|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Man kanske ska spika omgångens stora skrik Västerbo Exact. Inte för att den blir kommunare, utan för att det låter väldigt bra.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kör den och Vivo per Lei idag, lite inne på att spika 1 Takeaway i sista också, trots Kenneth H, men mer tveksam till den än de andra två.
|
|
|
|
#18 |
|
Noterade precis Vivos etta högst upp i raden...
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
För svårt för V86 idag så lämnar in några vinnare istället och delar med mig av vad jag tror på och hoppas på givande diskussioner och att fler börjar skriva motiveringar i travtrådarna:
Ogiltigt spel-ID: 3595996 Ganska osäker häst som är riktigt bra när den går felfritt. Bästa spåret med vinklad vinge och riktigt bra kusk. Både V75 och V86 brukar väldigt ofta inledas med favoritseger och 4.50 är på tok för högt för favoritseger. Ogiltigt spel-ID: 3596003 Statistik-Jens lyfter fram megafavoriten (76%) som en barfotahäst och det är bara att hålla med. Inget varmblod har segerchans i den pariteten, speciellt inte på hårda banor under vintern. Och att då ge andrahandaren 9 i odds som är mer streckad än tredjehandare och fjärdehandaren tillsammans känns som ett riktigt bra överodds. Värt att notera är även att Askö Q har mest pengar på sig och får kuskförstärkning i form av Örjan istället för Jennifer är två kraftiga plus. Ogiltigt spel-ID: 3596019 Bästa spåret, snabb ut och andrahandare i ett bra lopp där många är vana att starta på V75. Det luktar ledning och sen få dämpa tempot och snabb slutrunda för vem som gå fram och trycka upp tempot utanpå. Favoriten har iskalla spår 9 och kommer att få gå i spåren. Ogiltigt spel-ID: 3596035 Ungefär samma motivering som för Askö Q. Väldigt klar andrahandare och detta är dessutom orutinerade tvååringar som tävlar. Innerspåret med gubben i lådan Örjan till 6.25 är för bra för att vara sant som klar andrahandare.
|
|
|
|
#21 |
Nakoda Goj |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kan Timbal verkligen vara spetsfavorit? Spelvärde verkar vara inne på det men jag är skeptisk.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vivo Per Lei ser kanonfin ut i värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
avd1. 8 Even First boy
avd2. 9-12 avd3. alla avd4. 2-4-5-7-8 avd5. 9 Please mr Please avd6. 1-4-6-10 avd7. 3-4 avd8. 3-4-9-10-12 ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag inser hur optimistiska ni är om Vivo i första. Men jag spikar Napoleon. Snabbstartare och passar på sprint.
|
|
|
|
|
|
|
|