Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-28, 22:49   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

V75 Mantorp superjackpott


Tidernas överlägset största pott kommer på lördag och spelvärdet torde vara skyhögt med återbetalning långt över 100%. Förvånad att alla lägger fokus på alla småomgångar och en tråd om denna historiska jackpott inte ens startats än!

Nå väl, tidiga tankar:

Ett av årets sämsta guldlopp kommer i sista omgången för året. Tråkigt att Claes Boko fick 12e annars hade jag gått på den rakt ut.

Catch the cash grym sist och borde vara favorit i 6e. Hoppas strecken ligger kvar på dessa nivåer.

Önas Igor är härdad i tuffa gäng och har helt andra tider i kroppen än de flesta konkurrenter. Äntligen bra läge igen och ett fynd till låg procent!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Wolfman (+3)

Senast redigerad av Espo den 2016-12-28 klockan 22:51.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-28, 23:28   #2
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Spelvärdet är högt jämfört med vanliga omgångar. Men återbetalning långt över 100% har jag svårt att se. ATG har prognostiserat en omsättning på runt 115-120 MSEK innan idag med en en prognos på 70 MSEK i 7 rättspotten och med en bas på drygt 40 MSEK extra pengar. Nu är det 49 MSEK extra pengar. Blir omsättningen 120 MSEK kommer det vara 127 MSEK som går tillbaka till spelarna efter 35% skatt. Blir omsättningen 140 MSEK så är det ganska precis 140 MSEK (100%) som går tillbaka till spelarna. Allt detta utifrån förutsättningarna efter dagens tävlingar (onsdag).
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 06:36   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Men det finns även chans till mer extra miljoner idag och imorgon via jackpott
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 19:50   #4
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Som Espo påpekar, ett av årets sämsta Guldlopp. Man skäms (nästan) lite å ATG:s vägnar.

Ovan på detta förhoppningar om omstart i avd 1 = ökad omsättning.

Samt start 14.30 -- nähä plötsligt är 16.20 inte omsättningshöjande (!)

ATG:s 'spin doctors' måste i allmänhet vara ganska intelligensbefriade. Se också Top 7, som kanske (?) skall bli ett kunskapsspel?

Tur att man inte är hästägare i Sverige anymore.

Å andra sidan ser strecklistorna intressanta ut för tillfället
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 21:25   #5
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Samt start 14.30 -- nähä plötsligt är 16.20 inte omsättningshöjande (!)
Många spenderar nyårsafton i goda vänners lag och är då antingen bortbjudna eller har gäster hembjudna på kvällen. I mitt tycke sålunda inget konstigt, utan bara bra, att man tidigarelägger omgången, då många inte har möjlighet att se loppen pga ovanstående. Med tidigareläggningen kan flertalet istället se loppen före man går bort, eller gästerna anländer.

(Ja, en del av oss har vänner utan travintresse, hur konstigt det än kan låta...)

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 22:26   #6
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abstruse Visa inlägg
Många spenderar nyårsafton i goda vänners lag och är då antingen bortbjudna eller har gäster hembjudna på kvällen. I mitt tycke sålunda inget konstigt, utan bara bra, att man tidigarelägger omgången, då många inte har möjlighet att se loppen pga ovanstående. Med tidigareläggningen kan flertalet istället se loppen före man går bort, eller gästerna anländer.

(Ja, en del av oss har vänner utan travintresse, hur konstigt det än kan låta...)

Många av oss spenderar de flesta lördagsaftnar under året i goda vänners lag som inte har travintressen. Därför vill vi ha 14.30 start året runt på V75. Tänk efter lite, läs på något, innan du skriver något. Tack.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+5), bokis29 (+5), tomtom2 (+5), drakdead (+10)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 23:54   #7
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Många av oss spenderar de flesta lördagsaftnar under året i goda vänners lag som inte har travintressen. Därför vill vi ha 14.30 start året runt på V75. Tänk efter lite, läs på något, innan du skriver något. Tack.

Du pratar för dig själv, och säkert en del andra, helt ok. Många av oss vill inte ha det på nyårsafton. Din sista mening kommenterar jag inte.
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 01:29   #8
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

För oss lite yngre som inte behöver spela Bridge och dricka Sherry på lördagkvällar passar det alldeles utmärkt med 16:20 som starttid. Skulle gärna få vara lite senare till och med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Staketkusken (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 07:07   #9
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 17
Sharp$: 825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
För oss lite yngre som inte behöver spela Bridge och dricka Sherry på lördagkvällar passar det alldeles utmärkt med 16:20 som starttid. Skulle gärna få vara lite senare till och med.


