Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-24, 08:48   #16
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 2899
Standard

V75 tre år sen. 182 000kr på 300rader, satt med 3 hästar i loppet och den som gav mest vann

Senast redigerad av Borderline66 den 2017-02-24 klockan 08:50.
Borderline66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 08:57   #17
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22763
Standard

På V75 högst 450k på Åby för några år sen, men den största/finaste var för en månad sen på v86 2.18 mille
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 08:58   #18
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
På V75 högst 450k på Åby för några år sen, men den största/finaste var för en månad sen på v86 2.18 mille
Satan! Livsförändrande vinst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 10:56   #19
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 1152
Standard

Ingen jättevinst men intressant V75 på Romme under påsk. Gjorde inte saken sämre att vi satt ett gäng på restaurangen.

Började med två skrällar. I tredje hade vi spik på Nahar som förlorade mot blekt motstånd. I fjärde hade vi 6 av 12 hästar. Super Otto som vi har med leder med 50m på upploppet men stannar helt och nr 12 Poison vinner och vi har fel igen. Sen blir det ett par halvskrällar till. Vi har spik i sista på Indescribable med Tarzan. Vinner lätt till 9%.

22 Miljoner till en ensam vinnare. Tror vi fick 32k på fem rätt.

Så nära men ändå så långt borta.
Lazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 11:11   #20
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Konstant generaltorsk sen 90-talet,
men fan så kul att få vara med och
pjöjsa era vinster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 14:46   #21
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 365
Sharp$: 2071
Standard

452k på en satsad 100lapp, Eskilstuna 12 april, 2014.
Olle som tidigare huserade här på forumet tipsade om Solvato. Den rensade bra den omgången (4%) när den vann med 7 längder.
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 15:08   #22
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Usch så många lurkers här som aldrig bidrar med något vettigt i forumet. Många jag ser för första gången, bara kolla deras inlägg.. Skryta om sina vinster kan de däremot göra..

Något att tänka på för er som kommer med tips ofta, håll era bästa tips/drag för er själva eller bara er närmsta krets. Varför hjälpa lurkers? Man tjänar ingenting på det, tvärtom kan man förlora pengar på det..

Lika lite tjänar man på att skryta om sina vinster här, får inte ut något av det. Tänk efter lite. Även om jag själv hade vunnit jackpoten eller flera miljoner finns inte en chans jag hade berättat det i något forum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
keewa124 (+10)

Senast redigerad av Cyran den 2017-02-24 klockan 15:09.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 16:50   #23
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Usch så många lurkers här som aldrig bidrar med något vettigt i forumet. Många jag ser för första gången, bara kolla deras inlägg.. Skryta om sina vinster kan de däremot göra..

Något att tänka på för er som kommer med tips ofta, håll era bästa tips/drag för er själva eller bara er närmsta krets. Varför hjälpa lurkers? Man tjänar ingenting på det, tvärtom kan man förlora pengar på det..

Lika lite tjänar man på att skryta om sina vinster här, får inte ut något av det. Tänk efter lite. Även om jag själv hade vunnit jackpoten eller flera miljoner finns inte en chans jag hade berättat det i något forum.
Startade inte tråden i något skrytsyfte för alla storvinnare, utan bara för kul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
syndicate73 (+10)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 18:13   #24
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Usch så många lurkers här som aldrig bidrar med något vettigt i forumet. Många jag ser för första gången, bara kolla deras inlägg.. Skryta om sina vinster kan de däremot göra..

Något att tänka på för er som kommer med tips ofta, håll era bästa tips/drag för er själva eller bara er närmsta krets. Varför hjälpa lurkers? Man tjänar ingenting på det, tvärtom kan man förlora pengar på det..

Lika lite tjänar man på att skryta om sina vinster här, får inte ut något av det. Tänk efter lite. Även om jag själv hade vunnit jackpoten eller flera miljoner finns inte en chans jag hade berättat det i något forum.
Om det är till någon tröst så ligger jag back på travet. Kan jag garantera utan bokföring.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 18:19   #25
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Om det är till någon tröst så ligger jag back på travet. Kan jag garantera utan bokföring.
Haha behöver ingen tröst.. Majoriteten av alla som spelar på trav är back, det är ett faktum..

Tycker bara inte om när lurkers dyker upp som man aldrig sett på forumet förr. Hade varit trevligt om man såg dem posta intressant / relevant information. Sen kryper de tillbaka till grottan de kom ifrån och fortsätter leta efter bra tips här och tjäna pengar på andra..

Missförstå mig inte, jag är glad för de seriösa som postat här som man känner igen. Som delat med sig av tips och arbetat hårt, klart de ska vinna pengar! Bara kul. Det är inte dem jag riktar mig mot.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-24, 18:29   #26
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 124
Sharp$: 3572
Standard

Hej
Skryter väl jag också då!
2,6 mille på Hugo Åbergs 2015. Spikade Alfas Da Vinci till 6% innan ni andra hittade den. Tror också jag spika Your Higness i första. Möjligen A-häst. Har bara kopia på vinstbongen kvar.
Om någon lär mig hur man lägger ut en bild så kan ni få se bongen.

Till Cyran kan jag säga att jag skrev en del på travcafet och e-travet men har väl tröttnat med ålderns rätt. Dessutom tycks ni skrämt bort Olle som väl egentligen var den ende jag läste och tog på alvar.
De flesta rapar bara repriser på inlägg från andra media.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 07:17   #27
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
De flesta rapar bara repriser på inlägg från andra media.
/N
Jag vet inte hur ditt liv ser ut men jag har inte tid att läsa / lyssna på alla media samt råd att köpa alla betaltjänster som ger ut information så jag lyssnar gärna på när folk "rapar repriser på inlägg från andra media", det kan vara information man missat själv, har man redan läst/hört det så är det bara att hoppa till nästa inlägg.

Ska man följa dina regler och har en idé så ska man alltså först kontrollera alla media kanaler om någon annan haft idéen före innan man skriver?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 08:01   #28
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Fick in en DD på Östersund med en 100 oddsare och en 20 oddsare. Once in a While+?
Hade 35 kr på den och fick ca 40000. Tung bana och förstnämnde var därmed given som
spik. En typisk dyngtrampare som nog inte vunnit sedan dess.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 08:12   #29
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 124
Sharp$: 3572
Standard

Ok Boozty var lite hård där efter ett par-tre glas vin (4?). Ber om ursäkt för det.
Men å andra sidan skrev jag de flesta inte alla.
Lycka till idag (alla)
/N
P.S.Saknar ändå Olle, häckar han någon annanstans nuförtiden.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 08:25   #30
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Olle tittar fram vid bra sommaranor och barfota dansar in på forumen igen
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td