|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
V75-4
Jag kommer att strecka 8 Avec Wine. I lördags startade han över 2640 m. Han fick gå hela loppet i dödens. Han höll tills det var 350 m kvar. (Loppet vanns av mitt vinnardrag Magic Happens.) Favorit blir 3 Alorac Mathbell. Jag skulle inte spika den kusken om han så körde Bold Eagle i detta lopp. 5 Hall of Fashion blir också hårt streckad - med rätta. 8 Avec Wine streckas till 2,5 % i ett jämnt lopp. Ett fynd! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Hur tar vi oss an lördagens omgång då? Reducera bort alla rader som ger under 3k samt sätta målvinst till valfri summa? När är flerbong ett alternativ? Frågans ställes till er alla reduceringsexperter. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Såg att mitt första motbud till min idé nr5 har blivit struken i Avd 4. Några extra streck hamnar väl förhoppningsvis nu på nr3 som är först på turordningen.. Anders Malmrot tror i sina tips att nr4 med Erik ska spetsa här och leda runt om förusatt att PU släpper, hoppas många köper hans resonemang för det gör inte jag...
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Sen har han nog ingen chans, tror på Örjan som serverar ett perfekt lopp för fältets bästa sto! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hahaha...såg bara tilläggen och att UDOs startade längst bak, utgick från att det var långt...slarvigt. Walmann har ju i princip lovat vinst med sin...
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Omgångens mest överstreckade häst 14% i dagsläget är Angel Rain i andra. Hon är så långsam ut att hon kommer att vara 10 meter b a k o m Red Rose America och Jet Set in i första sväng och ytterligare minst 10 meter bakom dessa i mål. Felstreckat hittills
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Master Crow ska jag försöka fälla i morgon. Startade för en vecka sedan och om motståndarna vill tävla så kan det gå bra. Piraten går knappast att slå.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|