Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-25, 17:31   #46

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag letar frenetiskt efter att välta de två dunderfavoriterna i slutet.

V75-7
Finns det på kartan, att 5 Zenit Brick rusar till ledningen? Då får han 3 Thaiger Exclusive i dödens. 4 Da Vinci Boko andra ytter. Just nu streckar jag 3,4 och 5.

V75-6
Flera startsnabba utanför 1 OTP. 3 Explosive de Vie slog 2 Nadal Broline senast. OTP har hoppat förr från start. Johnny vet inte förrän framme vid vingen om han kan ladda eller måste ta det lugnt. Han kan bli kvar på innerspår. 9 Thai Broadway var dunderfavorit i Bjerke mot Ivar Sånna och Nahar. Han fick inget fäste i banan och skrattade åt Björn, när han började driva med tömmarna. I morgon är det spö. Han kan få en fin rygg och spurta ner det här gänget till 3,5 %. Just nu streckar jag 1,2,3 och 9.

Zenit Brick har formen på topp ! Kan vara en chansspik. Om två träter , då kan Lill-Goop komma in i matchen....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)

Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 17:33.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 18:47   #47

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Zenit Brick har formen på topp ! Kan vara en chansspik. Om två träter , då kan Lill-Goop komma in i matchen....
Jag är ingen beundrare av Goop som person. Men han är en j-vel på att köra. Både från start och att hålla igång över linjen.
I morgon kör han i sex V75-avdelningar.

V75-1 14 Evening Prayer. Startar ofta i V75 utan att vinna. Inte här heller.
V75-3 3 Wild Honey blir favorit och har ypperlig chans.
V75-4 8 Next To None Sib är understreckad till 3 % mycket pga dåligt spår. Se upp!
V75-5 1 Erik Sting kan leda från start till mål.
V75-6 9 Thai Broadway var dunderfavorit senast på Bjerke med opassande bana och utan spö. Fastlåst med allt kvar gången innan. Nu bortglömd till 3,5 %. Ett fynd.
V75-7 8 Heartbreaker V.S. startar hela tiden i V75 och kommer från två segrar. Nu dåligt spår men kan överrraska till 7 %.

Björn kan nog vinna två-tre avdelningar. Jag streckar honom i avd 3,4,5 och 6.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 18:52   #48

Standard

Citat:
Jag är ingen beundrare av Goop som person. Men han är en j-vel på att köra. Både från start och att hålla igång över linjen.
I morgon kör han i sex V75-avdelningar.

V75-1 14 Evening Prayer. Startar ofta i V75 utan att vinna. Inte här heller.
V75-3 3 Wild Honey blir favorit och har ypperlig chans.
V75-4 8 Next To None Sib är understreckad till 3 % mycket pga dåligt spår. Se upp!
V75-5 1 Erik Sting kan leda från start till mål.
V75-6 9 Thai Broadway var dunderfavorit senast på Bjerke med opassande bana och utan spö. Fastlåst med allt kvar gången innan. Nu bortglömd till 3,5 %. Ett fynd.
V75-7 8 Heartbreaker V.S. startar hela tiden i V75 och kommer från två segrar. Nu dåligt spår men kan överrraska till 7 %.

Björn kan nog vinna två-tre avdelningar. Jag streckar honom i avd 3,4,5 och 6.
Tittar man på TT:s rank på deras första hästar. Föjande kuskar vinner då = 2 × Takter 2× Goop 2× Erik 1× Örjan . Ger nog 2-3 tusen på v75. Lirade ×100
Gammal 2016-11-25, 18:52   #49
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Tror framspår hästarna vinner i första, streckar 2,3,6

Peter U i sista spets o slut.

Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 18:53.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 18:57   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg

Peter U börjar & avslutar med sina treor ??
Erik börjar & avslutar ??
Gammal 2016-11-25, 18:59   #51
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Citat:
Peter U börjar & avslutar med sina treor ??
Erik börjar & avslutar ??
Erik A:
I första är det lång väg fram, kan bli strul så tar bort den helt, inga dåliga hästar på framspår.
Om man tror att Erik vinner från dödens i sista så ska man absolut ta me den

Föredrar Peter U alla dagar i veckan på den dubbeln

Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 19:02.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 19:04   #52

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg

Jag har problem med de två avdelningarna.
Tror Erik får en superstart i första med 15 från springspår och äter upp ledarna på upploppet. Blir min spik. Alternativt streckar jag 2,3 och 15 - men vill egentligen även ha med 6 och 11.
I sista blir det 3,4 och 5.
Alternativt blir det tre streck i första och spik i sista, vilket du förordar.
Vi har 20 timmar att tänka.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 19:06   #53

Standard

Citat:
Jag har problem med de två avdelningarna.
Tror Erik får en superstart i första med 15 från springspår och äter upp ledarna på upploppet. Blir min spik. Alternativt streckar jag 2,3 och 15 - men vill egentligen även ha med 6 och 11.
I sista blir det 3,4 och 5.
Alternativt blir det tre streck i första och spik i sista, vilket du förordar.
Vi har 20 timmar att tänka.
Kan vara så att där folk gaddar , där vinner favoriten. 15 borde vinna då.....bara lite omvänd psykologi...
Gammal 2016-11-25, 19:58   #54

