Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-14, 10:21   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 943
Standard

V4 Eskilstuna 14/2


Då var det dags för V4 på sundbyholm, tycker 2 lopp ser rätt lättlösliga ut och 2 riktigt svåra!

Första spiken blir hemma kusken i avd3, känns som att han kommer till ledningen av egen maskin, men om han blir snuvad finns det ingen som vill ha honom utvändigt... skrällen i loppet måste vara King creole men spår 10 gör att jag spikar wallin!

Sen blir nog andra spiken sembs rebir, blev hårt spelad sist på V64 men tog till galoppen sköter han sig borde han plocka ner mayhem från ledningen! Får se om jag spikar eller spelar utgång med sembs rebir och min idé i omgången!

Dagens idé, har kikat lite på V64 till ikväll men tror ändå att det här blir dagens idé utgång och v/p spel på 5 i avd1... får jag under 10% och kanske 7-9gånger fläsket är det lätt värt ett lir!!!
Buffy_86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 11:20   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Buffy_86 Visa inlägg
Då var det dags för V4 på sundbyholm, tycker 2 lopp ser rätt lättlösliga ut och 2 riktigt svåra!

Första spiken blir hemma kusken i avd3, känns som att han kommer till ledningen av egen maskin, men om han blir snuvad finns det ingen som vill ha honom utvändigt... skrällen i loppet måste vara King creole men spår 10 gör att jag spikar wallin!

Sen blir nog andra spiken sembs rebir, blev hårt spelad sist på V64 men tog till galoppen sköter han sig borde han plocka ner mayhem från ledningen! Får se om jag spikar eller spelar utgång med sembs rebir och min idé i omgången!

Dagens idé, har kikat lite på V64 till ikväll men tror ändå att det här blir dagens idé utgång och v/p spel på 5 i avd1... får jag under 10% och kanske 7-9gånger fläsket är det lätt värt ett lir!!!
Håller med till 100%! Spikar samma kusar på min flerkupong!
5:an i första är intressant och helt klart spelvärd.

Lycka till!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 11:24   #3
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 943
Standard

8% och 12 gånger fläsket! Då fick min tisdag en kanon start��
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Langdon (+5)
Buffy_86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 12:19   #4
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Det brukar vara någon här som puffar för 7 Armani Key. Lite poäng nu och bra läge. Gör några småspel då väldigt höga odds...
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td