|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Systemet är inlämnat och klart! Jag tror inte att man ska göra det för svårt för sig idag. Alla tror på jätteutdelning, jag tror att den blir hygglig. Jag spikar Corporate Wheels (Det tar emot pga. kusken, men han har ju vunnit några segrar med den här.) och Han Herred (Hoppas att det endast var banan som ställde till det förra gången). Var sugen på Raspberrysky, men nja ...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fan vad skön inledning, första spiken inne!
Förhoppningarna på åtta rätt är som vanligt måttliga men mina spikar är Othala, Bonbon Mearas och Västerbo Arthur. Ett par utgångar och utdelningskrav på minst 14k också. #ifallnånnubryrsigsåhäriefterhand Senast redigerad av levin1891 den 2016-12-07 klockan 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Johnny vände bort dom så det stod härliga till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Kastade in ett par hundra vinnare på Caddie June. Såg bra ut innan fegarslet valde att sitta kvar på bortre lång.
Blev tvåa nu, efter att ha tvingats backa sig sist. Vinner nästa gång med kusk i sulkyn. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fan vad pinsamt det blir med sådana här lopp. Dock var det nog årets enklaste spik.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Om det står i programet, MALMROT. varför spika du inte då ??? kålrot
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ett sånt lopp ska inte vara med på V86 !! Spetskörning i 3 meter, ingen vill tävla, lustempo o äckligt tråkigt att titta på !
Hade väl inte blivit mycket roligare lopp om Nuncio varit med, men då hade man ju åtminstone fått se en världsdtjärna och inte hade nog Järvsö Laban eller nåt annat kallblod kunnat hänga med första varvet utan problem.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Härligt Nyström! Nu jävlar steg värdet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
Härligt Adrian, skönt att nån av lallarna på Åby vill tävla...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Varför kör Falsig som ett ärkemongo? Tror han att det är autostrada fram för att få överta efter att ha såsat bort ett halvvarv?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banned
|
|