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Tittar man på TT:s rank på deras första hästar. Föjande kuskar vinner då = 2 × Takter 2× Goop 2× Erik 1× Örjan . Ger nog 2-3 tusen på v75. Lirade ×100
Hur går det för TT nu för tiden?Har inte tillgång till dem,men får skrytmejl från SS där man verkar kunna leva på deras tips(har inte tillgång till deras tips heller)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 20:04   #55

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 882
Standard

Andelsspel V75 ATG tillsammans

Någon som vill vara med på filsystem imorgon
100kr / andel . Jackpot 43 mille

https://tillsammans.atg.se/lagsida/28383/alreadymember
kungpurre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 20:59   #56

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Hur går det för TT nu för tiden?Har inte tillgång till dem,men får skrytmejl från SS där man verkar kunna leva på deras tips(har inte tillgång till deras tips heller)
Tillgång? Är du portad från en sida som säljer travtips?
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 21:05   #57

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Haha, det var bland det finaste du sagt tror jag, i enormt klen konkurrens vad gäller den biten, jag väljer att vara hedrad över hur du beskriver min häst och ignorerar det som står om mig som tränare mellan raderna
.
Han är knappast någon Varenne eller Bold Eagle, det han har gemensamt med dom är möjligtvis viljan att vinna, fysiskt är de formel1 och han en STCC-Volvo. Vi mötte ju Sauveur några ggr och tyvärr får jag väl erkänna att vi blev avklädda även om han var på topp, eller nära det iaf.
Han är inte på topp jämnt, när Erik körde gången innan var han väl 15m sämre. För att vara så bra måste jag toppa honom till max, och det kan jag tyvärr inte göra till varje start då han blir för sliten då. Efter såna totala urladdningar behöver han många gånger vila lite eller få en lugnare period i alla fall.

Vi har ett lite annat upplägg jämfört med förra året och har varit försiktigare och försökt bygga upp formen långsammare med förhoppningen att han ska hålla en högre nivå längre och inte gå så totalt ur form som han gjorde förra vintern. Sen fick han ett problem i samband med Harpers som tog ett tag att komma rätt med.

Vidare blev det betydligt svårare att ha upplägget med kvalitetsträning och sen ett lopp i kroppen innan en större uppgift i.o.m att han tjänade ungefär en miljon på 12månader, för att få ett lopp i krppen fick han gå 12 full väg och det blir lite för tufft då. Iaf förut, han har faktiskt blivit ännu hårdare i kroppen.
Hans styrkor är främst viljan, sen har han en bra förmåga att ta åt sig träning och går att toppa osedvanligt mycket jämfört med de flesta hästar, det går att få honom bättre än han egentligen är så att säga.

Uppdateringen efter sista torsdagsjobbet är att han var rappare än nånsin.
Stor eloge Oskar till din öppenhet.

Hatten av
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 21:08   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Stor eloge Oskar till din öppenhet.

Hatten av
Tog med Usain på mitt privata system. Tumregeln är att man tar aldrig bort en häst , som kommer ifrån seger
Gammal 2016-11-25, 22:23   #59

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Citat:
Jag letar frenetiskt efter att välta de två dunderfavoriterna i slutet.

V75-7
Finns det på kartan, att 5 Zenit Brick rusar till ledningen? Då får han 3 Thaiger Exclusive i dödens. 4 Da Vinci Boko andra ytter. Just nu streckar jag 3,4 och 5.

V75-6
Flera startsnabba utanför 1 OTP. 3 Explosive de Vie slog 2 Nadal Broline senast. OTP har hoppat förr från start. Johnny vet inte förrän framme vid vingen om han kan ladda eller måste ta det lugnt. Han kan bli kvar på innerspår. 9 Thai Broadway var dunderfavorit i Bjerke mot Ivar Sånna och Nahar. Han fick inget fäste i banan och skrattade åt Björn, när han började driva med tömmarna. I morgon är det spö. Han kan få en fin rygg och spurta ner det här gänget till 3,5 %. Just nu streckar jag 1,2,3 och 9.
Ja, OTP stor galopprisk, NOT. När han hoppade i Oslo i höstas var det första gången på 2-3 år. Tror han galopperat Max 3 ggr i hela sitt liv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+5)
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 22:28   #60

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Tillgång? Är du portad från en sida som säljer travtips?
Har räknat ut för några år sen,när jag på olika vägar fick tillgång till travtjänsternas tips ,att det inte funkarriktigt så.Speciellt när dom sätter V-75or som ger flera hundra tusen.Det går ju inte ihop,om prenumeranterna spelar efter deras tips blir det inte sådan utdelning.och då kan man räkna ut att dom inte spelar själva(personalen har säkert inte ens deras förslag som personalspel)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td