Mycket bra poäng. Antingen tidigare eller senare. 1620 är både för tidigt och för sent. Känns som en mellanmjölk väg som prickat fel


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saeljarsnoken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 07:46   #10
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 3002
Standard

Angående starttiden på V75 så finns det ju så klart olika åsikter så är det alltid, man pratar ur egen sak :-)
Själv kan jag konstatera att jag knappt kunnat se en hel omgång en lördag sedan dom började med 16:20 och jag hinner sällan följa med sista minuten rapporter och värmningar vilket påverkat mitt eget resultat kraftigt negativt så klart, så JAG tycker ju 16:20 är en piss tid på lördagar så klart!
Dessutom krockar ju nu travet med både Fotboll och Hockey....
Men det finns ju olika åsikter, som med allt annat här i livet.

Gott Nytt År på er alla på Sharps
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 09:41   #11
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

OTP tack

Tidernas största jackpott och inte ett ord om hästarna och spelet...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 09:44   #12
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

Är inne på Charming Soldier, i ledningen är det hästen att slå. Spurtade klart bra senast efter att ha varit instängd. Hästen är riktigt startsnabb. Nu kortare distans, ska vara fördel.

Sen Attack Diablo spets o slut förhoppningsvis.

2 spikar att luta sig mot för mig

Senast redigerad av trance_error den 2016-12-31 klockan 09:36.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 10:13   #13
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Väldigt mkt snack om tider och påhopp på varandra mm. Inte ett dyft om det som tråden ska handla om - tidernas mest spelvärda omgång! Ska bli spännande att se omsättningen. Normalt borde en sådan här omgång generera en extremt hög omsättning! Men många spelare kanske inte har tiden eller prioriterar detta på nyårsafton trots spelvärdet!? Kan börja med att kommentera Ztazzes inlägg om återbetalningen. Visst kanske den totala återbetalningen inte blir högre än 100-110%, MEN återbetalningen på 7 rätt är ju ca 300% högre än en normal omgång! Men för dom som endast hittar 5 eller 6 rätt är det ju som vanligt. SÅ MOT 7 RÄTT!

Ja vilken omgång spelarna får att sätta tänderna i! Sällan sett så svårt och spelvänligt ut. Väderprognoserna säger 8 plusgrader!!! Risk för nederbörd i slutet på tävlingsdagen, men förhoppningsvis kommer det senare! Man ska tänka på att upploppet endast är 177 meter långt på Mantorp. Det brukar inte vara några jätte utdelningar på denna bana, men jag tycker denna omgång borde kunna ändra på det!

1. Ett lopp som det är svårt att få ngt riktigt grepp om. I skrivande stund är favoriten omgångens klart största favorit med hela 60%, vilket kommer minskas ganska mkt skulle jag tro. Hade det varit ett starkare gäng han mött så hade han såklart inte varit så stor. Har sett alla hans 7 starter och jag tycker han har visat klar begränsning ändå. Visst var han jättefin senast på Åby, men sa det loppet så mkt egentligen!? Men kommer han till ledning och får bestämma vilket inte är otänkbart så vinner han såklart. Visst är det förstahästen i loppet, men känns i nuläget som en svag favorit kontra 60%. Tycker det känns jätte spännande med Sandsjöns Revenue med helstängt huvudlag trots värdeöst spår. Sen är Atlantica Am helt borttappad av både tidningar och de tidiga spelarna. (brukar ju hänga ihop) Detta sto har också likt favoriten endast gjort 7 lopp, varav 4 har slutat med seger, i enkla gäng ska tilläggas. Senast gjorde hästen comeback efter långt uppehåll och sprang med träningsbalans och blev het. Nu med ett lopp innanför västen samt att hon lättas till lätta aluminium och har gått fina träningsrundor så känns hon klart spelvärd från springspåret då han kan öppna bra! Bakom dessa 3 känns det öppet! Glider Slider har varit ute i relativt tuffa sällskap och gjort det hyggligt. 1 Zack De Castella känns oxå given på kupongen från detta spår och ska ev köras med rycktussar ffg! Men troligen blir favoriten en A häst på visad form och trolig spets, men som 60% måste man ju försöka fälla när han ändå visat begränsning. Eller vad tror ni?

