|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Avd.7 8 Nocturn Broline!!!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jormas nr 5 Adriana Pro på spetschans (i tät kan han fortfarande köra ok) i avd 4 är ett hyggligt streckvärt bud.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jorma alltid chanslös nuför tiden. När lössen jagat livet ur varandra är isola sund ensam. Ilona håleryd tror jag vinner som hon vill
Senast redigerad av draken den 2016-12-23 klockan 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Moderator
|
Förmodligen helt chanslös bakifrån, men om jag överger hen den här gången vinner hen väl - Mon Petit Cheval.
|
|
|
#35 |
|
Diva Deo och Aron The Baron tror jag vinner sina lopp. Sedan är jag lite sugen på att singla Tellmeastory, men Veijo verkar inte ha bästa formen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+3) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
OM! Nocturn Broline är helt OK i form i sista så blev den plötsligt otroligt mycket mer intressant med strykningen på femman. Kan förvisso inte tänka mig att Oskar selar ut en häst som är helt ur slag.. Någorlunda bra rapporter från Oskar och det blir åtminstone en utgång.. så fort det kan svänga - från inte med på systemet till utgång på lappen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Finns det någon häst som är chanslös i lopp 1,4,7?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vad gör jag för fel när hästarna inte kommer i nummerordning när jag tar upp en startlista?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
klicka i det vita fältet där det står Häst. Jag tror att det är det du menar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tjena alla travänner, hoppas att ni har en trevlig kväll. Har en fråga om nån som kan om startsnabbheter i V75: lopp 2. Vem tror ni sitter i ledningen Nr 2 samt 4 är väl snabba och Nr 4 borde väl släppa till 5an som är syskon om jag minns rätt. Dock eran hjälp som behövs vore väldigt tacksam. Mvh Aband
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|