|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Färjestad
Avd 1. Se upp för 5 One Memphis. Den gjorde en "heroisk" insats senast från dödens där han gick i stort sett hela loppet. Inget dundertempo direkt men knappt så att Ryan Kronos kunde ta 20m trots betydligt bättre resa. Enda orosmomentet är väl galopp i starten då ekipaget inte såg helt fläckfritt ut.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Jorma vinner sista, spets o slut.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Det kommer nog att bli min spik till helgen faktiskt. Såg smällfin ut senast och om det inte strular i starten så måste det vara en bra chans. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
NTNS bör väl åtminstone ha barfota bak? 11 1-2-1 med skor runt om
https://www.travsport.se/hast/visa/681236/resultat Senast redigerad av Torstens den 2016-12-06 klockan 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
1. Spets stark, outsider på det, ngt trög, tror den får svårt. 2. Felfri given. 3. Bra form, nummert för liten? 4. nej 5. form så det blir över 6. Inte så tokig valpig, skräll. 7. Tidig 8. Luring, svårbedömd, duger vid fin resa. 9. 3 åring, får gå i spåren, inte alls tokig, ändå tufft. 10 nej 11. kan komma in i matchen, rankas ändå ner. 12. nej |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Senast redigerad av mocka den 2016-12-06 klockan 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Funderar på att ta bort dina 3.
ALM felar oftare än jag byter kallingar...
|
|
|
#8 |
|
Upplagt för TV-system på lördag med spik i sista - sos på 1 Next To None Sib. I ledningen kan han fortfarande köra, Jorma. Bara att hoppas att övriga hästar drar på sig spel från sina betydligt sämre lägen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Känns som en hel del minusfaktorer också; spår 5 i volten, sämst seger% av alla och framförallt Kaj i förarsätet. Ingen spik för mig i alla fall...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Tror hästarna är typ 15-20m bättre i spets med Goop... |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Västerbo hard cash och Bryssel blir det spik på! Sen lås på OTP och Anna mix.
|
|
|
|
|
|
|
|