Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-10, 21:08   #241

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Jäkligt arg på mig själv att jag inte hoppade på tåget ! Det hade kanske avgjort saken!?
Hade inte en tanke själv att hoppa på hans spel, men det är klart många här är nog lite irriterade såhär i efterhand Problemet är att jag inte tror många vill hoppa på andra främlingars tillsammans lag. Man tror ju att man vet bäst själv och har heller ingen koll på hur pass duktiga dessa främlingar är på att tippa. Så det blir ju ofta att man bara ignorerar. Skulle man vilja gå i de banorna så tror jag de flesta hellre hade velat skapa egna lag och skriva systemet själv.

Alla här kan skriva ett bolagsspel där man är flera och sätta 6 rätt nån gång, betyder inte att man kommer fortsätta på det spåret sen. Man kan ha enormt flyt i 1 månad sen kan man vara helt iskall i månader, t.o.m. år. Stolpe ut hela tiden.

Det handlar om mer tur än vad man vill erkänna. Annars skulle många duktiga tippare plussa femsiffrigt år efter år, men så är inte fallet tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dingo1337 (+1)

Senast redigerad av Cyran den 2016-12-10 klockan 21:12.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:20   #242

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Fy fan vilken stallkörning i sista avdelningen av Björn Goop, nu gick den inte hem men vilken idiot som helst måste ju se art han gör allt han kan för att göra det långt fram för Fossens Bonus när next to None sib sitter i spets!! Stäng av fuskaren!!
Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Helt rätt. Vidrig stallkörning av Goop, skönt att det sket sig för girigbuken.
Varför det? Så kör Kihlström alltid. Snart kör dom fortare på stallbacken än vad dom gör i loppen.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:24   #243

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Kan rekommendera HPT istället för Joker. Det har allt som Joker har och lite till.
Vad kostar HPT? Aldrig strulat som jokern gjorde idag?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 22:04   #244

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Vad kostar HPT? Aldrig strulat som jokern gjorde idag?
http://www.hpt.nu/ 299kr per år,
och det är ett PC-program och därmed inte webbaserat (dock laddar det ju data och sådant från nätet så klart). Jag har inte märkt något strul med det i alla fall

Senast redigerad av levin1891 den 2016-12-10 klockan 22:08.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 22:37   #245

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Hade inte en tanke själv att hoppa på hans spel, men det är klart många här är nog lite irriterade såhär i efterhand Problemet är att jag inte tror många vill hoppa på andra främlingars tillsammans lag. Man tror ju att man vet bäst själv och har heller ingen koll på hur pass duktiga dessa främlingar är på att tippa. Så det blir ju ofta att man bara ignorerar. Skulle man vilja gå i de banorna så tror jag de flesta hellre hade velat skapa egna lag och skriva systemet själv.

Alla här kan skriva ett bolagsspel där man är flera och sätta 6 rätt nån gång, betyder inte att man kommer fortsätta på det spåret sen. Man kan ha enormt flyt i 1 månad sen kan man vara helt iskall i månader, t.o.m. år. Stolpe ut hela tiden.

Det handlar om mer tur än vad man vill erkänna. Annars skulle många duktiga tippare plussa femsiffrigt år efter år, men så är inte fallet tyvärr.
Jag hade nog inte själv hoppat på någon främlings tillsammanslag! Man gör ju det för att man gillar att tippa själv. Och när man tippar på hästar eller sport så är man ju inte med och påverkar resultatet själv, vilket innebär att man måste ha tur för att vinna. Oavsett hur duktig man är på att analysera lopp osv så MÅSTE man ha lite tur för att vinna när man tippar. Jag anser mig absolut inte som någon bättre tippare än någon annan här inne, tvärtom! Om jag hade vart den bästa tipparen här inne så hade jag nog förmodligen inte hängt här varje dag och läst alla andras analyser och tips. Men jag älskar trav och att kunna tippa tillsammans gör ju att man kan få lov att bygga lite slagkraftigare system utan att ha enorm spelkassa. Och om någon tror på en och vill vara med och spela men kanske inte själv orkar analysera och reka inför varje lopp så är det ju en fin möjlighet att får vara med och lira utan att göra allt jobb själv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 22:48   #246

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Jag hade nog inte själv hoppat på någon främlings tillsammanslag! Man gör ju det för att man gillar att tippa själv. Och när man tippar på hästar eller sport så är man ju inte med och påverkar resultatet själv, vilket innebär att man måste ha tur för att vinna. Oavsett hur duktig man är på att analysera lopp osv så MÅSTE man ha lite tur för att vinna när man tippar. Jag anser mig absolut inte som någon bättre tippare än någon annan här inne, tvärtom! Om jag hade vart den bästa tipparen här inne så hade jag nog förmodligen inte hängt här varje dag och läst alla andras analyser och tips. Men jag älskar trav och att kunna tippa tillsammans gör ju att man kan få lov att bygga lite slagkraftigare system utan att ha enorm spelkassa. Och om någon tror på en och vill vara med och spela men kanske inte själv orkar analysera och reka inför varje lopp så är det ju en fin möjlighet att får vara med och lira utan att göra allt jobb själv
vad kostar dina andelar?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 22:58   #247

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4785
Standard

Hur många system på V75 görs varje Lördag i Sverige? Ingen aning men kan det vara 1-2 miljoner.Svårigheten att vinna STORT(typ miljoner) på hästar är väl likadant som att ha ett Lottorad.Under allas vår livs tid kommer det inte finnas någon som sätter sjuan här på Sharps,hoppet finns ju alltid men...Min tanke är att oavsett om du sätter 10kr eller 10000 så vinner du om det är menat att du ska vinna.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 23:17   #248

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Riktigt synd att vi inte blev 10 st på tillsammanslaget så man hade haft råd att helgardera kallblodsloppet som var en tidig tanke... 6 rätt och +11729kr per andel iallafall men så j**$ irriterande att vara så nära många miljoner
Såg nu att finnskog var inte med på den dyrare lappen heller så det känns inte lika surt. Fina pengar ändå
idag 19:06 Bra tippat ändå Grattis
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 23:35   #249

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4785
Standard

Härligt tippat dingo och grattis.Chansen nu att du ska vinna stora pengar igen är ca 1,0000245 på överskådlig tid. Ta hand om Kluringen
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 23:41   #250

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Helvete EN ensam vinnare tar hem hela potten!!!
Synd att dom inte fick in boost numret ,då hade det blivit
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 23:49   #251

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Synd att dom inte fick in boost numret ,då hade det blivit
100 mille har jag för mig att taket är satt till, även om det nog aldrig kommer hända. Sannolikheten är obefintlig, därför är det lite larvigt att ATG överhuvudtaget har satt ett vinsttak.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 00:42   #252

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad kostar dina andelar?
250kr har jag väl kört. Brukar vara 10st men blev bara 8 idag
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 11:03   #253

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Kan rekommendera HPT istället för Joker. Det har allt som Joker har och lite till.
Jag ser fram emot framtida inlagda HPT-system.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td