2. Roligt och spelvänligt lopp. Många startsnabba! Frågan är om inte Bålsta Palema är allra snabbast ut och tar sig förbi 3 & 4. Bålsta har 300:- upp till gränsen för att gå ur klassen och en bättre inmatchad häst är svårt att hitta. Har dessutom gått väldigt bra! Inte omöjligt det räcker från spets. Dock saknas inte motbud! Björns från innern gillar jag skarpt men kan ju inte försvara spåret och sitter därmed kanske illa till, men hittar Björn bara ut blir han minst sagt farlig. Sobel Conway blir väl klar favorit, vilket kanske är berättigat med tanke på hur han har gått i sina senaste starter. Senast var han tillbaka efter några månaders frånvaro och gjorde ett bra lopp men fick ge sig mot M.T King of cash vilket inte är mkt att säga om efter ett uppehåll. Peter tror han kommer vara ännu bättre nu och från ett perfekt spår är det en stark favorit. Calypso Am är ju väldigt kapabel och har fått 2 lopp i kroppen och har han sin dag är han riktigt bra. Gillar även 4,9,10 & 12 och vips så är man nära helgardering. - Öppet och roligt lopp. Gäller bara komma rätt på ABC kraven i joker.

3. Här är det inte lika öppet Fåtalet hästar som kan vinna. Riktigt synd på Claes Boko och det spåret. Tror han hade varit en mordvinnare från spår 2-5. Nu är han bara given på kupongen. Attack går mot att bli jättefavorit. Kanske är rätt med tanke på intrycket senaste starterna. Men får han tryck så tror jag han viker sig. Hur bra kommer Royal Fighter vara efter långt uppehåll tro!? Sätter Jennifer fart på loppet så bäddar det för Claes Boko! Västerboonthenews känns kall som mkt spelad. Från åttonde spår och med skor tror jag inget på denna. Mer spännande är isf Peters uppsittning som tydligen travar bättre nu efter operation.

Nu hinner jag inte mer, men vill stormvarna för Staro Ivey League i femte! Borde ha bra chans att segerdefilera om han bara går felfritt! I sjätte tycker jag Takeaway är helt bortglömd, men lär väl lyftas fram av speltjänsterna under dagen. Hon har ju en tråkig rad och är väl bortglömd pga det, men har ju gått fina lopp varje gång!

Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+10)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 10:28   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
3. Här är det inte lika öppet Fåtalet hästar som kan vinna. Riktigt synd på Claes Boko och det spåret. Tror han hade varit en mordvinnare från spår 2-5. Nu är han bara given på kupongen. Attack går mot att bli jättefavorit. Kanske är rätt med tanke på intrycket senaste starterna. Men får han tryck så tror jag han viker sig. Hur bra kommer Royal Fighter vara efter långt uppehåll tro!? Sätter Jennifer fart på loppet så bäddar det för Claes Boko! Västerboonthenews känns kall som mkt spelad. Från åttonde spår och med skor tror jag inget på denna. Mer spännande är isf Peters uppsittning som tydligen travar bättre nu efter operation.
Tror ingen sätter upp tempot mot en favorit i guld, ännu mindre RF som har haft uppehåll.

Senast redigerad av trance_error den 2016-12-30 klockan 10:32.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 10:56   #15
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Många av oss spenderar de flesta lördagsaftnar under året i goda vänners lag som inte har travintressen. Därför vill vi ha 14.30 start året runt på V75. Tänk efter lite, läs på något, innan du skriver något. Tack.
En annan aspekt som inget har skrivit är att de har kanske tänkt på kuskar a när de la det tidigare, så kuskarna med hinner hem o kan ha lite firande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 11:25   #16
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tror ingen sätter upp tempot mot en favorit i guld, ännu mindre RF som har haft uppehåll.
Tror inte jag skrev det heller Men inte omöjligt att hon lägger tryck för tidigt för Attacks bästa. Är ju en häst av annan kaliber och brukar gå bra efter uppehåll. Kanske är laddad efter uppehållet och kan bli lite het oxå.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 12:30   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
En annan aspekt som inget har skrivit är att de har kanske tänkt på kuskar a när de la det tidigare, så kuskarna med hinner hem o kan ha lite firande
Att tänka på mera mänskliga aspekter är ett minne blott. Pengarna är vad som gäller nu, varje krona ska mjölkas ur...och dessvärre är det enda möjligheten då övriga av dom "gamla banintäkterna" mer eller mindre har försvunnit. Risk att tåget kör in i bergväggen snart, förhoppningsvis klarar det säg några år till, så att vi gubbar i 60-års åldern(ungefärlig genomsnittsålder för en travbanebesökare) kan ha kvar vårat nöje tills vi dör...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 15:38   #18
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-3 Guld

2 Attack Diablo är storfavorit i stor fara. Han vann ett intetsägande lopp 7 dec med fem startande. Nej - den insatsen köper jag inte.
6 Royal Fighter brukar möta helt andra elithästar. Har inte startat på fyra månader och behöver säkert lopp för att vara som bäst. Han skall nu startas igång för betydligt större uppgifter. Brukar gå bra efter vila.
7 Usain Henna är totalt bortglömd av spelarna med 3 %. Självklart streck för alla sharpsare.
8 Västerboonthenews är en tuffing med dåligt spår. Outsider.
12 Claes Boko är bortlottad men formen pekar rakt upp. Nu med Örjan. 5 % är ett fynd.

