggdunkningar...
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
Nästan lite väntat det där, Veijo har ALLTID "otur" när han ska köra bakifrån....
|
|
|
|
|
|
|