Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-27, 09:36   #1

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

V75 Gävle 27 november

Spikar? Drag?

Tekno Odin måste väl trampa på en landmina för att inte vinna detta...

Kan någon hämta in tillägg på Tesio? Han slipper skor idag också om banan är bra nog
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 10:44   #2

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa spik:

12 Tekno Odin självklart. Svår att gå emot faktiskt. Dock ska man beakta statistiken som bla Spelarservice nämner! Tekno Odin brukar tappa form den här årstiden och har på tre år inte vunnit en enda start runt november månad. Nu behöver den knappast vara på topp för att vinna ändå och packet är inte ens i närheten av Tekno´s speed så jag hamrar som alla andra in spiken här!

Dagens bästa lås:

Kör med enbart en spik och några lås då det ser överkomligt ut i övrigt!

Lås 1: 5 Officer C.D och 3 Sugarmakesmecrazy. Officeren flyger till spets och skall slås där! OM det blir lite mothugg så kommer Sugarmakesmecraxy till slut! När tempot lägger sig parkerar sig Erik i dödens och utmanar hårt! Räcker så!

Lås 2: 6 Forecast och 12 Västerbo Hard Cash. Forecast är formstarkast i loppet och Örjan lotsar mot vinst! Björn aviserar racerbalans men läget suger! Hade varit en spik från bättre spår. Nu kan det bli svårt rå på Örjan som avslutar i 10-fart!

Dagens piprensare:

9 Tortuga - 6% har gått som fan senaste starterna. Fast med mkt sparat sist! Står distans och är med dom i mål!

11 Luckyline America - 2% spikade jag sist på V64! Har en mkt tung spurt och toppform! Alldeles för bortglömd! Se upp!

4 Alorac Mathbell - 3% kommer gå upp då tjänsterna skriker om den men balansförändringarna känns superintressanta. Bra läge och galet lite streckad!

5 Limoncelli och 12 Raz Mackenzie till 4 respektive 6% är sanslöst! Örjan upp på Limoncelli som smyger sarg och lirar ut speed sista 300! TOPPFORM och har absolut skrällchans här! Monstret Raz har toppform och står distansen. Jättefin från spets sist och totalt tappad idag. Tesio ser inte rolig ut i travet och kan fela precis när som helst. Överstreckad! Part Nan Angelen kan också flyga direkt på "kör" och rent allmänt tycker jag det ser öppet ut! Narold Vox kan ALLT ibland och förändrar lite med huvudlaget. I guld sist.

Mina viktigaste tankar...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 11:13   #3

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Obegripligt varför man arrangerar V75 till en sådan här skitomgång på Gävle, sanslöst usla lopp, borde nätt och jämt ha räckt till en vanlig V64:a med Grand Slam.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 11:23   #4

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:

12 Tekno Odin självklart. Svår att gå emot faktiskt. Dock ska man beakta statistiken som bla Spelarservice nämner! Tekno Odin brukar tappa form den här årstiden och har på tre år inte vunnit en enda start runt november månad. Nu behöver den knappast vara på topp för att vinna ändå och packet är inte ens i närheten av Tekno´s speed så jag hamrar som alla andra in spiken här!

Dagens bästa lås:

Kör med enbart en spik och några lås då det ser överkomligt ut i övrigt!

Lås 1: 5 Officer C.D och 3 Sugarmakesmecrazy. Officeren flyger till spets och skall slås där! OM det blir lite mothugg så kommer Sugarmakesmecraxy till slut! När tempot lägger sig parkerar sig Erik i dödens och utmanar hårt! Räcker så!

Lås 2: 6 Forecast och 12 Västerbo Hard Cash. Forecast är formstarkast i loppet och Örjan lotsar mot vinst! Björn aviserar racerbalans men läget suger! Hade varit en spik från bättre spår. Nu kan det bli svårt rå på Örjan som avslutar i 10-fart!

Dagens piprensare:

9 Tortuga - 6% har gått som fan senaste starterna. Fast med mkt sparat sist! Står distans och är med dom i mål!

11 Luckyline America - 2% spikade jag sist på V64! Har en mkt tung spurt och toppform! Alldeles för bortglömd! Se upp!

4 Alorac Mathbell - 3% kommer gå upp då tjänsterna skriker om den men balansförändringarna känns superintressanta. Bra läge och galet lite streckad!

5 Limoncelli och 12 Raz Mackenzie till 4 respektive 6% är sanslöst! Örjan upp på Limoncelli som smyger sarg och lirar ut speed sista 300! TOPPFORM och har absolut skrällchans här! Monstret Raz har toppform och står distansen. Jättefin från spets sist och totalt tappad idag. Tesio ser inte rolig ut i travet och kan fela precis när som helst. Överstreckad! Part Nan Angelen kan också flyga direkt på "kör" och rent allmänt tycker jag det ser öppet ut! Narold Vox kan ALLT ibland och förändrar lite med huvudlaget. I guld sist.

