|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 - 6 Maj Örebro
En öppen omgång - ser svårt ut att hitta säkra spikar.
Goopen tror hårt på Saveur och Thai Broadway och tycker att båda visar bättre och bättre form. Han håller ut Food Money och får spets - runt om? Smevikens Cruiser - Veijo håller hästen högt - kan han hålla spets från spår 1? Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
AVD 6. Enligt BG så kommer han att ladda med Say That Again.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
"Guldtanden" som dunderfavvis känns väl sådär. Tänker då prova att fälla även om Athos sett fin ut i raka segrar. Imponerade inte så väldigt i årsdebuten men behövde säkert loppet. Gillar Lövgrens häst så tar med den och 9 och 12.
Test Drive var ju spelad till 1.50 sist på V-75 när Niagara Broline vann. Streckad till bara 19% så här långt. Kan bli en chansspik om det håller sig kring 25%. Man får ju inte glömma att banan inte var bra på Romme när den gjorde bort sig sist. Sauveur måste ha toppchans även om det är hyggligt emot. Trodde att den skulle ligga på en bit över 50%. Roliga skrällar; (V75-1) Xlnt Chili Tripel (8%) och Beppe Am (9%), (V75-3) Explosive De Vie (2%) och Magiccarpetride US (4%), (V75-5) Bison Spiro (5%) och Sheriff Bi (6%). Senast redigerad av mocka den 2017-05-04 klockan 18:07. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gillar Donatella och hur bra var den inte sist! Men hur fasen ska den komma till från sämsta läget på Örpen? Lite skillnad att ha spår 3 och spår 12. Men visst, om man ändå tänker gardera loppet och går för miljonerna så ska man strecka DC, absolut.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gör ett tv-system och spikar Goop på dubbeln, 1 Say that again och 14 Sauveur.
Skrällförslag: 1 Order to fly, 10 Xlnt Chili Tripel avd 1 1 Cuarto Käbb avd 2 5 Swift Success avd 4 2 Reggae Hall avd 5
|
|
|
|
#8 |
|
Vi vet alla att Top Of The World är en startsnabb jävla häst - hur stor chans är det att Queer Fish håller ut honom?
Obefogad favorit i avdelning 1 helt klart. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Är delägare i STA han kommer att köras från start enligt Björn. Bara hoppas att det håller. Vinst så är han klar för elitloppshelgen.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Är det spår 1 som är skräp på Örebro för kurvan kommer så tidigt?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nej
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Skor på Sheriff Bi och Donatella Center. Blir ju helt ointressanta då. Barfota runt om för andra gången på Moni To Spare och är 100%-ig från spår 4 i auto. Har sett smällfin ut i årets starter och plockade längder på Starzinner senast som är en hygglig pålle. Torskade i höstas mot Tjacko Zaz ett par gånger och det är väl inget att säga om med tanke på hur fruktansvärt bra den var sist. Har förlorat mot Say That Again på Solvalla men då hade Björn spår 1 och MTS spår 8. Spets och slut på MTS. Hoppas inte Björn gör en "fulstart". Öppet huvudlag på Test Drive samt bakspår borde ju innebära att han håller sig lite lugnare denna gång. Lär bli åka av från början då flera ska ladda och det gynnar så klart Test Drive. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) Senast redigerad av mocka den 2017-05-05 klockan 12:15. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jocke Lövgren på Veijos hästar. Bortsett fr viktminskningen, bra eller dåligt? Tänker mest på 1 Smevikens Cruiser V75:4
|
|
|
|
#15 |
|
"Spitcam Jubb har vi för avsikt att i direkt köra fram till dödens och utmana om Ledningen. Min häst är stark och tål en snabb öppning! Spitcam Jubb känns starkare än vid motsvarande månad förra året. Då vann han i Finland på Vermo i stayerloppet under Finlandia Ajo, det på banan rekord, sen vann han stayerlopp under Elitloppsdagen under samma månad. Eftersom han känns starkare och genom att han borde gått fram i form efter senaste loppet, så är han med i segerstriden i Örebro!"
Citat Micael Broberg
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja han får säga vad han vill, jag spikar ju Goop så...
|
|
|
|
#19 |
|
Hur står det till med Usain Henna Oscar?
