|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Banned
|
DAGENS BÄSTE SPIKE ÂR Ola Montana
![]() tål nog ett offensivare upplägg mot detta motstånd och kanske är det han som synar ledaren om tempot blir för lågt? Givet segerbud även om han får göra jobbet själv
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Dubblar nog faktiskt Master Crowe med Globalsatisfaction. Lång fin form, om man undantar galopper och några lopp som varit för hårda har han vunnit allt på sistone! Fint spelvärde idag!
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Ska nog vara Thai Navigator. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Min åsikt är att Ola montana inte räcker alls mot de hästarna och således är grovt överspelad. Han har inte alls ställs mot så här hårda hästar innan
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Jag är lite lur på att Johnny släpper till Nicklas, som släpper till pappa. Är det full form på Aileron kan han mycket väl vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Örjan favorit och inte med den ens??? Kan inte riktigt hålla med att han bara går efter strecklistan... Tippar ju en 3% etta!!!
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Reagerade också på att Goop inte nämner Thai Navigator på ett antal streck. För mig är det förstahäst och möjlig spik. Ska va bättre med lopp i kroppen och sitter i spets här. Ser ut som en riktigt rejäl häst som kan tåga på bra i spets i högt tempo.
Vill också flagg för två skrällar i avd 1 i nuläget. Önas igor (antagligen rygg ledaren) och xantis amazing som antagligen går med i Mellby Dukes rygg på sista bortre lång. Fin form på bägge dessa. I övrigt har jag stor respekt för Mt king of cash som varit dunderbra på slutet och verkar hur stark som helst. Det står blytungt lopp i programmet igen, men Johan menar att hästen känns ännu bättre inför detta lopp |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Kanske att han släpper, men långtifrån säkert. Det är ju faktiskt Johnny Takter vi pratar om och att köra i spets är väl hans bästa gren. Och att Nicklas skulle vara först fram är långsökt för mig. Spår 2 brukar inte innebära någon seriös laddning, de är alldeles för nöjda med att vara garanterade andraspår.
|
|
|
|
#86 |
|
Han sa att den har underpresterat i dom två senaste starterna men att han tycker det är bästa hästen och att den kommer prestera när som helst.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Fel forum men det är ingen som vet vart jag kan hitta speltjänsternas v4-tips?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|