Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-02, 13:51   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

V64 Åby


Till er som ska lira V64 alt gillar lira vinnare.

Har fått bra info på 7 Best Dream i V64-2.

Missa inte den.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 14:20   #2
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 1332
Standard

Avd 1: 1 Run Ceasar Run bör ta spets och därifrån blir han svårslagen?
Emot är väl 2 Running Young som även han är snabb ut och har duglig kapacitet, kan få loppet?`
8 Dear Friend, galopperat det senaste och Robert Bergh är iskall just nu.
11 Trecciardo Rex är väl bästa häst men kommer från vila, veijos stallform är väl på gång men ingen vidare ännu och jag gillar inte Veijo från bakspår som kusk.
Spik på Run Ceasar Run känns vettigt i mina ögon om någon annan inte har annan fakta.

Avd 3: Med Lightning Photo Struken bör 2 Önas Ida ta spets. Med tanke på Åby känns det som att Maxime släpper direkt när 5 Armani VP kommer och ställer frågan.
Bakifrån känns det som att enbart 12 Breidabliks GT är den häst som skulle kunna plocka ner de utvändigt så som den överraskade i somrashöstas med nu ett lopp i kroppen.
Är väl isf 11 Thengill som visad bra kunnande det senaste när den väl hållt sig i trav. Dock inte att lita på, kommer även ifrån stall i form.

Avd 5: Jag var väldigt imponerad av 12 Jessica Highness senast, får loppet spikförslag?
7 Sambuca Knight vet vi har grymt kunnande men galopperade i debuten efter vila och som tidigare noterat är det frågetecken kring Robert Berghs stallform. Dock är mycket vunnit om den skulle gå felfri och ta sig till spets från sitt springspår.
2 Thaitec är i mina ögon otroligt överspelad just nu till 20%, galopperat i sina 5 senaste starter och även om den kommer från stall i form så känns han otroligt ohet.
4 Great King Wine är en pålle som alltid gör bra lopp men lyckas inte sticka nosen först, dags nu? Kommer vara med på målfotot.

Avd 6: 1 Paduca Dream snabb ut men bör släppa direkt. 4 Conny Sisu var väldigt snabb ut senast och gjorde ett riktigt bra lopp, tipsetta. Bör ta sig förbi 2 Amour de Coglais och där blir han hästen att slå.
8 Västerbo Arthur, imponerade stort i höst men har tappat helt nu under vintern och som vi noterat tidigare så tror jag inte Bergh räcker här heller.
blondinrobert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 14:58   #3
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Till er som ska lira V64 alt gillar lira vinnare.

Har fått bra info på 7 Best Dream i V64-2.

Missa inte den.
Kan du utveckla lite? Han har inte vunnit på nästan två år. Inte startat sen Juni 2015.

Logiska vore ju att de ger honom ett snällt upplägg. Att sikta på vinst efter så lång inaktivitet låter inte speciellt troligt.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 15:41   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Kan du utveckla lite? Han har inte vunnit på nästan två år. Inte startat sen Juni 2015.

Logiska vore ju att de ger honom ett snällt upplägg. Att sikta på vinst efter så lång inaktivitet låter inte speciellt troligt.
Vad vill du jag ska utveckla? Du får avgöra själv vad som du tycker är logiskt med dagens förutsättningar.

Jag tyckte infon var tillräckligt bra för att göra en tråd och bjuda tillbaka själv på forumet.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 15:53   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Vad vill du jag ska utveckla? Du får avgöra själv vad som du tycker är logiskt med dagens förutsättningar.

Jag tyckte infon var tillräckligt bra för att göra en tråd och bjuda tillbaka själv på forumet.
Förmodligen vad du fått för info. Kommer den från stallet ? Kommer den från ngn bekant ? Har hästen jobbat som en demon ? Är hästen startsnabb så de tror på chans från spets ? Tror de att hästen sveper allt på bortre lång ?

Kort & gott, ett sånt förtydligande vore bra att veta om du ändå skapar ett inlägg med att du "fått bra info".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1), legolasse (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 15:59   #6
 
Lellvoltas avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 35
Sharp$: 930
Standard

Vekas Goldwing är dagens rysare!!! Startsnabb rygg och kanonform!! Satt fast senast å värsta konkurenterna bör hamna efter från start.
Lellvolta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 16:49   #7
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Vad vill du jag ska utveckla? Du får avgöra själv vad som du tycker är logiskt med dagens förutsättningar.

Jag tyckte infon var tillräckligt bra för att göra en tråd och bjuda tillbaka själv på forumet.

Vad tror du själv att du ska utveckla?
Låt oss avgöra om infon är bra nog för oss också att strecka, annars var det väl den onödigaste tipset jag sett på länge, inget illa menat såklart.

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2017-02-02 klockan 16:54.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 16:56   #8
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Förmodligen vad du fått för info. Kommer den från stallet ? Kommer den från ngn bekant ? Har hästen jobbat som en demon ? Är hästen startsnabb så de tror på chans från spets ? Tror de att hästen sveper allt på bortre lång ?

Kort & gott, ett sånt förtydligande vore bra att veta om du ändå skapar ett inlägg med att du "fått bra info".
Jepp det kommer från stallet, om man tror den tar spets? sveper på sista lång? Sådan info är det man pratar om från spelare till spelare.

När man får tips/info från stallhåll handlar det mer om vilket skick hästen är i för dagen, stallinfo baseras inte på hur loppet eventuellt blir kört.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 16:58   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Jepp det kommer från stallet, om man tror den tar spets? sveper på sista lång? Sådan info är det man pratar om från spelare till spelare.

När man får tips/info från stallhåll handlar det mer om vilket skick hästen är i för dagen, stallinfo baseras inte på hur loppet eventuellt blir kört.
Givande
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 16:59   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Vad tror du själv att du ska utveckla?
Låt oss avgöra om infon är bra nog för oss också att strecka, annars var det väl den onödigaste tipset jag sett på länge, inget illa menat såklart.
Tror du missat hela grejen, det är inte mitt personliga tips, de få gånger jag själv ger tips är när en häst är stenklar och det är bara att lira.

Infon är att det ska var en bra vinstchans, sedan får du göra vad du vill med det.

Dvs att de tror själva på vinst.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 17:01   #11
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Givande
kanon, alltid kul att kunna bidra på något sätt
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 17:24   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Tror du missat hela grejen, det är inte mitt personliga tips, de få gånger jag själv ger tips är när en häst är stenklar och det är bara att lira.

Infon är att det ska var en bra vinstchans, sedan får du göra vad du vill med det.

Dvs att de tror själva på vinst.
Haha, det förklarar varför du inte har så många inlägg

Mitt bidrag idag får bli Prosperine. Den känns rolig, spets lär den ta, förmodligen släpp till favoriten & sedan vankas OS.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 17:55   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det var vådligt vad Jeppe Juel lät konfident på sina två favoriter Armani V.P. och Amour de Coglais. De får bli mina spikar. Behövs några skrällar för att få utdelning.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 18:07   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Till er som ska lira V64 alt gillar lira vinnare.

Har fått bra info på 7 Best Dream i V64-2.

Missa inte den.
Tackar för tipset!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 18:28   #15
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Underbart!! Man såg på värmningen att han var given, såg otroligt vass ut.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td