|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
gott nytt år .. tack för underbart år här med Er allihoppa..
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Detta blev liret idag, bara att hoppas på lite återbäring.
Finns bra med potential bara det ramlar in några av mina skrällar som jag tyckar är alldeles fellirade: Nils Oscar Blanche Nothing But Class Thaitec Wallaby Diora Sound - dagens bästa, spets o slut! 1: 3 Bowling Triple X. 2: 1, 2, 3 3: 2, 6, 9 4: 3, 5, 6, 13 5: 2, 4, 7 6: 1, 7, 8, 9, 11 7: 2 Frankie Brodde 1x3x3x4x3x5x1 = 540 rader. 540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
T.Jansson tar över tyglarna på 9 Going Press i avd 2 istället för Jorma. Missa inte den vid gardering. Den kan mycket om det blir körning.
Senast redigerad av linfre den 2016-12-31 klockan 12:54. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jänkarvagn fixad. Spelat till 7.50 sos
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Otroligt spännande med på förhand svåra lopp och mega jackpott. Blir dagen till ära flera system för mig med olika spikar/scenarion. Känns som att Peter Untersteiner kan vara nyckeln ändå med flera goda chanser. Alla Tre Lövgren hästar måste också med då bägge tränarna har form! Gäller att välja rätt spik/ar av deras chanser i framförallt avd2, 5 eller 7 bara.
Gott nytt år! |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Tänk på att med den här jättejackpotten så kommer de kuskar/tränare där storspelare har goda kontakter ha stort tryck på sig att leverera de "rätta" vinnarna och att förlora med de "rätta" betrodda hästarna.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Är du seriös? Du tror på riktigt att de stora kuskarna som har mycket cash skulle losa med vissa hästar pga olika storspelare? Va fan vakna
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Svårt att argumentera med en konspirationsteoretiker. Dessa finns överallt. Jag tror mig bara veta (gamla envisa rykten, nej nämner inte namn) en kusk som möjligen bränner/vinner utifrån sitt egna spel då han själv är speltorsk men han kör tack och lov inte idag.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kan Flex Lane hålla upp ledningen? Dom lät sugna på att prova den i ledning om kommer dit.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tror snarare det är du som behöver vakna. Trav är ingen "snäll" bransch. Och girigheten är stor hos vissa, oavsett hur mycket pengar de redan sitter på.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Lägga av för fan, du är fan patetisk. Lägg energin på travet istället. Känns som du är en tomte helt själv ute i skogen
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Kan Björn spetsa med Flex Lane? Är det ens tänkbart?
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Fler som ska råna travet idag...
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Övertygad om att jag har fler år inom travet än vad du har, och även varit med om mer inom denna bransch. Men fortsätt du med att tro gott om alla, du kommer bli besviken.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tror inte gott omaka men misstror inte alla heller. Känner själv 4 större kuskar så skiter i hur många år du har litat. Du är en tomte ändå
|
|
|
|
|
|
|
|