|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Det verkar som att innerspår är bäst på Bergsåker.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Synd på min 6a
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nu har Örjan bjudits på spets i två lopp, helt gratis utan kamp eller någon som helst anledning. Klart som fasen att han lyckas måtta undan även notoriska ickevinnare då. Grattis Örjan, men vi kan radera ordet "tävling" från tävlingsdag.
Och nej, jag hade inte räknat med sådana bjudningar från hans polare. Så jag är helt borta på systemet nu tack vare dessa två. Annars såg det grymt intressant ut. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Åh herregud vilket dåligt lopp........
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Ulf Eriksson , Ulf Ohlsson
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banan verkar inte helt reko eller så är det gammalt hederligt bygdetrav vi ser.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ulf "Nye Haugstad" Eriksson har ingen bra dag. Inte ovanligt iofs, men med så spelade hästar...
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Önskar Olle var här och klagade lite på Norrlandstravet
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Han fick för lite respekt för sina åsikter och för mycket skit från idiottroll
|
|
|
|
|
#41 |
|
Typ största jackpotten på v86 någonsin nästa vecka? 11miljoner flyttas vidare och redan idag var återbetalningen typ90%. 110% nästa vecka tro?
Är väl en omöjligt rad idag. Även om jag spika Mountain Cleaver och Mr Perfection, så blir det bara 5rätt på reducerade. Ranken på skrällarna 5-8-7 och då räcker det inte att ramen i dessa lopp var 4hästar-6hästar-5hästar... Senast redigerad av Espo den 2016-12-21 klockan 22:42. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nästa vecka är det ju V75... Potten borde väl gå vidare till V86 den 4 januari, då är det Valla och Åby som delar på omgången, som grädde på moset.
|
|
|
|
|
|
|
|