Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-24, 22:35   #46
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Nu känns skönt att ha samma spikar som du.. vilka tar du i avd 6 ? Räcker med 8,6 eller?
Hehe... I sjätte har jag just nu 6,8,11. Men det känns som ett lopp där det kan smälla ordentligt om favoriten gör bort sig.

Senast redigerad av dingo1337 den 2017-02-24 klockan 22:41.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 22:41   #47
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Mitt problem med att spika 3 Cash A Cheque Em är att jag tror 4 Vind Farming tar ledningen och har på sprint bra chans att leda hela vägen. 5 Queer Fish är matchad för detta lopp och gick förra månaden 12,4 på denna distans. 9 och 10 kommer in i matchen vid trolig överpace.

Det lutar för min del åt att strecka 3,4,5,9,10 i V75-5.
Om du ska gardera så tycker jag inte man ska glömma Önas Igor som är snabbaste hästen i fältet. Den är ju såklart mycket bättre från framspår och hade vart en spik från framspår här. Men om den kan öppna så extremt fort så borde det bli intressant att se hur mycket han kan explodera till slut efter att ha fått smyga med hela vägen. Även 11 snyting som ska gå med jänkarvagn. En eller väldigt många känner jag om det loppet.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 23:16   #48
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste göra ett system, som skall kosta ca 1500 kronor. Ge mig en bra spik förutom OTP. Och en vettig motivering.
5 Springover i sista är en spelvärd spik. Tycker att det var ett spikbud redan innan 2 Mellby Collector blev nedstruken till ett missgynnande innerspår. Springover har höjt sig i nya regin från en redan hög nivå, satt fast med krafter kvar senast. Jeepster i spets plockar han ner alla dagar i veckan, Order to Fly vinner aldrig på V7, och att någon från bakspår ska vara bättre... nej. Lita på Johnny boy till slut.

Tillägg: 8 Sugarmakesmecrazy gör årsdebut och är knappast gynnad av skotvång, så den känns inte heller särskilt het.

Senast redigerad av Spiritus den 2017-02-24 klockan 23:18.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 23:23   #49
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Lutar åt en rolig spik...

https://www.pinracer.se/systems/i-kh...mg-4um9/shared
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 00:20   #50
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 277
Sharp$: 1123
Standard

Jag tror Ludde snackar skit om sin chanser, blir inga vinster för honom.
Attitydproblem på den killen...
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 01:35   #51
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

info V75

Fly The World kommer från sex raka starter i högsta klassen. Hästen har haft innerspår ­bakom bilen åtta gånger tidigare utan att ­någon gång kunna försvara ledning.

Jetset hade problem med halsen näst senast och går nog framåt med senaste loppet

Simb Senta har gått i jänkarvagn i sina tre senaste autostartslopp med gott resultat. Stoet har gått i ledning två gånger hos Thomas Dalborg. Första gången vek hon ner sig, men nästa gång blev det vinst.

Alvena Ullabella inledde tävlingskarriären hos Anna Forsell innan hon flyttade till Veijo Heiskanen. Hos Åbytränaren testades V75 tre gånger. Två gånger blev det galopp och en gång fastnade hon invändigt.

Obi Wan har haft innerspår bakom ­bilen sex gånger tidigare på svensk mark och försvarat ledning vid två av de ­tillfällena.

El Mago Pellini har tagit sina fyra senaste segrar barfota runt om. Senast segern med
skor togs i Kalmas den 28 mars 2014.

Charrua Forlan gör årsdebut. Ifjol ­slutade han tvåa i ett stayerlopp bakom Sauveur i årsdebuten.
Narold Vox har tagit sina tre senaste segrar över stayerdistanser. Den 19 ­oktober vann han sitt senaste medel­distanslopp. Då slog han Special Promise på 1.12,3.

Man At Work har gått i spets tre gånger och vunnit två av dessa. I livets andra start vek han ner sig.

Queer Fish har startat 15 gånger över kort distans med resultatet 5-2-1. 

New Star Power gynnas om banan skulle blir kladdig. Sex starter på något tung bana har gett tre segrar och ett tredjepris. 

Snyting har på de nitton senaste starterna tagit tre segrar. Samtliga är tagna med jänkarvagn vilket är akutellt den här gången.

Nontoxic är obesegrad i ledning efter att ha hittat dit tre gånger. Valacken spetsade från spår sju i november, men då handlade det om breddlopp och det tog 200 meter innan han var förbi samtliga.

Lovely Boy gick med jänkarvagn för första gången vid segern och ska göra det igen

Rigel Face har galopperat i sex av sina tolv starter. Hästen har skött sig i de två senaste loppen och i tre av de fyra senaste. Senast hästen förlorade i felfritt lopp var i juni ifjol.

Order To Fly har aldrig vunnit på V75 trots 21 försök. Hästen har en seger i de sexton starter han stått i över tio gånger pengarna på toton.

Jeepster har i fem av de 21 senaste starterna tävlat med vanlig vagn istället för jänkarvagn. Hon har inte varit bland de tre främsta i någon av de starterna. 

Mellby Collector har aldrig missat plats i de tre starter han gjort på Sundbyholm. Han har haft innerspår tre gånger och aldrig kunnat tagit ledningen. Som bäst har det blivit rygg ledaren. De andra två gångerna har det blivit fjärde inner och galopp kort efter start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bjudarn (+5), Gus (+5)
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 01:39   #52
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Travnet spiker : 5 ON TRACK PIRATEN, 6 RIGEL FACE 

Travroden spiker : 6 RIGEL FACE , 6 MAN AT WORK , 5 ON TRACK PIRATEN

SS spiker : 6 MAN AT WORK, 3 Cash A Cheque Em
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 05:27   #53
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 39
Sharp$: 355
Standard

God morgon!

