|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 MANTORP
Bästa spik? Bästa drag?
hoppas vi få fart på tråden idag.........
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nu kör vi
|
|
|
|
#3 |
|
Jeepster har kanonform och har vart ute mot Highspeed Call( stryk med en nos) och nu senast mot Svantes kanon Sugarmakesmecrazy!!! Snabb ut och Kaj brukar inte vara blyg att köra i spets!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag har hittat vad jag tror kan vara årets bästa spik.
Synd att loppet inte låg på DDn då hade vi snackat odds. Det handlar om 4 Paradiziac i V64-4, här tror jag att Söderberg kommer till spets och sedan får dirigera som han vill, 3% mot de här trötta hästarna är som hittat. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
PhilipBIF (+1) |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Peters är väl helt jävla överlägsen om den är ordningställd!! Synd att kalla den tröttMen håller med om att 4:an kan va ett kul streck
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Och nu såg jag att Spelvärde spikar mitt stora drag. Så de där 3-4%en är det nog "Hej då" på.
Orsa (+1) Senast redigerad av PhilipBIF den 2016-11-14 klockan 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Dagens spik i DD1 12 Misirlou med Jennifer Tillman, gynnad av strykningar och får smörlopp på rulle och spurtar förbi till slut. Får vi 15 ggr?
drakdead (+10) |
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Paradiziac är ingen vinnare i min bok iaf, tror inte ens den tar spets och gör den det så tror jag ändå inte på den! Men den vinner förmodligen eftersom jag tycker den är ointressant!
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passa nr 8 Royal Prince. Sista starten för PU idag. Lär inte sitta fast... Missa inte 4an som har toppform. Jepson kan få loppet . Jag låser på 1.4.8!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
V64
Inlämnat: 2016-11-14, 19:13 Mantorp Måndag 2016-11-14 Start: 19:25 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5 (6, 1) 2: 6 Sadik America (9, 5) 3: 1, 2 (5, 3) 4: 4 Paradiziac (7, 5) 5: 11, 12 (3, 1) 6: 3, 4, 6, 7, 14 (15, 9) 2x1x2x1x2x5 = 40 rader. 40 x 1 x 1,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. kör en liten chansrad... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Älskar när man garderat favoriten och precis alla gör precis allt de kan för att ge favoriten så optimalt lopp det bara är möjligt!!
Vilken glädje!!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
Haugstad är en jävla klåpare!!
![]() ![]() ![]() P.S. Piss-Untes hästkrake var riktigt fin!!
Senast redigerad av DanneKing den 2016-11-14 klockan 19:55. |
|
|
|
#18 |
|
Jennifer Tillman, vilken j-a sopa till kusk hon är, kröp ner i ryggen på ledaren med Gaia Sund, men behovet att hävda sig mot killarna blev tydligen för starkt ( som vanligt) och så måste hon givetvis köra sig till spets istället med en häst som givetvis slutar siat och stapplar i mål. Sorgligt att såna totalt obegåvade kuskar hyllas i media gång på gång.
Men dom är ju hennes arbetskompisar numera så dom är väl tvungna för att slippa få studiokaffet i knät.... |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Guest
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :ran t:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
...och nu vinner Stefan Söderkvist
...en trio (lopp 7) 1 7 1-2-5-7-8-11 1-2-5-7-8-11 Senast redigerad av DanneKing den 2016-11-14 klockan 20:13. |
|
|
|
#21 |
|
Du är medveten om att hon har 6 % i segerprocent. Nä, hon trivs nog med bättre med en klänning i en varm studio.
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Guest
|
ingen vidare fart på det här forumet, lika illa som travpunkten.com.
WAKE UP, LOOSERS!!!!! ![]() :gun_bandana :
|
|
|
|
#23 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jag snackar precis hur jag vill om Tillman, hon är totalt oduglig, ungefär på din nivå som du utmärker dig i det här forumet.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Guest
|
Citat:
![]() :thum bdown:
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
SNYGGT JENNIFER. vilken skön styrning
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Guest
|
Såg du TomTom2, vilken otrolig kuskinsats!!!!
Yes Jennifer, du är bäst!!!! ![]() ![]()
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tycker att Oskar J. är mycket bättre kusk än Westholm men den sistnämnde envisas med att köra själv alltför ofta.Insatsen i DD-1 var direkt genant.Visst, hästen var inte snabb från start och Jepsons galopperade men sen då? Vill man tjäna några pengar till ägarna får man försöka att gå runt några hästar, han försökte inte ens det.Pinsamt!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Westholm får nu en chans att revanschera sig...
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hon hade knappst vunnit om det inte vore för strykningarna i framspåren. Går inte att koma ifrån faktan att 6% segerprocent detta året är uselt. Bara för hon vinner något lopp varannan månad betyder det inte att hon är duktig.
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|