Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-27, 16:54   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Linus Svensson körde vilse??


I dagens lunchlopp som gick på Åby istället för Axevalla. Tredje avdelningen. Linus Svensson kör Preludio as och laddar mot ledningen. Tar enkelt ledningen men går sedan ned på open stretch(!??!) innan första kurvan och kör alltså kurvan helt utanför banan så hästen galopperar. Vad är det som händer här egentligen? Han kan väl inte bara ha kört fel?? Referenten kommenterar inte detta heller mer än att hästen galopperar och diskas... Jag förstår ingenting. Spelade såklart den som LD-spik också..

Kan någon se det här loppet och förklara för mig vad som händer!?
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-27, 17:06   #2
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
I dagens lunchlopp som gick på Åby istället för Axevalla. Tredje avdelningen. Linus Svensson kör Preludio as och laddar mot ledningen. Tar enkelt ledningen men går sedan ned på open stretch(!??!) innan första kurvan och kör alltså kurvan helt utanför banan så hästen galopperar. Vad är det som händer här egentligen? Han kan väl inte bara ha kört fel?? Referenten kommenterar inte detta heller mer än att hästen galopperar och diskas... Jag förstår ingenting. Spelade såklart den som LD-spik också..

Kan någon se det här loppet och förklara för mig vad som händer!?
haha ja se på fan, och en till höll han på att lura dit ner. Hjärnan hade väl stämplat ut för dagen.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-27, 17:09   #3
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Som jag ser det så är han redan 50 meter efter start innanför och kör på open stretch spåret. När sedan kurvan kommer inser han sitt misstag.

https://www.atg.se/spel/2017-02-27/ld/axevalla/resultat
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-27, 17:35   #4
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Som jag ser det så är han redan 50 meter efter start innanför och kör på open stretch spåret. När sedan kurvan kommer inser han sitt misstag.

https://www.atg.se/spel/2017-02-27/ld/axevalla/resultat
Ja det är så jag ser det också men hur ska det vara möjligt..?
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-27, 17:46   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Ja det är så jag ser det också men hur ska det vara möjligt..?
"Om något kan gå fel kommer det förr eller senare att göra det."

Murphys lag.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td