Här kommer grundraden som jag kommer att spela idag.
Kan bli någon ändring senare pga. banunderlaget, kusk byte eller viktiga utrustningsändringar m.m.

Avd1) 1,2,4,6,9 (3,7)
Avd2) 1,5,6,9,10,12,14 (3,4)
Avd3) 5 Piraten (6,7)
Avd4) 2,3,6,7,10,12 (8,5)
Avd5) 3,4,5,10 (12,1)
Avd6) 6 Rigel Face (5,12)
Avd7) 4,5 (2,3)

Fyller på med fler hästar i sista loppet, om det blir ett större system än 1680 rader.
Skulle gärna vilja plocka med nr2 Mellby Collector också med Örjan...

Senast redigerad av Andros den 2017-02-25 klockan 05:32.
Andros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 06:12   #54
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2506
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Om du ska gardera så tycker jag inte man ska glömma Önas Igor som är snabbaste hästen i fältet. Den är ju såklart mycket bättre från framspår och hade vart en spik från framspår här. Men om den kan öppna så extremt fort så borde det bli intressant att se hur mycket han kan explodera till slut efter att ha fått smyga med hela vägen. Även 11 snyting som ska gå med jänkarvagn. En eller väldigt många känner jag om det loppet.
Synd för dig att den är först på turordningen bara, något man in inte vill ha om man ha feeling well en skräll. Mkt Erica-streck is hamna där.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:08   #55
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Läst lite om era tankar inför omgången. Mycket roligt att läsa vill jag lova!

Avd.1: Peters Jetset är aldrig att glömma bort. Gör det bra nästan hela tiden, om man bortser från galoppen senast. Örjan upp bakom Indoor Voices igen och blir favorit, med all rätt! Den hästen gör det alltid bra, och Örjan som är vaken är alltid den smartaste i fältet, oavsett lopp.
MEN glöm inte bort Catch The Cash. Förhoppningsvis får den andra/tredje utvändigt och kommer smyga med fram till upploppet, sen smäller det till!

Avd.3: OTP såklart en trolig vinnare, men någon gång tar segerraden slut. Kanske idag? Kanske får någon lam kusk lust att trycka till OTP inför första sväng. Typ Flemming som inte har en jävla aning om vad han pysslar med? Eller nä förresten, han hamnar nog 32a invändigt och kör bort sig.
Narold Vox står som segrare då? Ja kanske, om Ludde kommer testa för ledningen med sin EMP, och Narold får smyga med utvändigt i kön.

Avd.5: Mitt drag här är Önas Igor. En häst som kan otroligt mycket och förhoppningsvis får draghjälp av Snyting som måste avancera ganska tidigt på 1640m för att kunna ha en chans
Annars är ju Cash A Cheque Em och Queer Fish måstestreck i en öppen omgång. Gardera så mycket ni har råd med i det här loppet!

Avd.7: För att få upp värdet ordentligt i sista loppet så har jag stora förväntningar på Order To Fly. Äntligen bra spår och kan ligga bra till ganska tidigt. 9% är mumma Sen hoppas jag även att Make It Quick kan smälla till. Kapabel häst och Nurmos som har rätt bra form på stallet. Den kommer med

Där är lite snabba tankar, lycka till med era spel!
.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:12   #56
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Behöver en spik i sista avd7?! Lite idéer och tankar där.
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:22   #57
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste göra ett system, som skall kosta ca 1500 kronor. Ge mig en bra spik förutom OTP. Och en vettig motivering.
Två olika förslag baserat på intrycken hästarna ger:

Avd VII:

5 Springover vann med klassig avslutning.
Följde upp med visslande skjuts i stegen sista biten till 3:e-platsen, när Lennartsson väl började veva långt in på upploppet.
Senast fast med allt och då menar jag allt! Vilket intryck!
Jämnspelad med favven som andrahandare just nu. Läge att plocka den som vinnare idag, eller? (28%)

Avd VI:

Att rygga Kolgjinitränat i allmänhet och 6 Rigel Face i synnerhet är lite utav himmel eller helvete.
Att det är slutkört i god tid tillhör ju vanligheterna för Luddes hästar. Finåkning ensam överupploppet förekommer trevligt nog det med.

Rigel har visat prov på ren klass i de senaste starterna. Jag läser loppet att ingen vill svara när Ludde kör till. Hur ska övriga kunna utmana till slut? Vilken av dessa pållar mäktar med det?
Dagens näst största på en galoppbenägen krabat. Mycket bra chans om felfri säger ögat. (54%)

In i lopparkivet och gör din egen bedömning, mackpeter. Nog ser det väl bra ut?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:23   #58
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste göra ett system, som skall kosta ca 1500 kronor. Ge mig en bra spik förutom OTP. Och en vettig motivering.
V75-4 - nr.6 MAN AT WORK
Slipper vi omstarter är chansen god att han tar ledningen. Tränaren uppåt. Det rör sig om en riktigt bra häst. Kolla Vass eller Kass för vidare motivering.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:35   #59
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 125
Sharp$: 3575
Standard

Spik på 6 Rigel Face , mackpeter
När Ludde kör favoriter har han ju hög infriandeprocent.
Men håller med Fidus himmel eller helvete. En nackdel nu är väl att han inte kör så mycket längre. Jag spikar på ett system iaf. och garderar OTP istället. OTP vinner väl 9,5gånger av 10 mot detta ljumma vintermotstånd.
Men nu har det väl snart gått 9,5 gånger, dags nu?
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:57   #60
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
OTP vinner väl 9,5gånger av 10 mot detta ljumma vintermotstånd. Men nu har det väl snart gått 9,5 gånger, dags nu?
/N
Nej, det har bara gått 7 gånger
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td