|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Favoriten rätt dålig eller? Veijos ok dock
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men ATT MAN ALDRIG FÅR RÄTT. Jag satt och velade fram och tillbaka hela jävla satans dagen mellan att spika takter eller veijo...
Ger nog snart upp att spela på hästar |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Tänkte att jag kan leva med att Åka på 1an, man blir förbannad om jag åker på Veijo. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Åkte på samma jävla ruttna sätt när Emmett Brown sprang för några veckor sedan i avd 1, men valde favoriten då med "to good to be true" snacka om att hästhelvetet levde upp till namnet.
Såklart satt resten och istället för över 10.000 kr så blev det pengarna tillbaka. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ibland måste man ta ställning, dels för att halvera kostnaden, dels för att få med skrällar i andra lopp för att få ihop ett slagkraftigt system.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Men har för mig att raden ändå låg på runt 200-400 kr, och jag tyckte väl inte att var värt det.
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Man tar inte ställning i lopp där men velar mellan två hästar och det känns 50/50, då låser man. Ställning tar man när man bedömt att en av de har högre vinstchans, och det gör man utifrån fakta/statistik/värmning inte magkänsla!
Senast redigerad av Cyran den 2017-02-02 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sanna mina ord, sitter resten nu så kommer jag hälla upp en sån jävla whiskey att jag slocknar.
1: Skit-Ceasar. 2: 2,3,5,6,10 3: Armani VP 4: 3,4,8,10,11,14 5: Jessica Highness 6: 1,2,4 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tråkigt att inte Madonna kunde hålla hela vägen. Hade rensat fint.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ser stabilt ut. Varför inte spela en V4 så får du kanske in några tröstslantar åtminstone :P
|
|
|
|
|
|
|
|