|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Helt enig med Stekel! Garantispets nästan och spetshäst har alltid bra chans på 1640. Det långs upploppet på Romme är väl en nackdel men ändå min andrahäst i loppet
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tack för hjälpen,blev inte klokare,men det blev 7:an.Blir nog fel då jag alltid gör fel med Kaj W.Får spela en trio med 3 som vinnare och 1,7 som 2.a och 3:a
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Bara favoriter eller?
Vinner Beppe första enkelt eller kan 5, 3,4 och 9 i nämnd ordning blanda sig i leken? Avd. 2: 5 Global Trace verkar stabil/travsäker, kan gå från ett trångt femte spår. Vilket spel på 3 Smaragd Brodda, favorit på vinnarspelet nu. Kanske 1 Osbourne Cox kan vara en skurk i loppet, X.Factor är stark men entaktad. Avd. 3: Kan Röcklinger lura Kihlström eller kanske Bergh junior kan sno hem detta, svårt. Avd. 4: Jag tror på Moe Svarten, stark häst och ska man tro att det är en årstidshäst borde han vinna, slog Tekno Odin och Månprinsen vid samma tid förra året. Såg att ngn jagade Krusse, kanske kan gå men antar att Krusse finner distansen för läng. Avd. 5: Här blir det chansspik på Ola Montana! Avd. 6: Örjan K. borde vinna, men hur kul är det på utdelningsskalan? Tuffare emot nu och inte lika bra kusk men skriket på Örebro den 23 dec. var Irene Sund. 1, 13 och 15 om man ska säkra upp lite till. Avd. 7: Jag går på Ohlsson och Kajan, 3 och 7, mycket surr om Classe Sjöström med 9 Cut Him Some Slack |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Jorma vass från start?? För 20 år sedan möjligtvis. Han gör INGENTING i sulkyn numera för att hästen ska förbättra sig. Vare sig från start eller innan mål! Mer passiv föredetting får man leta efter... Viker sig dessutom direkt vid minsta mothugg!
drakdead (+5) Senast redigerad av doob den 2017-01-07 klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Du har rätt i att jorma inte är var han varit, men överdriver en smula.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Svårlöst idag! Funderar fortfarande men två saker har jag kommit fram till....
Dagens bästa spik: 1 Bonbon Mearas till låga 16% är klart bästa spik idag! Har ALDRIG ryckt tussarna på hästen, inte ens i träning! Idag är det dags! Tar spets och körs där! Spets och slut - hämta ut! Folk är fulla som låter den slinka undan! Galet värde! Dagens bästa skräll under 10%: 13 Withma med Oskar J från sjätte 20 bakom! Kommer fint på det direkt och är tuffare än Örjans! OM kontakt och Örjan inte fått fuska bort i spets i 20-tempo så sluggar sig Withma förbi på ren hårdhet! 9% är galet bra!
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nej min vän... Överdriver inte! Det är så illa som jag beskriver det! Han behöver en extremt bra och tränad häst för att vinna numera och det är sällan Kontios förtjänst när han vinner nu för tiden...
|
|
|
|
#84 |
|
tja doob allt väl vad har du för system idag
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Tror mest på 9 Cut him.. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kort distans ju, 3an vinner från dödens i sista om det behövs
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Tack Örjan <3
Tur att man inte gick på skriket på TOW Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Skönt m trygga Örjan topp 3 kusk på planeten jorden
|
|