Björn kan ställa till det från start med 1 och favoriten 2 får jobba för att nå ledningen. Därmed öppnas loppet för en nyårssmäll.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 16:20   #19
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 10
Sharp$: 778
Standard

Hur många starter har Usain Henna gjort över sprinterdistans o hur går han med skor ?
zerodivision är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 16:43   #20
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Chans spik på Bålsta Palema .
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 16:58   #21
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag har också läst att man vill svara och köra i spets, men jag fattar inte riktigt hur det ska gå till ???

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3 Guld

2 Attack Diablo är storfavorit i stor fara. Han vann ett intetsägande lopp 7 dec med fem startande. Nej - den insatsen köper jag inte.
6 Royal Fighter brukar möta helt andra elithästar. Har inte startat på fyra månader och behöver säkert lopp för att vara som bäst. Han skall nu startas igång för betydligt större uppgifter. Brukar gå bra efter vila.
7 Usain Henna är totalt bortglömd av spelarna med 3 %. Självklart streck för alla sharpsare.
8 Västerboonthenews är en tuffing med dåligt spår. Outsider.
12 Claes Boko är bortlottad men formen pekar rakt upp. Nu med Örjan. 5 % är ett fynd.

Björn kan ställa till det från start med 1 och favoriten 2 får jobba för att nå ledningen. Därmed öppnas loppet för en nyårssmäll.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 17:16   #22
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Saeljarsnoken Visa inlägg
Mycket bra poäng. Antingen tidigare eller senare. 1620 är både för tidigt och för sent. Känns som en mellanmjölk väg som prickat fel
16:20 har kostat många miljoner för ATG.

Kör 14:30 och sen är det bara att jobba in den.
Men rivningen kan ta år att reparera.

Mvh Uffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 17:23   #23
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 545
Sharp$: 5169
Standard

Nu när denna megajackpott gäller
Vi en massa favoriter fäller.

Vi börjar i första loppet där megalampan (3) faller
Och blir blåst på segern när Janssons Baron anfaller.

I andra avdelningen blir Untersteiner favorit.
Men jag tror att Calypso Am hinner dit.

I tredje loppet här tar Untersteiner knappast revansch.
Nej, Royal fighter ger de andra inte en chans.

I lärlingsloppet det körs för fullt ända in imål
Här kommer vi höra Malin Frimans(Dick Denjas) segervrål

I femte där har HV 71 en häst som kommer sitta fast
Här kommer Untersteiner höja sin näve i all hast.

Här ska Cashen in
Oskar se bara till och vinn.

I sista loppet för året
Vinner Örjan från sjättespåret.

Gott nytt år!!
Med dessa vinnare kanske utdelningen 200.000 når.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+1), Executive (+2), asgaya3141 (+3), riddler (+5), Torstens (+2), nissebuj (+1)

Senast redigerad av Kocken14 den 2016-12-30 klockan 17:26.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 17:53   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zerodivision Visa inlägg
Hur många starter har Usain Henna gjort över sprinterdistans o hur går han med skor ?
Han har startat tre ggr på sprint och varit trea två ggr. Man lägger på tunna aluminiumskor - men visst är han liksom de flesta av hans kamrater bättre barfota.
Usain Henna är en stark rackare och hoppas ta slutkörda spetshästar på upploppet. Får dock konkurrens med Claes Boko och örjan.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 17:53   #25
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Nu när denna megajackpott gäller
Vi en massa favoriter fäller.

Vi börjar i första loppet där megalampan (3) faller
Och blir blåst på segern när Janssons Baron anfaller.

I andra avdelningen blir Untersteiner favorit.
Men jag tror att Calypso Am hinner dit.

I tredje loppet här tar Untersteiner knappast revansch.
Nej, Royal fighter ger de andra inte en chans.

I lärlingsloppet det körs för fullt ända in imål
Här kommer vi höra Malin Frimans(Dick Denjas) segervrål

I femte där har HV 71 en häst som kommer sitta fast
Här kommer Untersteiner höja sin näve i all hast.

Här ska Cashen in
Oskar se bara till och vinn.

I sista loppet för året
Vinner Örjan från sjättespåret.

