![]() |
spikar tack?
|
Sticker ut hakan och påstår att Fender och OTP är väldigt överstreckade (Obs..risk för Murphys nu..stenklara:D) Tror Fender blir hängande och blir tillslut dödens=borta. Tror att Anna Mix bara käkar upp OTP ..(Blir ingen smygare idag inte ,skall köras offensivt)
En får se.. Lycka Till! L |
Citat:
|
Jokersystemet nere för er oxå?
|
Citat:
|
På vårt bolag går vi ut hårt och spikar Bilbo BS, Anna Mix och Fossens Bonus. Det får bära eller brista!
|
Citat:
|
Spikar Azzaro, OTP och Draken idag.
|
Citat:
|
Quk oxå. Björns var grym.
|
Fin vinnare som kunde ta ner de två favoriterna.
|
Bästa hästen vann ,och Björn hade klart för sig i kollen vem han var mest rädd för..
9% på den var ett fynd(lite surt att jag hade en rak TV på 11-5..inga pengar på nära:cry:) |
Överspelad med Haugstad. Han får till den styrningen en gång på hundra.
|
Citat:
|
Citat:
|
Totalt överlägset bästa hästen. Bäst fart i loppet och bäst inne på pengar. Trodde den skulle bli given favorit trors Haugstad. Bra början
|
Torrt där ute i tredje det tackar vi för
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur kan joker gå ner 15.58 och inte komma tillbaka och inte komma upp igen? Betalar de min uteblivna vinst om det händer idag? Sjukt irriterad och arg nu! :gun_bandana:
|
Dax för Blås Undan.....
|
Citat:
|
Citat:
|
Kul för Jocke Wallin, längesen han hade någon framgång på Rikstoton :)
|
Kan vi hoppas på att smacka in en 78 oddsare
|
:)
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/2h2bp.jpg SSintervju |
Citat:
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TVILLING Inlämnat: 2016-12-10, 15:32 Färjestad Lopp 6 Lördag 2016-12-10 Start: 16:42 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 9, 14 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: ZRD CHR FPK XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX PREL 301 ggr degen..båda med på V75..klockrent |
Får väl duga
|
Torbjörn skall alltid streckas i kallblodslopp.
|
Stäng igen nu Robin.
|
Det ser ut att bli lite pengar idag. Uffe hade inget flyt i loppet, Fender gjorde en topprestation och hade inte torskat med ett normalt lopp.
|
T Jansson skrällgubben! Underbart samt vinnarlir. En kusk man alltid har med på kalblod med väljer bort 7 av 7 dagar då han kör favoriter hoho
|
Citat:
|
Citat:
Är det nått jag lärt mig av travspel så är det att gå på sin känsla oavsett spelform och inte snåla med insatsen när ens drag kan ge väldigt bra odds. |
Tycker synd om dom som lirade eller hade Blåsa Undan.
|
Idag blir det stora pengar på v75 !!!:)
|
Måste varit Haugstads första V75-seger för året? Obegränsat usel i övrigt.
|