Balans,form.tankar. Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Sen är vägen öppen för en bakspårsvinst. Visst, håller med om att Öret är kort, och det är snabba vårbanor nu och för att vinna ska man va i främre träffen. Men 1 av 7 från bakspår säger statistiken så då är det ju uppenbart att det är DC på sin hemmabana ![]() Platsspel eller tvilling för den fege, spik för blivande miljonären/idioten...
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Spiken; food money
Chans~Draget: querr fish |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mr perfection anmäld bfro! Blir även norskt huvudlag för första gången. Tål alla upplägg och nerstruken ett hack. Kan vara en rolig spik!
Är ute på jobb så har inte analyserat omgången lila mycket som vanligt. Jag spelar en V5 med spik på Swift Success som är spetsfavorit över kort distans och nyss nännda Mr Perfection. Senast redigerad av dingo1337 den 2017-05-06 klockan 13:39. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Första barfota runt om för i år på kapable Havbergs Knight är lite kul även om det alltid är gigantiskt kuskminus på den pållen. Endast streckad på 5%.
Skulle Sauveur klanta sig så känns V75-7 ganska öppet. Usain Henna (4%) såg fin ut senast som fastlåst och nu blir det barfota runt om. Bullyoung (3%) såg inte bra ut senast i årsdebuten men har ju vunnit 3 gånger över 3160m. Första barfota runt om på Autobahn (5%) i öppna v75-4. Sprang jämt med kapabla pållar som Marciano och Great King Wine i ett 3-åringslopp i höstas. Grym kusk på den också. Senast redigerad av mocka den 2017-05-06 klockan 13:56. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ni som inte kommer åt startlistor, får göra så här.
Gå till www.atg.se/idag så funkar det
|
|
|
|
#26 |
|
Låter som att Anders inte tänker släppa någon ledning till varken Food Money eller Thai Broadway
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Den risken känns ju överhängande. Det kan väl hända att någon besinnar sig och tar en lugn dödens också. Men om det inte är spetsgaranti på någon av 2&5 så tänker jag i alla fall plocka med 7 & 11 på lappen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Varför kör inte en Sveriges bästa kuskar, Jennifer Tillman, enligt uppåtslickaren Per Skoglund, V75-3, Food Money?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Han måste väl ändå mena en av Sveriges snyggaste kuskar?!
lenninen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nej, snyggast den titeln tar Janne Norberg!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rätt förutom att Goop inte kommer först. Det gör Harry eller Food Money. Harry kan pressa sig till ledning eller Anders kanske eventuellt till och med släpper. Då blir det nog i sin tur släpp till Food Money. Oavsett hur det nu blir (ledning, dödens eller andra ytter) sitter Ohlsson på vinnaren. Highspeed Call och barfotadansande Fridericus är de enda vettiga tänkbara motbuden här tycker jag.
Thai Broadway total iskall oavsett vad Goop säger. Man hör ju på honom mellan raderna att han inte riktigt tror själv på att han ska kunna fixa någon spets (men att stå och säga det inför loppet och ge sig själv handikapp gör han ju såklart inte).
|
|
|
|
#36 |
|
Super Moderator
|
Så i kontexten "Jennifer Tillman", så undrar man ju vad vinnarhålet innebär....
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vilken jävla sopa som svara spets med 5an. Skulle ha släppt till 3an. Jag hade 3-7 x20 för v4an...fyfan
Stendöd och dödade alla bakom. Ta ut den på innern, den dog ju |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bartender In stenklar när de andra kör ihjäl sig i början. 20 gånger hos Anders Ström.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
V75-2 - nr. 4 Barbaresco V.W... typisk Nuncio häst. Aldrig galopperat och aldrig varit sämre än trea i sina starter. Vänta... Nuncio har galopperat och varit sämre än trea ?
Värmde strålande iaf och till 1 % känns den som en kul fidus trots att han inte inte vunnit Elitloppet. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dagens spikar är Now Or Never Flair och Sauveur.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Harry, Reggae, Sheriff och Spitcam till start! Klart att det är kul när favorithästar ska ut i lopp. Frågan är om jag tar med någon av dem idag?