Gott nytt år!!
Med dessa vinnare kanske utdelningen 200.000 når.
Rim och reson?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 18:17   #26
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3 Guld

2 Attack Diablo är storfavorit i stor fara. Han vann ett intetsägande lopp 7 dec med fem startande. Nej - den insatsen köper jag inte.
6 Royal Fighter brukar möta helt andra elithästar. Har inte startat på fyra månader och behöver säkert lopp för att vara som bäst. Han skall nu startas igång för betydligt större uppgifter. Brukar gå bra efter vila.
7 Usain Henna är totalt bortglömd av spelarna med 3 %. Självklart streck för alla sharpsare.
8 Västerboonthenews är en tuffing med dåligt spår. Outsider.
12 Claes Boko är bortlottad men formen pekar rakt upp. Nu med Örjan. 5 % är ett fynd.

Björn kan ställa till det från start med 1 och favoriten 2 får jobba för att nå ledningen. Därmed öppnas loppet för en nyårssmäll.
Royal Fighter bfr på sommaren hade varit given spik. Kraftigt minus med skor, endast 70% form och går allmänt dålig på vintern. Känns kall. Usain Henna också rejält missgynnad av skor och knappast gynnad av distansen. Björn lär inte ställa till något med 1an utan släpper välvilligt. Attack Diablo är absolut ingen stjärna, men då det är kraftiga minus på alla tänkbara motbud kommer jag spela den som ensam À-häst. Hade spelat Claes Boko som A-häst från annat läge...

Senast redigerad av Espo den 2016-12-30 klockan 18:20.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 19:01   #27
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 563
Standard

Mina spikar imorgon blir nog Catch the Cash och Frankie Brodde. Jänkarvagn på Frankie imorgon och den var bra sist. Catch the Cash är en stark häst och tror Oskar J fixar till det när han trycker till sista 800.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 20:06   #28
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Är inte Attack Diablo rätt lusig av sig? Tycker den blir väl hårt spelad?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 20:53   #29
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Highspeed Call i Guld kan väl vara rätt speedig sista biten?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 21:16   #30
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Med tre hårdingar i fältet (Usain Henna, Royal Fighter och VBOTN) känns det osannolikt att han inte blir synad. Det är inte en kuse som tål speciellt mycket massage längs vägen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 21:21   #31
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

spelvärde V75-löpsedel

V75-1:"Det var sex år sedan som jag senast vann på V75 och det här måste på pappret vara min bästa chans sedan dess." - Visst är det så, men det finns saker som talar emot!

V75-2:Spetsfavorit förvisso, men varför så mycket spelad? Den i rygg är ju betydligt mer intressant! 

V75-3:Uträknat och klart för Attack? Utrustningsändring på Classe? Och hur påställd är Royal Fighter egentligen? Våra intervjuer med tränarna får inte missas! 

V75-4:Pharaon Face borde väl leda det här loppet runt om - eller finns det någonting som talar emot? Klockren lösning!

V75-5:Rivig inledning att vänta och frågan är vem som drar längsta strået i spetsstriden? Här finns ett av omgångens bästa drag!

V75-6:Var det en framtida stjärna vi såg senast? Mycket möjligt! I detta lopp råder det hur som helst ingen tvekan om att segerchansen är god!

V75-7et bästa sparas till sist - omgångens bästa spik har bra chans även från dödens och borde vara tämligen klar favorit!
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 21:56   #32
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
16:20 har kostat många miljoner för ATG.

Kör 14:30 och sen är det bara att jobba in den.
Men rivningen kan ta år att reparera.

Mvh Uffe
Utgår ifrån att du har statistik som belägger ditt uttalande!

Hur många miljoner handlar det om?
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 23:36   #33
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 69
Sharp$: 383
Standard

Ryan Kronos i avd. 7 kommer att strykas.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 00:56   #34
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är inte Attack Diablo rätt lusig av sig? Tycker den blir väl hårt spelad?
Ett plus är väl kusken som är i knallform. Kuskseger nu ?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 03:50   #35
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Med tre hårdingar i fältet (Usain Henna, Royal Fighter och VBOTN) känns det osannolikt att han inte blir synad. Det är inte en kuse som tål speciellt mycket massage längs vägen.
Tror du verkligen att någon av dom vill göra jobbet då? Usain Henna känns som den enda på förhand som har något eget att vinna på att han får göra jobbet då han ändå inte är speciellt speedig.. Men visst fan känns djävulen bräcklig som favorit.. helt klart
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 08:10   #36
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Vem tar spets i avd6?! Vem kör i ledning?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 08:23   #37
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vem tar spets i avd6?! Vem kör i ledning?
Diora Sound är snabb ut och med springspår är hon klar spetsfavorit. Tränaren vill dessutom köra i spets. Haft springspår 1 gång tidigare och tog då spets. Annars borde Anna ta spets om Diora missar.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 09:34   #38
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Utgår ifrån att du har statistik som belägger ditt uttalande!

