|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Valla/Bergsåker
Nu kör vi. Tips? Ideer?
Lycka till.
|
|
|
|
#2 |
|
Jag kör spik på Casanova sisu, castle hall och Jeppas Picasso.
Casanova sisu = största favoriten och tränarn praktiskt taget lovar seger. Castle hall = spets och slut Jeppas Picasso = efter strykningar så tycker jag chansen ser mkt bra ut. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Castle hall är inte alls startsnabb och jag skulle bli mycket förvånad om han får spets.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Så rätt så, dingo
, han vinner oavsett när jag tippar så position spelar ingen roll.Men rätt ska va rätt, bra där. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pihlström alltid optimistisk i sina intervjuer kan man tänka på
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vad tror folket om Mellby Brunello? Tycker den sitt fin ut på sistone och jag blir lite extra svag för hemmabana oftast?
Plats 8x på bet365, vinnare 50x på unibet, v86-kupongen, är den värd detta? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Några lediga platser kvar i laget idag. Rolig omgång!
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/HU7A-KFJQ-28466 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Starthistoriken saknas för samtliga hästar på atg..Varit så i 30min. :S
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Spelvärde spikar jumble ås och ops fabulous.
Vad spikar du dingo? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer och går. Har varit så hela dagen och givetvis begriper ingen varför i vanlig ordning.
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Fashion Diva spetsar och släpper sen till Roses Glory vilket gör det hela lite svårare för Jumble Ås. Tveksam spik. OP´s Fabulous är bra fast alldeles för galoppbenägen 40% av loppen har han hoppat i. Ännu mer tveksam spik även om han säkert vinner felfri. Jag spikar BG och M.T Kingofthehill. Letar fortsatt efter en andra spik och de jag väljer mellan är Magnifik Brodde (tror inte Casanova Sisu vinner från utvändigt denne), Roses Glory (dojjorna på - inte aktuell som spik)och October Kronos. Samtliga har intressanta motbud... Senast redigerad av eveton den 2016-11-30 klockan 17:50. Anledning: Skoinfo |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag tycker man ska ha med Buddha i sista
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rolig spik.
Jumle ås tar spets och körs väl där? kan inte tänka mig att Peter släpper till värsta motståndaren i nr3 som visat sisådär form på slutet. 15% Rolig spik nr2. Gäller och ta ställning och här valde jag till slut M.T.Kingofthehill som känns tuffare.. Dragen: Magnifik Brodde Real Masterpiece Vice President Origo Tilly Skrällar: Victor Ruda Floyd Fortuna Ready For Money Taffy Time Machine |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dagens spikar är M.T.Kingofthehill, Antonio Tabac och Rondine D'Asolo. Sitter de så kan det bli riktigt trevligt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tja 30sharps för TT eller Spelvärde idag om nån har
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dagens enda spel blir ett vp på 8 Floyd Fortuna i lopp 8 på valla. Avd 4 på V86. Bra skrällspår och vad jag förstår är Stig optimist. Antagligen har jag fel så de som ser detta som ett avslag behöver inte vara fel ute
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Använder inte sharps, men lägger ut spelvärde efter jag käkat
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Stänkarns´Stänkare:
V86:8 - 4 Elit Håleryd Kanonläge för första gången på länge, har varit ute i stenhårt sällskap och gjort det bra, får nu kanonkusk i sulkyn och om favoriten hamnar snett på det, då kan vem som helst vinna. 4%! Highspeed Call och Al´s Winnermede är väl för lågt rankade? V86:5 - 8 Dream Honey Sämsta läget men nu rycks det skor. Har gått 11-tid på kort och 13-tid på medel, hamnar sämst 3-4 ut här och sen ska det bli intressant! Tycker dessutom att 3 Snyting står i bra vinnarodds, ingen stänkare men 10 ggr är väl ok. Örjan K upp ikväll, förmodligen inget minus. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
V86:1 2-12
V86:2 9 Georgie Mae V86:3 12-14 V86:4 13 Valeur V86:5 5-8 V86:6 7 Antonio Tabac V86:7/DD1 5-8-11 V86:8/DD2 1-6-8 Okej Sharpsbönder, ni vet vad som gäller!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hur kan man föreslå att strecka en häst som inte vunnit på nästan 2,5 år? Det är knappast några kameler han ska möta. I mina ögon är han chanslös, men det är klart mirakel kan hända.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1: 2 3,8
2: 1 Jumble Ås 3: 1, 2, 7, 13 4, 6, 12 4: 14 13 5: 7 Evil Enok ME 6: 4 1, 2, 3, 5, 7, 9 7: 8 Malgomaj B 8: 4 1, 2, 3, 6, 8, 12 Minst 2 av 5 fetmarkerade. Minst en vinnare av Magnifik Brodde och October Kronos. 184,50kr. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banned
|
Hur tänkte Uffe där? Att han skulle ta ledaren på speed?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Brukar inte spela V86, men här kommer systemet, ber om ursäkt för att det är efter första avdelningen.
Tror mycket på Rondine i avdelning sju, spets och slut. Ganska ny på trav, ni skall ha beröm och stort tack för ert kunnande ![]() V86 Inlämnat: 2016-11-30, 20:25 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2016-11-30 Start: 20:30 Kostnad: 63,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3 2: 1 Jumble Ås 3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 12 4: 7, 8, 13 5: 1, 2, 4, 5, 6, 8 6: 4 Mellby Ciceron 7: 5 Rondine d'Asolo 8: 4 October Kronos 2x1x7x3x6x1x1x1 = 252 rader. 252 x 1 x 0,25 kr = 63,00 kr. Totalt: 63,00 kr. Rättningskod: WCZ STW XNF Senast redigerad av spursed den 2016-11-30 klockan 20:38. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fan vad snyggt kört av PU, jobbade ordentligt på hästen när han visste att Björn fick fritt. Nån annan tomte hade bara suttit still och metat lite när guldhjälmen glidit förbi på linjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+15) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Riktigt bra början för en gång skull
![]() Det skiter sig säkert sen men ändå! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Synd att inte 13 kunde vinna, det hade suttit fint. Synd att det blev favoritseger men villkoren är nu inne i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det var min 3dje spik . Hora han hade ju mördat dom där utan problem, vunnit med i princip hela upploppet
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klantigt av Björn att vänta in Örjan när han ligger tre positioner före. Det är ju bara att köra till direkt utvändigt ledaren, eller testa för spets.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tycker synd om er som spikade Björn. Var nära att göra det själv också, men tog med Valeur till slut.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Överforcering de luxe av Lill-Guppyn. Som så många gånger förut.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rondine vinner inte idag. Hannas morsa bajsade i intervjun
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
4e spiken i sista 4an. Sitter med heltäckt nu i alla utom sista. Men vad spelar det för roll när goop missade en solklar vinsg. Valeur hade inte ens varit nära.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Markus Pihlström måste få slut på superlativ snart?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
Gross Weight tvåa? Fr¨ån - vaddå, femte utvändigt?
Det säger precis allt om det här loppet.... |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Varför bantar inte Veijo... Finns det någon proffskusk/tränare som är lika stor? Han ser ut o väga minst 90kg.. Klart som fan det blir skillnad, om än minimal, för hästen om de skulle dra en 20kg lättare Veijo.
Kan tillägga att det finns en anledning att 99% av kuskarna är lätta och smala. För det spelar roll! I USA har jag till och med för mig att de måste ange kuskarnas vikt för spelarna. Klart Veijo vinner oavsett vikten när han har så bra hästar, men varför inte göra det liiite lättare för sina hästar? Senast redigerad av Cyran den 2016-11-30 klockan 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|