Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-05, 18:37   #16
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 106
Sharp$: 1801
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Jag kommer inte spela TOW som A-häst.

Inte givet på spets
Torskade senast i spets
Klart bättre bfr
Tveksam stallform
Tveksam form på hästen

Åker väl med som C-häst på sitt fina historiska spetsfacit.
Spikar Beppe men TOW var väl bra i vintras om jag minns rätt. Men då Walmanns stall håller superform liksom Örjan och Reijos hästar inte går nåt alls så är beslutet enkelt. Krafter kvar senast på TOW håller jag inte med som en del skriver, kan hända men hur mkt då för speciellt toppformat såg det inte ut.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 18:49   #17
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Gillar när det är spelvänligt och det ser ut som en rolig omgång på Romme. Men ibland får man lägga liret åt sidan och tänka lite på sporten och vad som är schysst och rättvist.

Tänk hur många konstruerade pisslopp ATG placerat inom rikstoton för att visa upp Nuncio eller Uncle Lasse men när OTP ska tävla på hemmaplan då lägger man loppet utanför V75. Det görs tydligen skillnad på en lågmäld och sympatisk tränare som Strömberg med litet stall och en högljudd surgubbe med jättestall som Melander. Visst är Guld sorgligt tunt men det är ingen skillnad mot när Melander äger halva fältet i dylika löp.

Har njutit av OTP:s framfart i vinter och trots att tipsexperterna försökt fälla honom flera gånger med statister som Nahar och Nadal Broline så har han levererat. Han förtjänar en ordentlig hyllning på hemmaplan inom ramen för en V75:a.

Det finns många fynd att göra i listorna som det ser ut just nu.

I V75-2 är 1,7 och 11 intressanta singelprocentare.
I V75-3 är 2,3, och 11 för lite streckade.
I V75-4 kan Moe Svarten vara en spik. Slipper Tekno Odin denna gång. Gillar ju Eldvin men får ju till det för sällan.
V75-5 funderar jag på att låsa på 1,6 och 10.
Ioana Hanover står perfekt till och bör ha en fin chans. Har vunnit i volt från spår 4 förut men 70% är ju löjligt och Dashing Kimberley har bara 6%.
I V75-7 är 4 och 10 roliga på strecken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1), lokatten (+1), kunghumle (+10)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 01:04   #18
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2A7A-2R73-28985
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 07:41   #19
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Withma är hård kan vinna detta lopp om man fegar då tar man fav med..annars är en chans spik..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 08:07   #20
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Lövdala Principito vilket fynd i omgången alltså bara 5%
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 11:55   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37650
Standard

Alorac Mathbell spikade jag förrförra gången. Den här hästen gillar jag och jag hade tänkt spika även i den här starten, men det går bara inte med tanke på spåret. Fyra fina hästar som räknas, ändå lurar jag på att byta taktik och singla Forecast. Vinner när som helst. Jag gillar även att spika kallblod, då många garderar upp de loppen hårt, och tror mycket på Moe Svarten som är van tufft motstånd. Borde vara en vettig chans att runda de här om den inte hamnar för illa på det i spåren.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 12:16   #22
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Alorac Mathbell spikade jag förrförra gången. Den här hästen gillar jag och jag hade tänkt spika även i den här starten, men det går bara inte med tanke på spåret. Fyra fina hästar som räknas, ändå lurar jag på att byta taktik och singla Forecast. Vinner när som helst. Jag gillar även att spika kallblod, då många garderar upp de loppen hårt, och tror mycket på Moe Svarten som är van tufft motstånd. Borde vara en vettig chans att runda de här om den inte hamnar för illa på det i spåren.
Roger Walmann trodde på större chans för Forecast än omgångens största favorit Iona Hanover
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 12:32   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37650
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Roger Walmann trodde på större chans för Forecast än omgångens största favorit Iona Hanover
Iona är väldigt stor favorit. Nybliven fyraåring mot äldre ston. Dessutom har hon kört in mycket pengar på kort tid - 100 000 förra starten. Här finns en uppsjö av roliga skrällar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 12:37   #24
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Morgondagens V75 ser ut som en av de svåraste på länge..Hittar massor av tänkbara vinnare spelade under 5% ..Blir att plugga på lite. (Ladyofthelake brukar jag alltid ta med , 0.42% ?)för att nämna nån
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 12:39   #25
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Alorac Mathbell spikade jag förrförra gången. Den här hästen gillar jag och jag hade tänkt spika även i den här starten, men det går bara inte med tanke på spåret. Fyra fina hästar som räknas, ändå lurar jag på att byta taktik och singla Forecast. Vinner när som helst. Jag gillar även att spika kallblod, då många garderar upp de loppen hårt, och tror mycket på Moe Svarten som är van tufft motstånd. Borde vara en vettig chans att runda de här om den inte hamnar för illa på det i spåren.
Känslan är att Örjan mest kommer att köra för att hålla kvar Alorac på innerspår från start. Forecast har inget med spetskörningen att göra annars, då den står mellan Ola Montana och Linus Boy.

Gillar din tanke med Moe Svarten. Har den som utgång i nuläget och kommer förmodligen inte spika då jag vill få med Reiug(6%) på startvolten och då den kanske inte är en given 2:a häst i loppet så streckar jag på...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 12:53   #26
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Känslan är att Örjan mest kommer att köra för att hålla kvar Alorac på innerspår från start. Forecast har inget med spetskörningen att göra annars, då den står mellan Ola Montana och Linus Boy.
Jag tror faktiskt att Önas igor kan blanda sig i spetsstriden också trots spår 8
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 13:01   #27
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Jag tror faktiskt att Önas igor kan blanda sig i spetsstriden också trots spår 8
Får för mig att man siktar på ryggresa denna gång för Önas Igor med hopp om att spara speeden till slut. Väljer Takter att trycka på från start, vilket inte alls är omöjligt, så är man ett givet bud för spets.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 13:50   #28
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Roger Walmann var inte så uppåt angående chanserna för beppe am heller
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 14:44   #29
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det sprudlar form kring häst, kusk, stall på 9 Cut Him Some Slack i sista. Kommer från två segrar och har fått bra spår och bra rygg från start. Ett fynd till 3 %.
Jag kommer att strecka 1,3,7 och 9 och funderar möjligen på 12.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 16:16   #30
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

Knepig omgång, svårt hitta bra spikar. Örjan har väl några hyfsade chanser med bl. a. Beppe Am i första och Forecast i femte... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td