|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Förbättrades inte hans chanser ytterligare när Flemming riskerar att bli instängd bakom om han ryggar Aron, innan strykningen satt han iaf i andraspår...
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Jag spikar Claes Boko och Stella Newmen på V5. Draget är Geisha Sund.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Jag är fullt medveten om, och anser att spelarkollektivet överanalyserar situationen kring Anna Mix. Detta var en utrustningsändring som jag snappade upp och ville dela med mig av då de flesta här verkar såga chanserna. Vet inte riktigt vart du vill komma med en sån kommentar?
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag är bara BITTER.
Så j-a tungt bära guldet till Riksbanken. Citat:
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Men att se Anna Mix streckad på 35% är nästan lite overkligt |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Smygkörning med Anna Mix känns ungefär lika hett som om Untersteiner hade aviserat dödenskross med Nothing but class.
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Vad händer med Aron nu när Pellegrini blivit struken? Kan han få svar eller får han ännu enklare spets?
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Som strecken sitter på Aaron hittar spets/ hittar ut 8/10 eller sitter han fast fler gånger än strecken visar
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|