Jag finner stor behållning av att följa avd 2 , där kanske Jocke eller Peter kan utmana guldtanden? Jag har sett båda dessa utmanare live på slutet och de såg vassa ut. Trehästarslås för min del. Spikfunderingarna är just nu en trolig och en rolig: ... 4 Moni To Spare. som jag lade i facket för måste spikas nästa gången ut och ...6 Sugarmakesmecrazy, som Erik inte alls begärde skulle kämpa för bästa placering senast. Racerutrustningen är på och endast tredjehandare gör att jag testar spika nu, innan den eventuellt visar sig duga fullt ut i klassen? Bestämt tvåhästarslås blev 5 och 7 i Guld. Tror dessa är tuffa djur i slutstriden och båda siktas väl mot start Elitloppshelgen? Sen ska jag hitta några skrällar i garderingsloppen också, men saknar känslan för någon speciell. Reggae och Spitcam kan jag unna mig att strecka! (Jackpotdraget går såklart att finna i kvällens V65:4, nr 11 Sign Me Up Too (13%). Vad var det för insats i ny regi senast? Blåser ner allt? Tredjehandare, spår 6 på tilläggsvolten och schysst rens i kuponghögen? Det känns lovande.)
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Go natt
|
|
|
|
#44 |
|
Bottom of the world
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Så då kan man ägna tiden åt annat...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
He he...Top of the world hade aldrig vunnit idag från ledningen..(oförklariigt att den var favorit med tanke på senaste insatser)
Senast redigerad av Lazze den 2017-05-06 klockan 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Härligt Lennartsson! 9 %. Bra början.
Tack
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Queer Fish var värd att få vinna loppet. Trist när första reserven slår av den, men jag är van.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
V75:2 , nästa favoritfall..Blir uppkäkad sista 500
(Hoppas på revansch för Kaj! Magic Gwin tack) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3) Senast redigerad av Lazze den 2017-05-06 klockan 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Härligt Kaj - du vinner rätt lopp ur min synvinkel. 5 %.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Fin revansch för Kajan. Dante Boko i nästa vore fint.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Experter överallt SKREK ut Top of the World och Athos Race. Efter målgång? Tyst som möss. Noll självrannsakan.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
2X underliga skrik ..TOTW sett formlös ut AR inte mött något motstånd egentligen (stenslagen vid galopp) men tacksamt när det gäller spelvärde..
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Oh Yeah igen! (och osannolikt bra Dante...)
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Härligt! Dante var verkligen fin idag.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tattarstyrning av Goop i första sväng när han trycker ut Uffe. Underbart att han fick en iskall häst!
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Härlig insats av Dante Boko! (När ska Dante köra Dante?)
Harry visar toppform! Det värmer ett travhjärta. En läpp ifrån att nå pik och sedan klättrandes i ryggar över upploppet med till synes mycket sparat.
Spiritus (+1) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Stall Kolgjini, KUNG!
Undrar hur många som hånar mej nu
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Fan vad bra Dante var!
![]() V5 Inlämnat: 2017-05-06, 16:57 Örebro Lördag 2017-05-06 Start: 17:05 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 7, 11 (7, 11) 2: 1, 5, 6, 7 (4, 3) 3: 7 Mr Perfection (4, 10) 4: 1, 2, 4 (3, 12) 5: 7, 14 (9, 10) 4x4x1x3x2 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Då var man torsk då efter en bra start...
Ett sista försök att minimera dagens förlust med en DAGENS DUBBEL Avd 1: 1, 2, 4, 5, 9 Örjan får luckan i sista sväng och hinner fram? 2: 14 Sauveur Bara elva kvar att runda. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Inget V7-lopp har vunnits från spets ännu (det var väl bara första loppet på V4 som gav en spetssegrare också). Dags för Oskar J att dundra runt hela vägen?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
5 tar ledningen nu. Inte 1 som alla tror.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
För varje år som går lär jag mig vikten av att inte läsa eller lyssna på självutnämnda experter.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Lazze den 2017-05-06 klockan 17:37. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Now Or Never Flair var en liten besvikelse. Må vara att det är svårt att ta något sista biten, men lite mer tycker jag han ska kunna.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kan ju bli lite på 6/5 rätt idag..Mitt sys=
Spoiler:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Mr Perfection now .Cmon Murphy!
