Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-03, 18:00   #106
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Ja det är SJUKT TRÅKIGT. hoppas atg väljer SVT. efter nyår.
Finns inte en chans travet hamnar i SVT.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 18:45   #107
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Finns inte en chans travet hamnar i SVT.
För att ?????
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 18:48   #108
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Jag fick jackpot. Började lite för svårt för mig��. Nu har jag iaf testat filspel och det gick precis som vanligt. Hade lika många rätt på mitt 24 raders matematiska som 27000 rader reducerat. Garderar i fel lopp helt enkelt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 19:03   #109
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
För att ?????
Skulle kosta enorma pengar för ATG, betydligt mer än vad man nu pröjsa till TV4. Dessutom vill/får inte SVT sända rena spelprogram som Lottdragningar, Bingolotto etc, dit räknas också "dragningarna" av travresultat.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 21:00   #110
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Inte särskilt oväntat med jackpot men alldeles på tok för
bra utdelning för 7 rätt! Var snett ute i första och trots 7 hästar lyckades jag missa Erik. Bedrövligt!

Nu vill jag ha hakar, broddar och isbanor och hysteriskt krångligt resten av vintern!

Grattis alla som satte 7:an!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+4)

Senast redigerad av mocka den 2016-12-03 klockan 21:01.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 21:20   #111
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
För att ?????
SVT är lite mer seriösa när det gäller journalistik och reklam. Finns inte en chans att SVT skulle kunna sända någonting från ATG som är så totalt nedsolkade med reklam. Kanal75:s sändningar är ju så medvetet sliskiga och inställsamma att ingen seriös kanal vill ta i dem med tång. TV4 trodde att man skulle kunna tjäna en stor slant på travet men Bonniers gissade fel.

Intressant det här hur pass okunniga folk i allmänhet är om hur seriös journalistik fungerar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5), hammering (+4)

Senast redigerad av mocka den 2016-12-03 klockan 21:23.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 21:30   #112
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Inte särskilt oväntat med jackpot men alldeles på tok för
bra utdelning för 7 rätt! Var snett ute i första och trots 7 hästar lyckades jag missa Erik. Bedrövligt!

Nu vill jag ha hakar, broddar och isbanor och hysteriskt krångligt resten av vintern!

Grattis alla som satte 7:an!
Beräknad utdelning på 7 rätt var ca 360k, så det stämmer inte alls.

Märkligt att den här typen av inlägg dyker upp nästan varje vecka, trots att det är så enkelt att räkna ut vad utdelningen "borde" varit. Har också läst klagomål ikväll om hur konstigt det var att det inte blev utdelning på 5 rätt...
__________________
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', vilket säkerligen påverkar det jag skriver här, så tänk alltid på det när du läser mina inlägg...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 21:46   #113
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

[QUOTE=mocka;513057]SVT är lite mer seriösa när det gäller journalistik och reklam. Finns inte en chans att SVT skulle kunna sända någonting från ATG som är så totalt nedsolkade med reklam. Kanal75:s sändningar är ju så medvetet sliskiga och inställsamma att ingen seriös kanal vill ta i dem med tång. TV4 trodde att man skulle kunna tjäna en stor slant på travet men Bonniers gissade fel.

Intressant det här hur pass okunniga folk i allmänhet är om hur seriös journalistik fungerar.[/QUOTE


Där har du en riktig oddsare. Finns inte skuggan av en chans.
SVT och travet var en match på 70-talet då det behövdes pausunderhållning i tipsextra för att programledaren skulle hinna stärka upp sig. Och, det fanns bara 2 kanaler och ingen av dem fick visa reklam.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-03, 23:25   #114
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Uffe?
En riktig glädjespridare! Med klockrena analyser inför varje V75 och
kanondrag som får det att vattnas i munnen på varje travtorsk.
Å Tack Stankarn. Lite överraskande.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-04, 13:33   #115
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
SVT är lite mer seriösa när det gäller journalistik och reklam. Finns inte en chans att SVT skulle kunna sända någonting från ATG som är så totalt nedsolkade med reklam. Kanal75:s sändningar är ju så medvetet sliskiga och inställsamma att ingen seriös kanal vill ta i dem med tång. TV4 trodde att man skulle kunna tjäna en stor slant på travet men Bonniers gissade fel.

Intressant det här hur pass okunniga folk i allmänhet är om hur seriös journalistik fungerar.
Alltid skönt att se att de finns felfria världsmästare som är större en gud om han nu skulle finnas...
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td