Hur många miljoner handlar det om?
StatistikJens skriver om detta varje gång.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 09:42   #39
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vem tar spets i avd6?! Vem kör i ledning?
Anna har bra spetschans och vill gå i spets också. Har skrällvunnit från spets tidigare!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:17   #40
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Omgången känns svår. Känns som att jag försöker göra det mkt svårare än det troligen kommer att bli. 7 kan ju ge rätt skapligt idag fast det inte blir så många skrällar som jag verkar vilja ha det till. Känns som att jag borde ta med såna där chanslösa som Attack Diablo oxå
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:34   #41
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

Nån som vet om Önas Igor springer med jänkarvagn eller vanlig vagn?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:36   #42
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5966


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet spetsar i sista?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:44   #43
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Skulle inte bli förvånad omLincoln lawyer trycker sig till spets. Därifrån ska den slås. Inte lätt
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:48   #44
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Här är årets sista bolagssystem, som jag konstruerat. Systemet har under året genererat ett netto på 30 000 kr + det vi förhoppningsvis tar in idag.

1) 3,15 r9-14 (detta är ett svårt lopp som kräver tio streck för att vara någorlunda säker. Om 3 går felfritt vinner han. Hoppar han är värsta motståndaren 15, som dock fått ett uselt spår. Om den dåliga Åbyinsatsen senast var ett undantag kommer dagens långa distans att sluta i dur)

2) 1,2,9 r6-5 (jag hade länge tänkt låsa på 2 och 9. Men efter Björnkollen streckas även 1. PU säger till de flesta, att 2 är hans bästa vinstchans /min information säger att han har ännu bättre i sista/. 9 får smakstart i rygg på favoriterna 1 och 2. Felfri är han fältets bästa streck. Ett fynd till bara sju %. Egentligen tror jag inte på 1 - men Björn har väl bättre koll än jag har)

3) 2,6,7,8,12 r9-1 (storfavoriten 2 har inte visat prov på några stordåd. Har visserligen formkusk och tar den värdefulla ledningen. Tryck från någon hårding som t ex 6 och 7 bäddar för favoritsänkning. 12 med Örjan är understreckade till sex %)

4) 6 r3-5 (en eller många. 6 är startsnabb och fältets bästa häst. Kommer från tre raka segrar. Skall normalt vinna detta)

5) 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12 r9-10 (vem som helst kan vinna här)

6) 1,2,3,4,7,8,9,10,11,15 r13-5 (ursvårt lopp. Gardera efter plånboken - inte hjärnan)

7) 2 r6-3 (PU:s bästa chans enligt min källa. Får bli nyårspresent till alla på sharps)

Kostar 1500:-. Gott Slut På Det Gamla Året! Hoppas någon påläst - helst på sharps - tar hem jackpot idag. Jag unnar inte någon inhoppad "sömmerskeamatör" att vinna våra surt hopskrapade extrainsatser.

Tack alla sharpsare för era kunniga synpunkter - ibland uttryckta med rusig emfas. Särskilt tack till bl a SO, putte, Olle, spalato, dado, hugotheboss, Helge, Varulv, Oskar Svanberg, Karlsson73, doob, klanke, asgaya, robfri och ni andra. Det låter, som det Oscarstal jag hoppas hålla för er i natt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), korpo (+7), fesk (+5), asgaya3141 (+5), Torstens (+5), spalato (+1)

Senast redigerad av mackpeter den 2016-12-31 klockan 10:55.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:52   #45
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Tror du verkligen att någon av dom vill göra jobbet då? Usain Henna känns som den enda på förhand som har något eget att vinna på att han får göra jobbet då han ändå inte är speciellt speedig.. Men visst fan känns djävulen bräcklig som favorit.. helt klart
Risken finns att ingen gör något. Tror man får lyssna lite hur det låter på motbuden när sändningen drar igång. Jag är dock tveksam till att den där kusen har respekten med sig att få sitta i fred om det finns någon i fältet som känner att dom har häst att köra med för dagen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 10:55   #46
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

gott nytt år .. tack för underbart år här med Er allihoppa..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 11:19   #47
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 48
Sharp$: 3770
Standard

Detta blev liret idag, bara att hoppas på lite återbäring.
Finns bra med potential bara det ramlar in några av mina skrällar som jag tyckar är alldeles fellirade:

Nils Oscar Blanche
Nothing But Class
Thaitec
Wallaby
Diora Sound - dagens bästa, spets o slut!

