|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Jag prövar med 3 stycken spetshästar som vinnare..
V 75-4 Häst nr 4 Destiny Am, preparé senast som fastlåst senast, mot spets nu.. V 75-5 Häst nr 2 Mellby Drake, iordningställd nu, mot spets nu.. V 75-6 Häst nr 6 Mellby Collector, startblixt, tar spets o körs förhoppningsvis där.. Hoppas mitt resonemang håller, då kan jag gardera upp i andra lopp mot storfavoriter
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Inte helt säkert att vi kommer att få se många spetsvinnare från Färjestads normalt lite lösa innerspår, som med stor risk blir riktigt svårbesmästrat idag. Stor risk för snö/regn/slask!
Var tidigt inne på 1 NTNS i avd.7, men nu misstänker jag att underlaget fäller honom. Istället rankar jag upp starkare 4 Beppe Am |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
7.Fender
10Västerbo Hard Cash 11.Fossens Bonus Megaskrällen i guld 1.Narold Vox men det är väl långsökt kanske? Där spikarna för mig idag då jag tro att banan bor jobbig på innespåret.
|
|
|
|
#79 |
|
Betaltjänsternas spikdrag Bryssel är snart ikapp favoriten Aron Palema på streckprocenten. Dessa två är ett bra lås.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Väldigt kul att fälla dessa två om det går.
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Jag kryddar med 7 Barthold K!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ja, det är en truism vi alla delar. Men kom med vettigare argument än "väldigt kul att fälla dessa två". Vet du något om dagsformen eller något nytt hos unghäststjärnämnet 11 Tudor Kronos. Eller Normans kapabla 5 Da Vinci Boko och 9 Limoncelli? 6 Mellby Collector med springspår och Örjan körs vanligen bff. Eller 10 Royal Prince, som Johan ger tre getingar. Eller någon annan skräll.
Tills dina argument övertygar mig låser jag på 2 Bryssel, som var heroisk senast i dödens mot Uncle Lasse. Och 8 Aron Palema, som kommer från tre raka V75-segrar varav en final. |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Väldigt positivt från stallet på Mellby Collector så garderar man det loppet så bör man ha det i åtanke.
|
|
|
|
|
#86 |
|
skön han verkar Bror Grönlund bra intervju:
https://www.atgplay.se/lopp/20161210...20161210132354 eller intervju bror verkar bra ska jag skriva Senast redigerad av biddybye den 2016-12-10 klockan 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Kolla in banans egna livesändning! Vilket skitväder, regnar hela tiden.
Undra om det går att fullfölja tävlingarna om det fortsätter med tanke på bärigheten. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Idag är det extra viktigt att se de första loppen innan man sätter ihop systemet. Innerspåren kan bli knepiga och risk för att smygkörda hästar som får lucka när andra tröttnar.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Gillar Anna Mix grisväder? Är hon en smutsig flicka?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banned
|