Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27755-v75-faerjestad/)

Cyran 2016-12-10 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 513738)
Jäkligt arg på mig själv att jag inte hoppade på tåget ! Det hade kanske avgjort saken!?

Hade inte en tanke själv att hoppa på hans spel, men det är klart många här är nog lite irriterade såhär i efterhand :p Problemet är att jag inte tror många vill hoppa på andra främlingars tillsammans lag. Man tror ju att man vet bäst själv och har heller ingen koll på hur pass duktiga dessa främlingar är på att tippa. Så det blir ju ofta att man bara ignorerar. Skulle man vilja gå i de banorna så tror jag de flesta hellre hade velat skapa egna lag och skriva systemet själv.

Alla här kan skriva ett bolagsspel där man är flera och sätta 6 rätt nån gång, betyder inte att man kommer fortsätta på det spåret sen. Man kan ha enormt flyt i 1 månad sen kan man vara helt iskall i månader, t.o.m. år. Stolpe ut hela tiden.

Det handlar om mer tur än vad man vill erkänna. Annars skulle många duktiga tippare plussa femsiffrigt år efter år, men så är inte fallet tyvärr.

Lobo 2016-12-10 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Spetsochslut (Inlägg 513721)
Fy fan vilken stallkörning i sista avdelningen av Björn Goop, nu gick den inte hem men vilken idiot som helst måste ju se art han gör allt han kan för att göra det långt fram för Fossens Bonus när next to None sib sitter i spets!! Stäng av fuskaren!!

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 513734)
Helt rätt. Vidrig stallkörning av Goop, skönt att det sket sig för girigbuken.

Varför det? Så kör Kihlström alltid. Snart kör dom fortare på stallbacken än vad dom gör i loppen.

Espo 2016-12-10 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av levin1891 (Inlägg 513730)
Kan rekommendera HPT istället för Joker. Det har allt som Joker har och lite till.

Vad kostar HPT? Aldrig strulat som jokern gjorde idag?

levin1891 2016-12-10 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 513745)
Vad kostar HPT? Aldrig strulat som jokern gjorde idag?

http://www.hpt.nu/ 299kr per år,
och det är ett PC-program och därmed inte webbaserat (dock laddar det ju data och sådant från nätet så klart). Jag har inte märkt något strul med det i alla fall

dingo1337 2016-12-10 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 513743)
Hade inte en tanke själv att hoppa på hans spel, men det är klart många här är nog lite irriterade såhär i efterhand :p Problemet är att jag inte tror många vill hoppa på andra främlingars tillsammans lag. Man tror ju att man vet bäst själv och har heller ingen koll på hur pass duktiga dessa främlingar är på att tippa. Så det blir ju ofta att man bara ignorerar. Skulle man vilja gå i de banorna så tror jag de flesta hellre hade velat skapa egna lag och skriva systemet själv.

Alla här kan skriva ett bolagsspel där man är flera och sätta 6 rätt nån gång, betyder inte att man kommer fortsätta på det spåret sen. Man kan ha enormt flyt i 1 månad sen kan man vara helt iskall i månader, t.o.m. år. Stolpe ut hela tiden.

Det handlar om mer tur än vad man vill erkänna. Annars skulle många duktiga tippare plussa femsiffrigt år efter år, men så är inte fallet tyvärr.

Jag hade nog inte själv hoppat på någon främlings tillsammanslag! Man gör ju det för att man gillar att tippa själv. Och när man tippar på hästar eller sport så är man ju inte med och påverkar resultatet själv, vilket innebär att man måste ha tur för att vinna. Oavsett hur duktig man är på att analysera lopp osv så MÅSTE man ha lite tur för att vinna när man tippar. Jag anser mig absolut inte som någon bättre tippare än någon annan här inne, tvärtom! Om jag hade vart den bästa tipparen här inne så hade jag nog förmodligen inte hängt här varje dag och läst alla andras analyser och tips. Men jag älskar trav och att kunna tippa tillsammans gör ju att man kan få lov att bygga lite slagkraftigare system utan att ha enorm spelkassa. Och om någon tror på en och vill vara med och spela men kanske inte själv orkar analysera och reka inför varje lopp så är det ju en fin möjlighet att får vara med och lira utan att göra allt jobb själv :)

dado 2016-12-10 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 513748)
Jag hade nog inte själv hoppat på någon främlings tillsammanslag! Man gör ju det för att man gillar att tippa själv. Och när man tippar på hästar eller sport så är man ju inte med och påverkar resultatet själv, vilket innebär att man måste ha tur för att vinna. Oavsett hur duktig man är på att analysera lopp osv så MÅSTE man ha lite tur för att vinna när man tippar. Jag anser mig absolut inte som någon bättre tippare än någon annan här inne, tvärtom! Om jag hade vart den bästa tipparen här inne så hade jag nog förmodligen inte hängt här varje dag och läst alla andras analyser och tips. Men jag älskar trav och att kunna tippa tillsammans gör ju att man kan få lov att bygga lite slagkraftigare system utan att ha enorm spelkassa. Och om någon tror på en och vill vara med och spela men kanske inte själv orkar analysera och reka inför varje lopp så är det ju en fin möjlighet att får vara med och lira utan att göra allt jobb själv :)

vad kostar dina andelar?

Melander 2016-12-10 22:58

Hur många system på V75 görs varje Lördag i Sverige? Ingen aning men kan det vara 1-2 miljoner.Svårigheten att vinna STORT(typ miljoner) på hästar är väl likadant som att ha ett Lottorad.Under allas vår livs tid kommer det inte finnas någon som sätter sjuan här på Sharps,hoppet finns ju alltid men...Min tanke är att oavsett om du sätter 10kr eller 10000 så vinner du om det är menat att du ska vinna.

Timotimo 2016-12-10 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 513733)
Riktigt synd att vi inte blev 10 st på tillsammanslaget så man hade haft råd att helgardera kallblodsloppet som var en tidig tanke... 6 rätt och +11729kr per andel iallafall men så j**$ irriterande att vara så nära många miljoner

Såg nu att finnskog var inte med på den dyrare lappen heller så det känns inte lika surt. Fina pengar ändå
idag 19:06 Bra tippat ändå Grattis:claps:

Melander 2016-12-10 23:35

Härligt tippat dingo och grattis.Chansen nu att du ska vinna stora pengar igen är ca 1,0000245 på överskådlig tid. Ta hand om Kluringen:)

Timotimo 2016-12-10 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 513720)
Helvete EN ensam vinnare tar hem hela potten!!! :hurt:

Synd att dom inte fick in boost numret ,då hade det blivit :moneybag::moneybag:

Manprinsen 2016-12-10 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av Timotimo (Inlägg 513756)
Synd att dom inte fick in boost numret ,då hade det blivit :moneybag::moneybag:

100 mille har jag för mig att taket är satt till, även om det nog aldrig kommer hända. Sannolikheten är obefintlig, därför är det lite larvigt att ATG överhuvudtaget har satt ett vinsttak.

dingo1337 2016-12-11 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 513749)
vad kostar dina andelar?

250kr har jag väl kört. Brukar vara 10st men blev bara 8 idag

Grant 2016-12-11 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av levin1891 (Inlägg 513730)
Kan rekommendera HPT istället för Joker. Det har allt som Joker har och lite till.

Jag ser fram emot framtida inlagda HPT-system.

Mvh Uffe