1: 3 Bowling Triple X.
2: 1, 2, 3
3: 2, 6, 9
4: 3, 5, 6, 13
5: 2, 4, 7
6: 1, 7, 8, 9, 11
7: 2 Frankie Brodde

1x3x3x4x3x5x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr.
daza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 11:49   #48
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 075
Sharp$: 5283
Standard

T.Jansson tar över tyglarna på 9 Going Press i avd 2 istället för Jorma. Missa inte den vid gardering. Den kan mycket om det blir körning.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2016-12-31 klockan 11:54.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 11:59   #49
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nån som vet om Önas Igor springer med jänkarvagn eller vanlig vagn?
Jänkarvagn fixad. Spelat till 7.50 sos
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10)
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 12:01   #50
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2306
Standard

Otroligt spännande med på förhand svåra lopp och mega jackpott. Blir dagen till ära flera system för mig med olika spikar/scenarion. Känns som att Peter Untersteiner kan vara nyckeln ändå med flera goda chanser. Alla Tre Lövgren hästar måste också med då bägge tränarna har form! Gäller att välja rätt spik/ar av deras chanser i framförallt avd2, 5 eller 7 bara.

Gott nytt år!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 12:38   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 543
Sharp$: 7924
Standard

Tänk på att med den här jättejackpotten så kommer de kuskar/tränare där storspelare har goda kontakter ha stort tryck på sig att leverera de "rätta" vinnarna och att förlora med de "rätta" betrodda hästarna.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 12:40   #52
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Tänk på att med den här jättejackpotten så kommer de kuskar/tränare där storspelare har goda kontakter ha stort tryck på sig att leverera de "rätta" vinnarna och att förlora med de "rätta" betrodda hästarna.
Är du seriös? Du tror på riktigt att de stora kuskarna som har mycket cash skulle losa med vissa hästar pga olika storspelare? Va fan vakna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1), SO (+2)
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 12:46   #53
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2306
Standard

Svårt att argumentera med en konspirationsteoretiker. Dessa finns överallt. Jag tror mig bara veta (gamla envisa rykten, nej nämner inte namn) en kusk som möjligen bränner/vinner utifrån sitt egna spel då han själv är speltorsk men han kör tack och lov inte idag.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 12:59   #54
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1375
Standard

Kan Flex Lane hålla upp ledningen? Dom lät sugna på att prova den i ledning om kommer dit.
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:01   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 543
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Är du seriös? Du tror på riktigt att de stora kuskarna som har mycket cash skulle losa med vissa hästar pga olika storspelare? Va fan vakna
Tror snarare det är du som behöver vakna. Trav är ingen "snäll" bransch. Och girigheten är stor hos vissa, oavsett hur mycket pengar de redan sitter på.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:03   #56
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Tror snarare det är du som behöver vakna. Trav är ingen "snäll" bransch. Och girigheten är stor hos vissa, oavsett hur mycket pengar de redan sitter på.
Lägga av för fan, du är fan patetisk. Lägg energin på travet istället. Känns som du är en tomte helt själv ute i skogen
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:09   #57
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Kan Björn spetsa med Flex Lane? Är det ens tänkbart?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:12   #58
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Fler som ska råna travet idag...

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:18   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 543
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Lägga av för fan, du är fan patetisk. Lägg energin på travet istället. Känns som du är en tomte helt själv ute i skogen
Övertygad om att jag har fler år inom travet än vad du har, och även varit med om mer inom denna bransch. Men fortsätt du med att tro gott om alla, du kommer bli besviken.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:26   #60
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Övertygad om att jag har fler år inom travet än vad du har, och även varit med om mer inom denna bransch. Men fortsätt du med att tro gott om alla, du kommer bli besviken.
Tror inte gott omaka men misstror inte alla heller. Känner själv 4 större kuskar så skiter i hur många år du har litat. Du är en tomte ändå
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:40   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 543
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Tror inte gott omaka men misstror inte alla heller. Känner själv 4 större kuskar så skiter i hur många år du har litat. Du är en tomte ändå
Trevliga ordval du har. Eller inte.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:51   #62
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Alla vet att många lopp görs upp på förhand men inte alltid det funkar som de har tänkt men väldigt ofta offras en häst som dragare av tåg eller krossare av spets. Det vet alla och ser alla men måste få förekomma annars överlever inte så många i branchen
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 13:58   #63
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Tänk om Jörgen S Eriksson inte hade varit så jävla dålig...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:05   #64
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 949
Sharp$: 2183
Standard

Citat:
Tänk om Jörgen S Eriksson inte hade varit så jävla dålig...
..Stackars häst..aldrig körts av en "riktig" kusk....ofattbart..
Tycker väl att häst/kusk skall kunna diskas även om de ej vinner (inte ens nära lucka)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:08   #65
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8350
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fler som ska råna travet idag...

