|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Zenit Brick har formen på topp ! Kan vara en chansspik. Om två träter , då kan Lill-Goop komma in i matchen.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 17:33. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
I morgon kör han i sex V75-avdelningar. V75-1 14 Evening Prayer. Startar ofta i V75 utan att vinna. Inte här heller. V75-3 3 Wild Honey blir favorit och har ypperlig chans. V75-4 8 Next To None Sib är understreckad till 3 % mycket pga dåligt spår. Se upp! V75-5 1 Erik Sting kan leda från start till mål. V75-6 9 Thai Broadway var dunderfavorit senast på Bjerke med opassande bana och utan spö. Fastlåst med allt kvar gången innan. Nu bortglömd till 3,5 %. Ett fynd. V75-7 8 Heartbreaker V.S. startar hela tiden i V75 och kommer från två segrar. Nu dåligt spår men kan överrraska till 7 %. Björn kan nog vinna två-tre avdelningar. Jag streckar honom i avd 3,4,5 och 6. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Tror framspår hästarna vinner i första, streckar 2,3,6
Peter U i sista spets o slut. Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 18:53. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banned
|
Citat:
I första är det lång väg fram, kan bli strul så tar bort den helt, inga dåliga hästar på framspår. Om man tror att Erik vinner från dödens i sista så ska man absolut ta me den ![]() Föredrar Peter U alla dagar i veckan på den dubbeln
Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 19:02. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Tror Erik får en superstart i första med 15 från springspår och äter upp ledarna på upploppet. Blir min spik. Alternativt streckar jag 2,3 och 15 - men vill egentligen även ha med 6 och 11. I sista blir det 3,4 och 5. Alternativt blir det tre streck i första och spik i sista, vilket du förordar. Vi har 20 timmar att tänka.
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hur går det för TT nu för tiden?Har inte tillgång till dem,men får skrytmejl från SS där man verkar kunna leva på deras tips(har inte tillgång till deras tips heller)
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
Andelsspel V75 ATG tillsammans
Någon som vill vara med på filsystem imorgon
100kr / andel . Jackpot 43 mille https://tillsammans.atg.se/lagsida/28383/alreadymember |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Hatten av
|
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Har räknat ut för några år sen,när jag på olika vägar fick tillgång till travtjänsternas tips ,att det inte funkarriktigt så.Speciellt när dom sätter V-75or som ger flera hundra tusen.Det går ju inte ihop,om prenumeranterna spelar efter deras tips blir det inte sådan utdelning.och då kan man räkna ut att dom inte spelar själva(personalen har säkert inte ens deras förslag som personalspel)
|
|
|
|
|
|
|
|