|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
LöjligtCitat:
Humor och det är bara att titta på resultaten för att avgöra den frågan. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Klart Udo är bättre än OTP, det vet väl alla
![]()
|
|
|
#33 |
|
Vem är snabbast i 5e? Kan Gigant Proud spetsa?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nu efter strukningen är det väl aktuellt att ladda med Gigant Proud! Vind Farming kan öppna snabbt och finska kuskar ger sig inte lätt i spetsstriden. Queer fish är ojämnt startsnabb men är kanske inte lika beroende av ledningen så frågan är om man vill ladda för fullt där. Jag tror Vind Farming sitter i ledningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spikar Indoor Voices och On Track Piraten.
Jag tror varken JETSET eller Pasithea Face tar den på lördag. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Vart hamnar man med en icke så startsnabb häst från spår 6 auto ? Det kan bli en rätt dryg första sväng innan man hittar ner. Förutsatt att man verkligen blir nedsläppt och inte blir hängande i tredjespår. Tar man upp och backar tidigt är chansen att man hamnar bakom JETSET. Titta man på nr. 1 FLY THE WORLD och jämför så tycker jag det är intressant. De fem senaste starterna i gulddivisionen. Kan inte utnyttja spåret men möter klart enklare motstånd. Även om INDOOR VOICES var tapper sist och en - nästagånghäst - så kommer man inte ifrån att det rör sig om en häst i silverdivisionen och möter betydligt tuffare motstånd. Hon har också fått snabba pengar på sig nu på slutet. Jag tror loppet är heltäckt med 1 - 2 - 6 - 9 Ranking 9 - 1 - 2 - 6 - 5 - 3 |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
"Tränar som en demon" hörde jag någonstans, men sånt har man hört förut. JETSET är alltid med på kupongen, men hon har inte visat form på senaste. Och yes, Fly The World är farlig här, men det finns chans att hon blir instängd p.g.a spåret. Jag tror att Örjan (kusk-plus) kan lösa en bra position och sedan smälla ner alla på upploppet. Men kan ha fel såklart |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vilka skall man spika? Ludde säger, att han vinner med Pasethea Face i första och Rigel Face i sjätte. Stenströmer snackar upp Man At Work i fjärde. OTP vinner tredje.
Ludde har 150 hästar i träning. Han har kört 25 V75-lopp sedan 30 april förra året och vunnit ett. Man At Work har vunnit två lopp av nio i hela sin karriär. Tjae ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Flera bra favoriter gör att jag står över omgången.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Nej men skämt åsido.. 3 Cash a cheque em blir nog min andra spik i omgången OM det blir jänkarvagn. Den hästen har gått väldigt mycket bättre med jänkarvagn. Och som jag läser loppet kommer det bli tokkörning om spets och då kan Erik sitta still i båten i andraspår och använda sig av cashens tunga avslutning från andra-tredje ytter. Jag var också tidigt inne på Pasithe Face i första som jag fortfarande tror har bra chans att rinna undan från ledningen eftersom ingen vill gå i dödens i det loppet och trycka upp farten. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|