Hahahaha ja för alla 147 miljonerna från bara V75 ligger ju i tusenlappar ute på Mantorp och inte elektroniskt hos ATG

Skulle bli förvånad om det är inte är samma summa som vanligt och absolut inte mer än 1 miljon i kontanter på banan, precis som vilken V75-dag som helst.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:09   #66
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Alla vet att många lopp görs upp på förhand men inte alltid det funkar som de har tänkt men väldigt ofta offras en häst som dragare av tåg eller krossare av spets. Det vet alla och ser alla men måste få förekomma annars överlever inte så många i branchen
Att det offras hästar håller hag helt med om men som han skrev att de går o losar med stora favoriter pga storspelare är bullshit
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:13   #67
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hahahaha ja för alla 147 miljonerna från bara V75 ligger ju i tusenlappar ute på Mantorp och inte elektroniskt hos ATG

Skulle bli förvånad om det är inte är samma summa som vanligt och absolut inte mer än 1 miljon i kontanter på banan, precis som vilken V75-dag som helst.
Ungefär så här, sammanfattat

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:15   #68
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fler som ska råna travet idag...

Det är atg som rånar spelarna.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:19   #69
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Det är atg som rånar spelarna.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:22   #70
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Attack Diablo...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:27   #71
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2618
Standard

Jag tror spelarna är helt knäppa, nästan 3 ggr så mycket spel vad det gäller insatsfördelningen på Royal Fighter med Tillman som på Claes Boko med Kihlström. Som doob brukar skriva " Folk måste va fulla" .....redan
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:27   #72
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Fan på BG att han inte räckte till men är det någon som kan vinna från alla spår så är det kilström så den hade man ju på v5 allafall
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 14:31   #73
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Och jag som skrev att attack var chanslös men dubblade insatsen istället för att spika klas haha. Nästan tur att jag råkade glömma bort 4 an i andra o redan var black annars hade jag blivit förbannad

Senast redigerad av draken den 2016-12-31 klockan 14:36.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:06   #74
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Fan va jag äcklar mig själv, hade spikarna klara
3 bowling
12 Claes Boko
6 pharaon oc tänkte även spika hall of fashion

Spikar bowling och thaitec istället...... Man ska fan alltid lita på sin intuition.

Nu blir det bara 6 rätt istället.....bög
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:09   #75
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Hvor är Claes Svensson Kan slå dem från de flesta positioner" pajas,pajas,
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:22   #76
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Rak DD 2-2 till 19 ggr.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:27   #77
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Haha, jävla Örjan nu får du väl lägga av gubbjävel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:28   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Dags för Zacke att gå i pension. Horribel styrning med chanslös bara för att jävlas


Skickat från min iPhone med Tapatalk
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:35   #79
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3311
Standard

Dålig utdelning med tanke på 80millar extra? Tycker utdelning känns låg
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:40   #80
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Varför. Typ spelarnas ettor i var o vart annat lopp. Själv får jag jobba för 6 på nyår haha. Låter ju iaf småtrevligt men 6 rätt p v75 blir man sällan lycklig av
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 15:59   #81
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 682
Sharp$: 2477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Dålig utdelning med tanke på 80millar extra? Tycker utdelning känns låg
Varifrån har du fått att det var 80 millar EXTRA?

När ATG säger att det är ca 80 millar så menar de TOTALT....dvs inkl denna veckas omsättning.

Extra-pengarna uppgick till 49056095 kr.


Utdelningen är i underkant jämfört med vad den "borde" vara med tanke på vinnarhästarnas V75%. Men bara lite under förväntat.

Borde gett ca 43k. Gav ca 39k.

6&5 rätt gav nästan exakt som förväntat. T o m några kr över.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-31, 17:04   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Varifrån har du fått att det var 80 millar EXTRA?

När ATG säger att det är ca 80 millar så menar de TOTALT....dvs inkl denna veckas omsättning.

Extra-pengarna uppgick till 49056095 kr.


Utdelningen är i underkant jämfört med vad den "borde" vara med tanke på vinnarhästarnas V75%. Men bara lite under förväntat.

Borde gett ca 43k. Gav ca 39k.

6&5 rätt gav nästan exakt som förväntat. T o m några kr över.
Åh 4an gav ingenting som vanligt.. :-(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-01, 01:03   #83
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Haha, jävla Örjan nu får du väl lägga av gubbjävel.
Han är makalös. Hatten av för "gubben"...
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td