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Öppet lopp där jag tror att Adrian har en hygglig chans till.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Super Moderator
|
V5
Inlämnat: 2017-05-06, 16:53 Örebro Lördag 2017-05-06 Start: 17:05 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Dante Boko (2, 5) 2: 4 Now Or Never Flair (1, 7) 3: 3, 4, 6, 7, 8, 10 (11, 2) 4: 3, 4, 5, 11 (1, 2) 5: 1, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (2, 3) 1x1x6x4x8 = 192 rader. 192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: ALDRIG RÄTT PÅ DET
|
|
|
#79 |
|
Super Moderator
|
Kör i spets nu Larsson!!!!
|
|
|
#80 |
|
Bra jobbat Lars D
|
|
|
|
#81 |
|
Första spetssegern på V7 i dag. Knappast den mest väntade!
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Det var som fan trodde inte den chansspiken skulle sitta! Synd att man missade Örjan i förra för går låset in i kommande lopp hade ja kunnat vara ensam med sjuan.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Vilken dålig rens på Herr larsson
OK garderingslopp men ändå borde vara lite efterrens |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ursäkta om jag trampat dig och "alla" på tårna. 1 Smevikens Cruiser spelades till favorit eftersom ett MYCKET STORT antal tipsters, kommentatorer och betaltjänster tippat den som vinnare eftersom den skulle ta ledningen och köras SOS. Samtidigt underströk dessa, att ledaren med stor sannolikhet vinner på Örebro.
Med mitt inlägg ville jag påpeka, att 5 Swift Success är startsnabb och skulle ta ledningen. Men jag ber om ursäkt om jag gjort något fel med mitt inlägg och på något sätt sårat dig. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bergmörkning? Barfota runt om nja. Första gången jänkarvagn nja.
Låter som en dundervinnare och Robban har dunkat på alla spelformer!!
|
|
|
|
#88 |
|
Super Moderator
|
Sluta be om ursäkt "Mackan", det är så j-a många experter här som ANALyserar allt, alldeles för mycket.
|
|
|
|
#89 |
|
Super Moderator
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-05-06, 17:59 Örebro Lördag 2017-05-06 Start: 18:18 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 5 2: 9, 10 4 x 10,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: INTE EN CHANS
|
|
|
#90 |
|
Helt rätt. Kanske beror på, att hans stall har ett par rejäla hästägare med välfyllda plånböcker. Med Herr Larsson som spik kan man gardera ordentligt. Och spela stort till nästan 9 ggr.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Om nu bara Haugstad kunde köra vettigt med en favorit. Och Oskar klämmer dit Usain sen!
OskarSvanberg (+5) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Nu kör vi dd
5.9-1.7 X 50 kr
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Att spelarkollektivet gör en häst till favorit som inte tar spets hör ju inte till ovanligheterna, men det höll ju på att korrigera sig in mot spelstopp. Så, frågan kvarstår, vilka var dessa "alla" som var övertygade om att Smevikens Cruiser skulle ta ledningen? Kan ju vara bra att veta vilka experter man ska undvika att lyssna på framöver. |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Det var ju väntat att Moni skulle vinna, men man måste chansa lite. Tack för idag!
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
9.13.15 för 5rätt på V75.
13 eller 15 DD 30kr DD med 9 100kr köööööör |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Sauveur show i epilogen?
2ggr degen är spelvärt enl. mig iaf.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
7 SPITCAM JUBB känns helt chanslös för mig
|
|
|
|
#98 |
|
Jag håller alltid på Spitcam!
![]() Nu testar jag en trio med Kim ensam etta. Blir det fin effekt på skoryck och jänkarvagn, så tror jag förbättringen kan göra ekipaget svår att nå ikapp ifrån tillägg. 1 Balfour låter som en stark häst! (Risken är förstås uppenbar att hårdheten hos mer etablerade hästar gör ledaren mör i god tid.) Alltid maffigt med stayerdistans...
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Enig, när vinner någon från mellanvolt i såna här lopp egentligen? När nu tre är strukna förstår jag inte hur någon ska kunna stå emot två av Sveriges fem bästa stayers (två bästa till och med?)...
|
|
|
|
|
#100 |
|
F-n, vilken insats av ettan och tvåan.
