![]() |
Citat:
|
Citat:
Men väldigt dåligt med stålar just nu och lärt mig att ej spela för pengar jag inte har:D Välkommet tillskott ..men "normalt hade jag lagt 50:- X 3 på den ..men men.. |
Missade nordisloppet. Hur gick detta till egentligen? Dom på tillägg var ju mer eller mindre chanslösa.
|
Citat:
Kanske inte har så stor spelkassa så alltid bättre att bygga upp den innan man svävar iväg :) hade sj 50kr vinnare och det var nu i efterhand snålt av mig. Men brukar alltid lira T jansson i kallblod om jästarna står i över 20 gånger :) nu blev det ju ännu bättre hehe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan man stämma Joker? Hade bägge vinnarna med krav på 11 i första :cry: Hoppas nästan OTP förlorar nu som var min ene spik! Detta händer inte!!!!!
|
Citat:
|
Nästa gång torskar Piraten, borde inte blivit sådär hårt i mål.
|
Vilket jävla lopp hon gör!
|
Citat:
|
Målfotona är verkligen på min sida idag.... 11-9-8 och jag hade suttit riktigt taggad och nervös. Nu HELT värdelös omgång....
|
Sicken häst, O.T.P !! Jisses amalia vilken hedershäst.
|
synd att inte piraten får starta i PdA
|
Grym kuse och Johnny har smått imponerande statistik med den där.
|
Bortkörning av Anna Mix! Skulle tryckt på tidigare och hade då knäckt OTP, men troligtvis hade väl Uffe vunnit då. Men svagt kört av Erik, tycker jag. Innerspåret vet dom ju suger och då låta favoriten leda i 15.tempo är bara för svagt. Lite tryck i början och full sula sista varvet så...
|
Citat:
SYS: V75 Inlämnat: 2016-12-10, 15:32 Färjestad Lördag 2016-12-10 Start: 16:20 Kostnad: 135,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 5, 7, 11 2: 4, 5, 7, 9, 13, 14 3: 8 Anna Mix 4: 10 Ragazzo da Sopra 5: 4, 6, 9 6: 2 Bryssel 7: 1, 4, 11 5x6x1x1x3x1x3 = 270 rader. 270 x 1 x 0,50 kr = 135,00 kr. Totalt: 135,00 kr. Rättningskod: QRD CHR XXX L |
Citat:
|
Var väl iaf anna som impnerade. On track luffade runt i spets i 2,3 km innan Anna kom. Trist för mig.
|
Citat:
|
Piraten såg inte som bäst ut på banan, och Anna verkade mest trög hela vägen. Konstigt att inte Nadal kunde bättre med tanke på det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det ser ut som Kihlström kör i ett ponnylopp med Destiny... :lol:
|
Ridå :cry:
|
Måste säga att det är rätt svårt med trav nuförtiden. Har dock för mig att Otto varnade för den där?
|
Ooops! Rätt taktik att sitta kvar när de kom bakifrån. Då får man ställa ner förhoppningarna till femmor.
|
He he ..luktar jackpot nu..Tror en del på Partizan Faze nu (3% ??????) och då lär det inte vara många kvar..Dax för T7..för litte chans på lotto pengar
|
Citat:
|
Citat:
Nya tag en annan dag :) |
Vad är det för jävla körningar av Kihlström när han leder? Släpp av hästarna för helvete, ditt stolpskott. :rant: Destiny Am hade aldrig förlorat med en annan kusk. jag vet inte vad det är han försöker bevisa med sina urlöjliga styrningar när han leder. Fattar han inte att han är sönderläst av de bättre kuskarna?
|
Hmmmmmmmm Top 7 ..inte lätt direkt ..tror inte ett skit på Melby Drake (inte direkt logiskt men tycker den har skrikits ut och svikit för mycket....
|
Citat:
|
Fuskaren Robert Berg :gun_bandana:
|