|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 | |
|
Citat:
Problemet är att jag inte tror många vill hoppa på andra främlingars tillsammans lag. Man tror ju att man vet bäst själv och har heller ingen koll på hur pass duktiga dessa främlingar är på att tippa. Så det blir ju ofta att man bara ignorerar. Skulle man vilja gå i de banorna så tror jag de flesta hellre hade velat skapa egna lag och skriva systemet själv. Alla här kan skriva ett bolagsspel där man är flera och sätta 6 rätt nån gång, betyder inte att man kommer fortsätta på det spåret sen. Man kan ha enormt flyt i 1 månad sen kan man vara helt iskall i månader, t.o.m. år. Stolpe ut hela tiden. Det handlar om mer tur än vad man vill erkänna. Annars skulle många duktiga tippare plussa femsiffrigt år efter år, men så är inte fallet tyvärr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dingo1337 (+1) Senast redigerad av Cyran den 2016-12-10 klockan 21:12. |
||
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
http://www.hpt.nu/ 299kr per år,
och det är ett PC-program och därmed inte webbaserat (dock laddar det ju data och sådant från nätet så klart). Jag har inte märkt något strul med det i alla fall Senast redigerad av levin1891 den 2016-12-10 klockan 22:08. |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2) |
||
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#247 |
|
Hur många system på V75 görs varje Lördag i Sverige? Ingen aning men kan det vara 1-2 miljoner.Svårigheten att vinna STORT(typ miljoner) på hästar är väl likadant som att ha ett Lottorad.Under allas vår livs tid kommer det inte finnas någon som sätter sjuan här på Sharps,hoppet finns ju alltid men...Min tanke är att oavsett om du sätter 10kr eller 10000 så vinner du om det är menat att du ska vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
idag 19:06 Bra tippat ändå Grattis
|
||
|
|
|
|
|
#249 |
|
Härligt tippat dingo och grattis.Chansen nu att du ska vinna stora pengar igen är ca 1,0000245 på överskådlig tid. Ta hand om Kluringen
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
|
|
|