Kim är grym i jollen för dagen! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
14 Gick för sent, det har man sett förr...
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kim på Berghäst vilken segerprocent de har
Inte heller favoriter han kör Offensive Kim på starka berghästar Vinnande komb |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Oj, hade jag fått spela två varv från mål hade jag kunnat överväga att sätta allt jag ägde på Saveur trots att den bara stod i 2ggr men det blev för långt fram och fulltankad Balfour var ruggig
![]() Men Saveur vinner Harpers!
|
|
|
|
#104 |
|
Kim segrar på Berg hästar + Balfour då
totalt 17 starter dessa har vunnit 1 14,7a 78 NOBEL AMOK 1 14,5a 93 PACIFIC W.F. 1 13,8 209 VÄSTERBO ARTHUR 1 13,1a 137 MALKIN 1 14,2a 19 DIGITAL ARCHIVE 1 13,6a 18 BALFOUR (FR) 1 15,4a 235 VÄSTERBO ARTHUR 1 13,7a 247 DEAR FRIEND Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
Spoiler:
Edit: Med det inte sagt att Kim inte är en bra driver, enligt mig är det lite osynat fortfarande. Det jag vill säga är att allt är relativt och en del saker ser kanske lite bättre ut än vad de är.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2017-05-06 klockan 19:22. |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Stekel
Ja du den blev knockout 1a ronden när du jämför Kim vs Norberg på bergkusar bra vinstprocent på Norberg också 11 på 27 helt OK men långt e kim och oddsen, ingen vinnare över 10 i odds 1 11,9a 13 ANGLE OF ATTACK 1 14,7 45 MELLBY DRAKE 1 15 23 DEAR FRIEND 1 13,8a 23 ANGLE OF ATTACK 1 17,2 23 STALL WARNING 1 11,8a 25 BALFOUR (FR) 1 15,6a 91 TRANSCENDENCE 1 12,5a 49 SAMBUCA KNIGHT 1 13,8a 21 DIGITAL ARCHIVE 1 14,5a 29 JAVIER PALEMA 1 15,6a 29 DAYSTAR* (FR) |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Jag tror att Kim är bättre kusk än vad många tror. dessutom kanske passar extra bra på Berghästar då Kim är ganska offensiv och det passar på Berghästar som är vältränade och starka.
Sedan är jämförelsen ganska meningslös egentligen Bara konstaterat att Kim vunnit mkt med Bergtränat den sista tiden och till glada odds, men vissa kuskar blir konstant överspelade andra blir bortglömda och ger för högt odds även när de borde rankas ganska högt, Ingen nämnd ingen glömd |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Eller så sprang han så fort han kunde över aktuell distans.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Löjligt inlägg, ruggigt ofräscht. Det var ju tur att Ulf körde Food Money denna gången för om Jennifer hade kört kanske det hade slutat med vinst eller åtminstone en något mindre pinsam placering. Tillman får alltid ratta totalt värdelösa ök som har sett sina bästa dagar men hon lyckas ändå få med sig en slant då och då. Och det ska jämföras med catchdrivers som exempelvis Ulf Ohlsson som alltid får köra hästar med chans på seger.
Migge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Sharps vill alltså förknippas med den här typen av inlägg och låga nivå. Moderatorer kan gärna gå igenom tråden och värdera vad som är värt att behålla. Banna mig gärna!Kan dra en anekdot när en ung men bisarrt erfaren Björn Goop och Carolinas Mystic överföll och "våldtog" Love Me Do på V75 för nästan 20 år sedan. Björn hade spår 8 med CM men startsnabba LMD kom han inte förbi då den hade spår 2 så Björn körde helt enkelt över LMD, rätt över hovarna, så att den hoppade. Blev dryga böter för Björn och en kortare tids avstängning men borde naturligtvis ha renderat i körförbud på minst 5 år och snuskiga summor i böter. Bland det fulaste jag sett på en travbana när det var så medvetet. Män kan eller nå't. Vi snackar trav och sport och spel och låt oss hålla oss vid det. |
||
|
|
|
|
|
|