![]() |
|
Citat:
|
|
Citat:
Tills dina argument övertygar mig låser jag på 2 Bryssel, som var heroisk senast i dödens mot Uncle Lasse. Och 8 Aron Palema, som kommer från tre raka V75-segrar varav en final. |
Väldigt positivt från stallet på Mellby Collector så garderar man det loppet så bör man ha det i åtanke.
|
skön han verkar Bror Grönlund bra intervju:
https://www.atgplay.se/lopp/20161210...20161210132354 eller intervju bror verkar bra ska jag skriva |
Kolla in banans egna livesändning! Vilket skitväder, regnar hela tiden.
Undra om det går att fullfölja tävlingarna om det fortsätter med tanke på bärigheten. |
Idag är det extra viktigt att se de första loppen innan man sätter ihop systemet. Innerspåren kan bli knepiga och risk för att smygkörda hästar som får lucka när andra tröttnar.
|
Gillar Anna Mix grisväder? Är hon en smutsig flicka?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/lrkwq.jpg |
Citat:
Får se hur jag gör efter V4 loppens utfall. |
Det är intressant att diskutera hur kupongen taktiskt skall komponeras en sådan här dag. Vädret och banans beskaffenhet spelar stor roll. Alla kör med hundra olika skor. En del skruvar i brodd. En del hästar har aldrig tävlat med skor och en del kan inte stava till brodd.
En viktig faktor är att vi har 19 extra miljoner i jackpot för sju rätt. Vi har stora favoriter i avd två, tre och sju. Mitt bolagssystem skall kosta ca 1500 kronor. Deltagarna klarar att följa tävlingarna med kupongen framför sig. Men de flesta fattar inget om reducerade system. Därför är kupongen ett rakt enkelt system. Även om vi inte får in en krona till kommer vi att ha tjänat ca 30' netto vid årsskiftet under innevarande år. Systemet jag presenterade här för ett par timmar sedan har spik i avd ett och tre. I sjätte blev det ett tvåhästarslås. Därmed fanns utrymme för garderingar i avd två, fyra, fem och sju. Det vore intressant, att höra hur ni resonerar vid upplägget. Tyvärr är det stor risk för att någon totalt okunnig "snabbköpskassörska" komponerat ett "gulliganamnsystem", som tar hem jackpotmiljonerna. Jag unnar inte dem att ta hem vår dyrt betalda infrusna femrättspott från förra veckan. God Jul! |
Citat:
|
Jag går för miljonerna idag och anlitar inga favoritspikar.
Anna Mix, järnladyn, sluggern tror jag bara vinner oavsett vilket lopp hon får. Jag skiter i att skorna sitter på, tror hon är bäst oavsett. Ska inte köras nå preparé som antytts på sina håll, utan tvärtom. Andra spiken är en mer chansning, måste ju hitta ut. Nyttjades som spik på V86 (6% då, 10% idag) och det gick ju bra då trots tungt lopp. Ska funka på dagens bana och kan även bli ffg jänkarvagn idag. http://piclair.com/data/s9bno.jpg Resten målar jag på med bevisade resultat på något tung bana och andra idéer. |
Sophia Jacobsens tack för den:)
Uddevallas stolthet. |
Ledaren kroknade helt i montén.
|
Helges spik Perfect Dynamite vann finalen i Anders Kilströms Minne till 31 ggr pengarna på Bollnäs 13/10 med skor ro före dunderfavoriten Le Miracle. Hästen är inte särskilt snabb från start men Kajjan hittar säkert ut från innerspåret. Bra chans till 10 % med skor på dagens söliga bana. Jag streckar men vågar inte spika.
|
Monte vad är det? Snygga tjejer men noll intresse annars och lika stor koll som dom sk experterna i studion hahah
|
Ni får tänka på att det inte är Some Summit som sitter i spets nu som Anna Mix ska plocka ner.
OTP är en klart hårdare häst och det här är dagens säkraste spik. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/4056j.jpg Jag kan se Anna Mix ha chans vinna PDA men inte OTP :p |
Helvete man blev lite rörd efter intervjun med Jacobsen...
|
En till som kroknar i ledningen.
|
Citat:
|
Spetsvinnare verkar inte vara dagens melodi. Det fortsätter att hälla ned regn här på Färjestad. Kanske nåt att ta i beaktning?
|
Citat:
|
Citat:
Plockade ner propulsion efter galopp och rundat halva fältet i frankrike... |
Inga problem med innerspåret där i alla fall. Örjans uppsittning höll riktigt bra.
|
Citat:
|
Lennart Forsgren! Sitter dom i studion och försöker göra loppen mer spännande en vad det egentligen är? Alla såg att Berg skulle ta det där loppet med 500kvar. Forsgren hmm kilström har lite kvar osv. Om ni försöker göra spännande tv gör det ordentligt. Avdelnig pinsamma
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Det blir spik på omgångens två mest streckade. On Track Piraten har jag skrivit om tidigare och den ska inte lägga det här. Skulle man offra Anna Mix, vilket jag inte tror de gör, så gynnar det Nadal Broline. Fender är det ju topprapporter på från såväl tränare som Uffe. Sitter nog i spets och ska slås. Tredje spik blir Mellby Drake som jag också tror leder runt om. Innerspåret verkar inte sämre än något annat och då det är jackpot-omgång så gäller bara att sätta sjuan, som ofta blir överbetald dessa omgångar. Lycka till!
|
Otroligt att banpersonalen kan hålla banan i detta skick trots vädret.:clap:
|