Mina viktigaste tankar...
Ajlexes Cubano ska med på kupongen. Gillar verkligen den hårdingen. Nu har han ett lopp i kroppen efter vila och kan öppna bra. Tre streck och man har helgarderat och det är ju billigt.

Test Drive kan vara en klockren spik. Örjan upp och det kan bli skoryck nu. Hästen är försiktigt tagen men nu blir det ett hårdare test. Chansspik för mig även om Jorma upp på Going To Press känns intressant.

Låser på 3,6,8,10 i V75-5.

Roliga bud; Dear Friend (7%), Limoncelli (4%), Ponce De Leon (3%)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 11:35   #5

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Ajlexes Cubano ska med på kupongen. Gillar verkligen den hårdingen. Nu har han ett lopp i kroppen efter vila och kan öppna bra. Tre streck och man har helgarderat och det är ju billigt.

Test Drive kan vara en klockren spik. Örjan upp och det kan bli skoryck nu. Hästen är försiktigt tagen men nu blir det ett hårdare test. Chansspik för mig även om Jorma upp på Going To Press känns intressant.

Låser på 3,6,8,10 i V75-5.

Roliga bud; Dear Friend (7%), Limoncelli (4%), Ponce De Leon (3%)
Ajlexes Cubano tror jag är totalt chanslös på spets mot Officeren och då är den iskall.
Gammal 2016-11-27, 11:41   #6

Standard

Citat:
Ajlexes Cubano tror jag är totalt chanslös på spets mot Officeren och då är den iskall.
Helt chanslös är att ta i då AC alltid öppnar bra vid laddning. AC är dock en tuffing som går hela vägen in och kan vinna även med annan löpning.

Vi får se när bilen släpper fältet.
Gammal 2016-11-27, 11:55   #7

Standard

Barfota runt om på Test Drive och jag spikar. Till 17% är det prisvärt. Bara tredjehandare.
Gammal 2016-11-27, 12:04   #8

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Helt chanslös är att ta i då AC alltid öppnar bra vid laddning. AC är dock en tuffing som går hela vägen in och kan vinna även med annan löpning.

Vi får se när bilen släpper fältet.
"1 Ajlexes Cubano har spetsat 0/5 från de tre innersta spåren bakom bilen men aldrig haft spår ett.
Visst är känslan att han är som allra snabbast precis bakom bilen."

"5 Officer C.D. är ruggigt explosiv och satt till
exempel i spets efter 300 meter från spår sex i V75 i april i en 09-öpppning. Just från spår bakom
bilen (4-6) har han vart extremt explosiv och han har dessutom en ruggig teknik in i kurvan vilket
talar till hans fördel och vi håller Officer C.D. som klar favorit."

Källa: SS
Gammal 2016-11-27, 12:07   #9

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Swiss Account Rundar alla på två steg..

Sapajou spets och slut...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 12:30   #10

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1038
Standard

Hallå där ute nån som har spelvärde eller Travtjänst idag
Bokow71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 12:39   #11

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bokow71 Visa inlägg
Hallå där ute nån som har spelvärde eller Travtjänst idag
travtjansten.se
spelvarde.se

Kostar 149kr som för alla andra som köper den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 12:40   #12
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Thumbs down

V4

V4 1) 1,5,6,8,10

V4 2) 1,5,8,11

V4 3) 13

V4 4) 2

Senast redigerad av hestfaust den 2016-11-27 klockan 12:52. Anledning: copy
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 12:47   #13
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Standard

min vinnar är Quantum Gliding
500 spänn
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 12:57   #14

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
"1 Ajlexes Cubano har spetsat 0/5 från de tre innersta spåren bakom bilen men aldrig haft spår ett.
Visst är känslan att han är som allra snabbast precis bakom bilen."

"5 Officer C.D. är ruggigt explosiv och satt till
exempel i spets efter 300 meter från spår sex i V75 i april i en 09-öpppning. Just från spår bakom
bilen (4-6) har han vart extremt explosiv och han har dessutom en ruggig teknik in i kurvan vilket
talar till hans fördel och vi håller Officer C.D. som klar favorit."

Källa: SS
Jag tror inte Officer spetsar iaf. Spetsar inte AC så spetsar Temperament.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 13:05   #15

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Jag helgarderar första iom att Temperament gör en av sina sista starter och ska satsa på ledning vilket kan innebära tokkörning när hästen inte ska sparas. Så vad som helst kan hända här. Men helgardering för mig brukar innebära favoritseger så vi får se
Svara

Ämnesverktyg

td